Rašyk
Eilės (78091)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 12 (1)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Jis buvo jaunas, ji buvo gal kiek jaunesnė. Jis buvo aukštas, ji beveik nenusileido jam ūgiu. Jis buvo lieknas, grakštus, ji buvo laiba, ilgakojė. Jo veidas buvo jaunatviškas, ryškių vyriškų bruožų. Jos veidelis buvo smulkus, skaistus ir giedras. Jo plaukai buvo tamsūs ir žvilgėjo saulėje. Jos plaukai buvo šviesūs, poilgiai ir laisvai plaikstėsi vėjyje.
Jie ėjo vienas kito link. Jie ėjo priešpriešiais. Žingsnis po žingsnio atstumas tarp jų tirpo.
Jie seniai pastebėjo vienas kitą. Jis smarkiai susijaudino ją pamatęs. Ji taip pat ėmė jaudintis. Jo širdis, rodės, tuoj iššoks iš krūtinės. Jos krūtinė pastebimai kilnojosi. Jo burna staiga išdžiūvo, ji liežuvio galiuku apsilaižė lūpas.
Akimirką, kai jie susilygino vienas su kitu, jų akys prasmego vienas kito gelmėje. Jo lūpas iškreipė kreiva grimasa, jos veide sužydo žavinga šypsena.
Bet tai truko tik akimirką. Kitą - jie jau buvo prasilenkę. Jis stabtelėjo ir grįžtelėjo, grimasa dar vis biaurojo gražų jo veidą. Ji, kiek paėjusi, irgi grįžtelėjo, žavingą šypseną jau keitė apmaudavimo šešėlis.
Jis skubiai nusigręžė ir paspartino žingsnį, ji dar kiek pasisukiojo ant kulno, lyg tikėdamasi kito įvykio posūkio, po to palengva nužingsniavo tolyn, modama atsisveikinimui išlakiais klubais.
Praėjo kažkiek laiko. Jis vedė vyresnę už save moterį, gana patrauklią, gerokai žemesnę už jį, linkusią į apkūnumą, labai linksmo ir kartu valdingo būdo, neleidusią jam niekur nuo jos nutolti, vos tik jis pirmą kartą pergulėjo su ja.
Ji išvažiavo dirbti į Vokietiją. Tarėsi dėl guvernantės darbo, bet vietoje sužinojo, kad veiklos pobūdis bus kitas. Nebuvo iš ko rinktis ir ji sutiko.
Jis dažnai prisimindavo ją, ar skaitydavo, ar žiūrėdavo televizorių, ar laukdamas gimdymo namų koridoriuje savo pirmagimio.
Rytais, prabudusi po naktinės pamainos, ji visada pagalvodavo apie jį, savo svajonių vaikiną. Kito tokio ji nesutiko tarp daugybės turkų ir lenkų, rusų ir jugoslavų, kurių daugybė spėjo pas ją pabuvoti.
Jis dažnai nueidavo į tą vietą, kur buvo ją susitikęs. Iš pradžių galvojo, kad ji gal netoliese kur gyvena, po to eidavo tik tam, kad vėl išgyventų to susitikimo nepakartojamą įspūdį. Deja, visada jį apimdavo apmaudas, neviltis dėl savo neryžtingumo, dėl neišmėgintos galimybės.
Kai likdavo viena, ji svajodavo, kaip vieną dieną ji sugrįš namo ir vėl nueis ten, kur buvo jį sutikusi. Dabar ji žinojo, ką reiktų daryti, jai tapo suprantamas jaunuolio pasimetimas ir baimė būti atstumtam. Dabar, deja.
Praėjo dar kažkiek laiko. Jis ėjo žvarbų žiemos vakarą apsipirkti.
Ji buvo grįžusi jau keturios dienos ir kas vakarą išeidavo pasivaikščioti ta pačia kryptimi.
Jie ėjo link vienas kito. Jai užėmė krūtinę, kai pamatė lygiai taip, kaip ir prieš daug metų, artėjantį į ją vyriškį. Jis irgi pamatė jo link einančią moteriškę, širdis ėmė tankiau plakti.
Palengvėjimo atodūsis beveik vienu metu išsiveržė iš abiejų krūtinių, kai suprato, kad apsipažino.

Gyvenimo stebėjimo laboratorija
2003-01-11 13:13
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 23 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2022-04-01 12:37
Passchendaele
5
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2008-01-11 14:16
Tipė
tobulai...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2007-01-11 23:24
linkesdometis
Svoloč - ploju katučių! - tikrai geras darbas ;)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2003-01-31 19:42
Odinas (gerute mergiukste)
fantastiska pabaiga :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2003-01-17 19:47
Zhaltvyksle
Nuostabu!:)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2003-01-15 22:16
kibirkštėlė
ačiū dievui, o gal tau:), kad realiai žiūri į gyvenimą ir po kiekvieno gyvenimo posiūkio nesvaičioji, kas būtų, jeigų būtų... ir dar:) padėjo nebesigailėti kai kurių praleistų progų, o gal ir nuodėmių...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-01-15 20:52
klimbingupthewalls
kada gi bus knyga?
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-01-13 20:02
viena skruzdėlė
ufff, ačiū, svoloč, už laimingą pabaigą. bo jau buvau pasiruošus žiaugčiot:)))
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-01-13 01:45
vajėtau
įspūdingas filmas..įtaigi muzika..taip tikroviškai suvaidinta....na, čia aš taip pamačiau..taip, ir ytampa iki paskutinio kadro..:)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-01-12 10:15
482
482
ojej,kokia ytampa:)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-01-11 18:40
vilyte
Thank you for helping me....:*
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-01-11 15:16
korsas
Puiku, tikrai labai patiko. Nedaug cia rasi kurinuku su mintimi... Tikrai pabosta skaityti aimanavimus ir filosofijas, norisi kazko panasaus
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-01-11 13:20
Urte-li-lu
Daug geriau apgailestauti del to, ka padarei, negu del to, ko nepadarei. Labai idomu.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą