Rašyk
Eilės (78315)
Fantastika (2312)
Esė (1552)
Proza (10948)
Vaikams (2720)
Slam (81)
English (1196)
Po polsku (373)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 19 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







-Blakslafai! Gyvuly tu! Juk sakiau, kad prieš išvažiuojant viską išpurkštum antiseptiku.
-Bet aš...
-Pasižiūrėk! Vos tik, keliems targams,  išvykom namo jau civilizacija įsiveisė! Juk kiek tau kartų sakiau, kad reguliariai viską purkštum civilizacnuodžiais.
-Bet aš...
-Visas šitas vasarnamis buvo prasta idėja, kaip ir vestuvės su tavimi!
-Bet aš...
-Tas prakeiktas troganietis agentas ir šakro šlastą, kaip malterinį žiedą įsiūlytų. Tai tavo kaltė, kad šitą griuveną sutikai pirkti!
-Bet aš...
-... puikūs gamtovaizdžiai, apetetinga vietinė fauna, centrinis šildymas, patogus, partaniečių dizaino palydovas, daiktams susidėti... Cha!  Čia tik pilna uolų ir miškų, į kuriuos painiojasi čiuptuvai, o ta „apetetingoji“ fauna!.. Nuo to šlamšto tik ant kaktos gleivės renkasi ir viskas!  Nei skonio, nei sotumo! Apie centrinį šildymą aš apskritai patylėsiu! Ta prakeikta saulė galutinai sudegs vos po aštuonių targų. Ir dar su tendenciją į juodąją skylę! Blakslafai, ar įsivaizduoji, ką reiškia juodoji skylė vasarnamio kieme?
-Aš...
-Aišku, kad neįsivaizduoji! Juk tu esi toks pats pusgalvis, kaip ir šunkara tavo motina! Juodoji skylė reiškia, kad reiks kviesti soltechnikus, jog jie viską sutavarkytų ir instaliuotų naują saulę. Ar įsivaizduoji kiek tai gali kainuoti?!
-Gal...
-Nė velnio tu neįsivaizduoji! Apie tris tūkstančius lafkų! Štai kiek! Žinoma, jeigu rajone būtų bent keli kaimynai, tai visi draugiškai susimestų ir užsisakytų naują saulę, bet ne! Tau reikėjo išsirinkti tokį rajoną, kurio devyniuose namuose niekas negyvena!
-O...
-A taip, ta pora iš penkto namo, bet tie turčiai tikrai nesišvaistys nei vienu lašlu, tuo labiau, kad pas juos autonominis šildymas! Kodėl mes niekad negalime sau leisti tokių rūmų?
-Aš...
-Todėl, kad esi apgailėtinas, rizikuoti nedrįstantis mulkis. Boba, štai kas tu! Jeigu būtum investavęs į Jagon tec. akcijas, kaip Žalžės vyras, jau seniai sedėtume ant pinigų maišo...
-Bet...
-Viešpatie, o tas palydovas! Jis net atmosferos neturi! Kol buvom išvažiavę, tie prakeikti meteoritai sudaužė visus mano indus...
-Mama, mama tie gyviai pradėjo laidyti į mane visokius degančius ir šlykščiai smirdančius daiktus.
-Flaksai, ar aš tau nesakiau, kad neliptum iš atoumobilio?! Juk žinai kokios gali būti pavojingos tos ateivių civilizacijos? Argi nori, kad tau baigtųsi kaip Fakslikui? Jis nepaklausė savo tėvų ir lindo prie vienos iš tų purvinų laukinių gaujos, nežinodamas, kad tie velniūkščiai jau atrado antimaterijos ginklus... Negi nori netekti dviejų šartų ir septynis kafkus pragulėti ligoninėje?
-Ne mama...
-Tada būk geras berniukas nusiprausk visas radioaktyvias dulkes ir lipk į automobilį.
-Gerai mama...
-Kartais tas vaikas gali būti tikras neklaužada. Čia tikrai ne mano genai...
Ar aš tau nesakiau, kad išnuodytum tuos parazitus?
-Bet aš...
-Duok man tą balionelį! Visą gyvenimą tau čiuptuvai iš lazgono augo….
2004-08-06 12:34
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 13 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2019-07-07 21:15
Nuar
Pavyzdys, kad vien tik dialogais vaizdą išgauti ne visada pavyksta. Jokių personažų bruožų nepavyko užčiuopti.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-11-19 15:39
Kaladė Alter Ergo
Man visai nieko.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-11-19 14:38
lyra
cha :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-10-12 15:38
Demon Hunter
randu kazkoki panasuma i save :) grazus kurinelis :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-09-26 20:34
Pylimo gatvė
na, nyarlathotep viens du ir išlukšteno viską ligi pagrindų kas kaip ir kur, o man, neapsiskaičiusiai, paliko įspūdį. viską mačiau ir girdėjau.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-08-30 17:47
Mrr Drugelių Paišytoja
man ir patiko :)))
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-08-10 18:22
Haldir
Blin! nuknisai mano vardu kurimo ideja, kur viename varde visada vartojamu ir f ir l raides.

"faflikas, flapis, fafalaika, fumflas, fupflas, lefa, fryla, pfyfklynas.... ir t.t." (c)  nu kam reikejo...
neoriginalu :PP :D

o siaip darbelis patiko. linksmas toks :)) fainai susiskaite. pavadinimai [ tie keisti zodeliai ] rulez :))

te 4
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-08-09 15:52
viena skruzdėlė
aršu.
bet turbūt pats nsitiki, kad kas nors įsidėmės tai, kas čia parašyta ir prisimins bent kiek ilgiau.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-08-09 12:42
India Spindesienė
uf... na ir gerklė :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-08-08 00:10
varsketiz
pavadinimas geras, jo ideja supranti tik perskaites kuriny. o seip tei man patiko patiko;]
ypac su tais velniuxceis ir antimaterineis ginklais;]]]
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-08-07 11:32
adata
adeaptuotas tekstas be jokio naratyvo
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-08-06 20:33
St Sebastianas
Idėjai labai nenauja. Atlikimas būtų neblogas, tačiau reikalus gadina velniai žino iš kur nukritę pavadinimai, terminai ir pan. Nesakau, kad negalima jų naudoti. Paprasčiausiai čia gerokai persūdei. Į geriausius fantastikos kūrinius nepretenduoja, tačiau skaitosi neblogai.
Sėkmės kuriant!:)

P.S. Beje, pavadinimą tikrai reikėjo sugalvoti originalesnį.:)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-08-06 17:26
Rikute
gan smagiai susiskaite.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-08-06 13:39
Dunkelheit
aš nieko panašaus iki šiol nebuvau skaičiusi, todėl man labai juokinga. cool gabalas.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-08-06 13:00
Svajoklis I
Linksmas.
Ant galo tikėjaus sužinoti, kad ta civilizacija- žemiečiai. Gaila, kad nieko panašaus nebuvo... Geriau pagalvojus, gaila, kad pabaigoje nieko netikėto nebuvo. Galėjo nors ir tas vyras pagaliau kažką pasakyt. Pavyzdžiui, "Bet ,brangioji, mes dar neatvažiavom" ar ką.
Atrodo, kad vedei prie kažko, bet nebaigei.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-08-06 12:59
Nyarlathotep
Imho, pagrindas - nelabai nauja istorija apie ateivių įspūdžius Žemėje. Lietuvių kalba gal ir nedaug kas rašė, bet angliškai - pilna panašios Lovecrafto fan-fiction ir panašių darbų.
Realizacija - tipiškas dviejų sutuoktinių pokalbis. Pakeitus terminus - galėtų būti puikus amerikiečių pokalbis Lietuvoje, ir t.t. Nepatiko ir perkrovimas terminais be jų paaiškinimo. Iš kur atsirado terminas "automobilis", jei jau naudojami tokie imantrūs vardai kitiems terminai?

Santrumpa : Žemė ateivių akimis - tikrai nenauja tema. O ir jos panaudojimas galėtų būti geresnis. 2.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą