Rašyk
Eilės (78096)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 5 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







  Vaiskiam safyriniam danguj plaukė keli drovūs debesėliai, o išdykę saulės spinduliai žaidė jų minkštuose pūkuose kviesdami į kovą. Horizonte, labai toli, buvo miškas. O visą kitą sudarė lanka, pasidengusi akį rėžiančia žalia žole. Visai netoli vešėjo beržynėlis, nors tais laikais medžių pavadinimai niekam nerūpėjo. Lanką ir beržynėlio pakraštį kirto skaidri, gili upė, kurios linksmos vilnelės žaismingai plovė bespalvius pakrantės aknenukus. Ant didesniųjų akmenų saule mėgavosi keturios žalios upės nimfos, dar trys nerūpestingai žaidė vandeny...
  Nimfos-gamtos dalis, tobuli, bet keisti sutvėrimai. Agato pilkumo arba juodos migdolinės akys, kupinos laukinių instinktų, bet piukiai žinančios savo priedermę ir tikslą. Akis paryškina juodos blakstienos ir kaip lankai lenkti antakiai. Maža nosis, plati burna, ilgi ir vešlūs žaliai geltonų atspalvių plaukai, smailėjančios ausys, žalias, žalsvais atspalviais išmargintas kūnas, ilgi ploni pirštai, nedidelės pėdos su skaidriomis plėvėmis tarp pirštų, sudaro nedalomą visumą, keistą gamtos kūrinį, kupiną laukinio charakterio, nesuvaržomo temperamento ir neribojamo laisės trošimo...
  Praskrido paukštelis, pievoj besiganantis janas(elnias pasipuošęs melsvu matiniu kailiu) pasibaidė ir nuskubėjo į beržynėlį. Viena ant akmenų sėdinti gražuolė nusikvatojo, kita pamerkė sužibusią akį, vandeny žaidusios merginos nustojo taškytis. Artėja žmogus-nimfos turės darbo... 
2002-12-19 19:43
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 16 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2006-05-27 19:22
Mija_Night
Nimfos įdimios. Na toks pasakų būtybėmis remtas pasakojimas
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-07-17 21:42
Haldir
Sekmes nimfoms darbe... :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2003-02-10 12:31
pametusi galva
laukiu tesinio mieloji:)o seip zinant kad esi gan saltas zmogus rasai nuostabiai....laukiu laukiu tesinio!
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-01-17 18:11
voratinkliai
Hmmm... Labai idomu tik galbut viskas per daug greitai pasibaige? Reiketu pratesimo :) o siaip istiesu likau labai suzaveta! Sekmes ir lauksiu Pasaulis II :)
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-01-16 09:53
Maumaz
Sacharininė tuštuma
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-01-12 01:05
Cure
Kūrinėlio pradžia - įdomi. Kalba lengvai suprantama, tekstas žavintis savo spalvomis ir nuotaika. Tačiau... Mane nuliūdino kūrinuko pabaiga - kurios tiesiog nėra. Galima sakyti, kad paliekama mįslė skaitytojui, darbas jo vaizduotei - suprasti kūrinio pabaigą ir mintį. Bet, mano nuomonė tam reikėjo daug daugiau išplėsti kūrinį, daug plačiau aprašyti aplinką, įvykius, kurie vyko Pasaulyje I.
Mano manymu - jei žmogus turi talentą ir norą, ateityje turi gimti kažkas įpūdingesnio. :) Sekmės!
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-01-06 10:39
Kraupiai geras zhmogus
telieka tik susiimti uzh galvos ir padusauti
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2002-12-30 22:15
melavau
man patiko;] nors ir reikėjo įsiskaityti kelis kartus, nes sunku viską greitai įsivaizduoti.. tas spalvas, nuotaiką :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2002-12-20 11:47
giagute
ve..
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2002-12-20 11:47
giagute
viens du trys debeseliai debeseliai....
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą