Rašyk
Eilės (78156)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2714)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (370)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 2 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Kartą, grįžę iš tarnybos, namuose radome pastipusią katę. Tai jo zombis parsivilko tą dvėselieną iš kieme stovinčių šiukšlių konteinerių. Mes neleidžiame zombių vaikščioti vienų ir kol mūsų nėra jie privalo tupėti namuose, tačiau tie padarai nenuspėjami. Galima nepalikti jiems durų rakto, bet juk gali kas nors ateiti. Zombiai moka įleisti vidun paštininką, prekybos agentą ar savivaldybės kontrolierių, registruojantį skaitliukų parodymus. Juk negražu neįleisti besibeldžiančio žmogaus, ypač kai šis girdi -- namuose kažkas yra.

Aš pasakiau, kad taip bjauriai galėjo pasielgti tik jo zombis, tuo tarpu jis bandė suversti kaltę manajam. Betgi įrodymai buvo akivaizdūs. Kai parėjome mano zombis kuo ramiausiai tupėjo po stalu ir žaidė pusiau atsilupusiu didžiuoju dešinės kojos piršto nagu, o jo zombis puolė slėptis vonioje.

Šlykšti dvokianti pastipusi katė, išvarvėjusiomis akimis, gulėjo, išpleikusi visas keturias galūnes ir uodegą į skirtingas puses, vidury prieškambario. Atrodė kaip graudi plėšrūno kailio iš medžiokliniais trofėjais puošto interjero parodija. Tetrūko tik spalvoto stiklo akių.

Aš kategoriškai pasipriešinau jo bandymams palikti tą dvėselieną namuose. Suprantu, kad zombiams, kurie nuolat vieni, būtų linksmiau. Nustipus katė būtų visai maloni draugija jiems. Bet iš jos jokios naudos mums. Zombį aš galiu pasiųsti atnešti laikraščio. Vasarą visos musės tupia ant jo, o ne ant maisto ar manęs. Galiausiai su zombiu galima vienaip ar kitaip bendrauti, su pastipusia kate -- ne.

Aš nebariau jo zombio, jis, žinoma, irgi ne. Tačiau buvau nepermaldaujamas ir sutemus mano zombis išnešė tą dvėselieną atgal į konteinerį. Jo zombio akys, mačiau, kažkaip keistai sublizgo. Prieš užmigdamas svarsčiau ar nereikėtų nusipirkti kokio gyvūno iškamšos ar kažko panašaus.
2004-10-09 19:46
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 23 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2005-06-09 12:07
Mandarino Svajonė
vaizdelis šlykštokas, net sausainį į šalį padėjau:)))
good
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2004-11-11 16:57
Gucė
5
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-11-03 11:29
špilka
skaičiau ir skaičiau tas daleles.. kūrinėlius, besijungiančius į kažkokį neapčiuopiamą kūrinį.. hm. rodos, autoriu rašo, vien dėl tikslo parodyti, jog rašo..  noriu kokios tai intrigos.. spėjimo, kas bus.. nžn..
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-10-13 01:35
St Sebastianas
Respect už katės aprašymą. Kaip sykis valgiau, kai tyrinėjau kūrinuką. Perskaitęs katės apibūdinimą tariau: "Bon apetit" ir nusprendžiau, kad dieta nepakenks.:]
Smagu.:] Būtų įdomu pamatyti pagal šį kūrinių ciklą sukurtą filmą.:] Serialą.:]
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2004-10-09 23:23
Sinoptikė
savotiška proza, kurią, nors ne visada savą, reikia toleruoti. toleruoju. viskas parašyta gerai, tekstas darnus, ritmingas, raiškus ir tt. vertas to ketverto ir galbūt daugioau. norėtųsi, kad jis būtų įpintas į kokią didesnę struktūrą, cikląč, jame suprantamas, pavaldus didesnio ciklo spontaniškam siužetui. gal taip ir yra. gal bus. toleruoju
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-10-09 21:52
Majestas1
zombiai atrieda atidunda.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-10-09 21:18
Darrrka
hm. man tai įdomu - iki parėjimo namo jie negalėjo žinoti ar katė pastipusi yra ten ar ne. tačiau grįžus iš karto buvo matyti, kuris zombis kaltas.

tai 'jis' ginčijosi nežinodamas, kad katė namie ar akivaizdžiai matydamas, kieno zombio kaltė ;]?

xex.

galbūt ir originaloka. bet tikrai nieko ypatingo. užkabinančio...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2004-10-09 20:22
Pukuotas
plia zjbys :)
t.y. patiko
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2004-10-09 20:16
IXAON
Feeee....
savivaldybės kontrolieris jei ir ėjo, tai tikrai ne skaitliukų tikrinti. gal mokestį už zombių laikymą rinkti, gal tikrinti ką nors.
Įdomu, kaip zombiui, kuris visas supuvęs, neatsilupo nagai, t.y. atsilupo tik šioje dalyje. kažkaip nelogiška.
Nepatiko "šaudymas trumpom salvėm" - "Bet iš to jokios naudos mums. Zombį aš galiu pasiųst atnešt laikraščio". Venkite tokių "šaudymų" kaip alkano zombio, ypač jei jūs - katė...
Paimtų lyriniai herojai, nupirktų zombiams "sony play station" ir žaidimą "blood". Ir zombiams užsiėmimas, ir katės ramiau gyventų.
Kūrinys dėl savo visų kraujų ir dvėsenų - nepatiko.
Einu geriau katę perplėšiu ir išvirsiu vakarienei. kažin, ar akis prieš taiu išlupt ar po to?
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2004-10-09 19:53
Spindesys
savivaldybės kontrolierius, kiek mano kuklios amato žinios traukia, skaitliukų parodymų neregistruoja, o užsiima biudžeto vykdymo priežiūra. o šiaip atsargiai, neišlepinkit, dar moteriškių negyvų prireiks.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą