Rašyk
Eilės (78158)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2714)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (370)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 6 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Taip visada nutinka. Kažkada mes buvome artimi. Aš ir jis, Ružavasis. Kada taip buvo? Nebeprisimenu. Bet kas vyksta šią dieną, aš puikiai suprantu, nors ir su plyštančia galva.
Mane palieka, mano Ružavasis.
– Beprotė! Beprotė! – šaukia  jis toldamas nuo manęs. Pasičiuoždamas. Pasičiužinėdamas.  Manau, kad Ružavasis norėtų bėgti, bet visai ružavųjų giminei būdingos trumpos ir kreivos kojos, todėl jo pasirinktas judėjimo būdas buvo paprastas ir teisingas – jis čiuožė.
Ir nors tai ji labai varžė – tolo jis pakankamai greitai.
– Beprotė! Beprotė! – atsisukdamas atgal erzino jis mane, tuo pačiu pasitikrindamas, ar nebandau jo sulaikyti.
Kvailys.
Ružavasis bėglys.
Maniau, išsiskirsime taikiai, be triukšmo. Bet jau vėlu ką nors keisti.
Svarbu, kad viskas baigtųsi DABAR IR ČIA.
– Bėk žvėrie, liuoksėk eikliakoji, – tepasakiau.
Nejaugi tai jis? Tas kurį tiek laiko nešiojau savyje?
Atvirai pasakius – jis buvo tiesiog bjaurus (tai žinojau ir anksčiau). Raukšlėtas ir gyslotas, kaip raudongūžis kopūstas. Plikas. Tik grimasa iš proteino.
Ir kam jis man? Juk aš tokia GRAŽI!
Apsidairiau į šalis – tikrai nenorėčiau, kad kas nors šią minutę mus stebėtų ir pavymui jam sušukau:
– Čiuožk, mano vieninteli, mano kūdikėli. "Mano išsigimėli", – tyliai pridūriau. – Tu laisvas, – nusiunčiau jam oro bučinį ir lengviau atsidusau.
Kokia aš vis dėlto beprotė. AŠ BEPROTĖ.
Ir pasitaisiusi įtrūkusį kaukolės skliautą tvirtai nusprendžiau užsiauginti sparnus.
Kaip lengva, kaip gera bus skraidyti!

Čiuožk, mano Prote, čiuožk!
2002-11-28 21:43
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 19 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2008-08-07 11:39
be kilmės
visiškai nuliuoksėjau nuo šito, 77 balai! :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2002-11-29 20:54
Fate
tokiu metu tik ir tereikejo tokio kurinio :) dekui :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2002-11-29 20:25
mazoji sese
Potzdonnerwetter Paikoji, baik kvailioti.Ojok-ojojok.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2002-11-29 20:14
viena skruzdėlė
oxoxo, iš akių tik žiebia talentas?;] neskauda?:)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2002-11-29 19:24
mazoji sese
PASITAISAU:...nebūk toks atlapaširdis,- meiliai kalbėjau jam, žiūrėdama į jo atlapą  širdį per atlapą jo švarko atlapą...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2002-11-29 18:26
viena skruzdėlė
=)))
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2002-11-29 17:09
mazoji sese
-Tu mano išnara,- tarė pro šalį praeidamas mano Protas. -Kodėl trypi mano šalį, Prote?,- atsakiau as jam išnirdama iš vandens.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2002-11-29 16:32
viena skruzdėlė
m.sese:))) tienti:)))
ot, pasirodo, jei jau tasai ansai 'ružavasis' pabėga, tai nuo visų iš eilės}:)

smagu žiūrėt:]
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2002-11-29 12:57
Irna Labokė
Kad protas - tai pasakyta kūrinio pabaigoje labai aiškiai. Ale vat tik dabar surišau dėl sparnų :) Žinai, gana vaizdžiai tu čia...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2002-11-29 11:56
tienti
kzzz...:)))...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2002-11-29 11:52
mazoji sese
Ojok! Vardan visuju angelu ir sventojo Anastazijaus ir Roko, Luko ir Habakuko, as save uzkeikiu penkioms dienoms asaru uzkietejimu, ir Momenelio isretejimu. Ir vardan JU ir Musu ramybes, bandau (nes esu labai Grazi ir dar labiau Gera), tiksliau pasakau Ta baisiaja paslapti, kuria matyt labai sekmingai tarp eiluciu slepiau ir taip paslepiau, kad nieks kits be MANI nebegal josios surasti: Na as taip painiai ir tikriausiai lab nevykusiasiai bandziau pasakyti kaip man eme ciuzti protas ir fiziniame savo pavidale (ruzavu smegeneliu) nuo manes pabego: t.y. mes isiskyreme, tode as tapau laisvaja ir igavau VISU SVENTUJU man suteikta, tam atvejui, lengvata be eiles uzsiauginti sparnus. Ojok!
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2002-11-29 11:21
tienti
hrrr...kazhko nesupratau matyt...bet jei paskaičius 7 kartus neišeina suprasti...ple muset esu tupas kaip plyta...čio za ružavasis...niekaip neykertu...kažkaip paniau kad žmogus...ale daba atrodo ne...aj nekrejpk tada demesio...oki?
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2002-11-29 10:45
mazoji sese
Ojok - karambok.. Blia. Na, tarkime as. Paskaitau. pagalvoju. Nesuprantu, tada dar karta perskaitau. Pagalvoju. Nesuprantu. Tada dar karta perskaitau. Sudas, - pasakau. Ir ieskau idomesnio skaitalo. Bet tikrai neimu varineti oraliniu-moraliniu isvedziojimu. Tikrai nemanau, kad mano rasliava verta nors vieno kuolo.Bet, blia, jeigu jau nori pareiksti savo nuomone, tai reiksk ja...nuomone, apie rasliava. Klausyk, BROL, KA YRA? Fui, negaliu nusiraminti, Sventasis Anastazijau, gelbek mane! Cia darosi nebe rasykla, o kazkokia tai kompleksu issakykla! Ojok-karambok! 
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2002-11-29 10:14
mazoji sese
Ojok! Jeigu jau vargini savo akytes, tai nepatingek pakankinti ir savo Ruzavojo draugo... Ojok!
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2002-11-29 10:12
mazoji sese
Ojok! Pupuleli, tu kazka ne taip supratai.Arba apsimetineji. Kokie 2 zmones? Ojok!
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2002-11-29 07:42
tienti
"aš tokia graži"..."jis toks bjaurus"..."jis išsigimėlis"...nu velniai griebtų, nesuprantu žmonių, kurie sako mylintys, sako, kad jiems vidinio grožio reikia, o tik kas nutinka, ar skirtis laikas ateina - tuoj pradeda kelti save ir peiti kitu fizinius trūkumus...tai kas gi tau labiau reikalingas ie kas gi tu esi - paveikslėlis ar žmogus?...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2002-11-28 23:02
klimbingupthewalls
truputį primena satos kuriniūkštį. bet gal tik idėja -> "Ji isejo"
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2002-11-28 21:54
mazoji sese
Ojok! Ak, as tik grafomanijos auka, - pasakiau savo klipai klaviaturai. Ir trenkiau jai per kampa ruzavu savo kumsciu. - Ligoniu niekas nemusa, -atsake ji man. Ir pagrumojo manipuliatoriumi. Ojok!
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2002-11-28 21:50
pravalus fainus
Nu geras:) Nezinau, ar taip interpretavau kurini, bet kaip cia pasakyti - pralinksmino-prajuokino :) Labai patiko.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą