Rašyk
Eilės (78192)
Fantastika (2307)
Esė (1555)
Proza (10913)
Vaikams (2717)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (371)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 3 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Kiekvieną vakarą ta pati ceremonija: puodelis kavos, sviestiniai sausainiai ir popieriaus lapas. Dar pieštukas už dešiniosios ausies. Atsisėdu prie rašomojo stalo, sudedu pirštus į kombinaciją, išmoktą iš „Cosmopolitan‘o“. Ji atseit padeda susikaupti. Keletą minučių mąstau. Suprantu, kad „Cosmopolitan‘as“- akių dūmimas. Ta proga atsistoju ir imu žingsniuoti po kambarį. Nervinga kaimynė iš apačios tuoj tuoj pradės pasišokinėdama daužyti į lubas šluotkočiu. Girdi, mano žingsniai nervina ją ir jos katiną. Tiek to, atsisėdu- ramybę katinams! Pieštuku į stalą barbenu Bacho kažkelintą simfoniją. (Meluoju- vos ne vos sugebu išmušti pagal taktą „O kai aš, o kai aš pas močiutę buvau“. Jau mokykloj gerų mokytojų ir blogų pažymių dėka supratau, kad muzikai aš, švelniai tariant, negabi. Nesvarbu.) Po valandos NIEKO čiumpu mobilųjį. Mano balsas tiesiog privalo įtikinti (net ir atsiverti Sezamo vartus).
- Ateik, lauksiu. Gaudysim, gerai?
Draugė jau priprato (tikiuosi) prie mano vakarinių skambučių. Mudvi kaip suokalbininkės. Dabar ji turbūt paskubomis įsipiria į batus, visai ne paskubomis pasidažo blakstienas- mat tikisi, eidama per kiemą (aš gyvenu name priešais), sutikti savo svajonių princą chosė ignasijų ar bent jau panašų gražuoliuką. Prieš išeidama ji, esu įsitikinusi, paglosto šunį. Ji visada tokia- gerietė, myli įvairaus plauko gyvūnus. Nuo jos šuns man- alergija, tik niekada to jai nepasakyčiau. Ciu ciu ciu, Pūki/ Džeri/ Brisiau...
Belaukdama blaškausi po butą. Na, kur aš jį padėjau? Čia nėra.. O čia tik saldainio popieriukas- net šokoladu neaplipęs. Va, kur mano šukos, nebereikės grėbliot plaukų rankomis. Hm, katės plaukai. Įdomu, iš kur? Paskutinis kartas, kai butą saugoti palikau Onai. Pasirodo, ne tik berną, bet ir katę atsitempė. Na štai, pagaliau radau ir tinkliuką. Dabar beliko sulaukti draugės...
Skambutis į duris. Aš turbūt ragana- sugebu mintimis prišaukti žmones. Tekina bėgu prie durų.
-Laba diena.
-Laba...
-Ar nenorėtumėt pirkti.. (Užtrenkiau duris. Nemandagu, bet ką padarysi. Prieš tokį svarbų įvykį nieko nenoriu pirkti, parduoti, keisti, nuomoti. Gal tik kai ką pagauti.)
Vėl skambutis. Šį kartą jau žiūriu pro akutę. Ji. Atidarau duris ir apibaru draugę, ko taip ilgai užtruko. Pasirodo, kieme susitiko, nors ir ne chosė, bet gražuoliuką, kuris apibėrė komplimentais, paprašė jos telefono numerio ir galiausiai įteikė gėlių. Aišku, nė žodeliu netikiu. Ir ne todėl, kad mano draugė beviltiška ir niekada nesutiks savojo chosė. Anaiptol. Tiesiog numanau, kad ji, jau užrakinusi duris, laiptinėje, apsigalvojo ir nutarė užsivilkti žydrąjį megztuką. Et, tokia ji jau yra. Bet aš nebepykstu. Tikrai tikrai.
Beje, mintį, kad aš ragana, atsiimu. Bent jau sugebėjimo prišaukti žmones prasme. Apie charakterį patylėsiu.
Abi griūte įgriūnam į mano kambarį. Draugė irgi nekantrauja- jai visada patiko originalūs užsiėmimai. Paimu tinkliuką, o draugės paprašau uždaryti langus. Prasideda.
-Į kairę!
-Ne, juk mačiau- į dešinę! Šiek tiek aukščiau, pašokėk truputį, pasieksi, tikrai! Na, dar truputuką, prašau prašau prašau...
-Va, ant sienos, prie pat popieriaus lapo, jau prie pat!
- Vėl pabėgo, greituolis. Gal tinklelio reikėtų didesnio, kaip manai? Ar eisi kartu į parduotuvę?
- Žinoma...
Pavaišinu draugę atšalusia kava ir sviestiniais sausainiais. Palydžiu iki durų, palinkiu sėkmės- gal grįždama sutiks chosė?...
Atsisėdu prie stalo. Lapas tuščias. Ir vėl įkvėpimas paspruko. Turbūt nutūpė pas tą ilgaplaukį kaimyną iš trečiojo aukšto. Visada maniau, kad jis kažką RAŠO. Ir tinklelį, greičiausiai, turi didesnį...  Ryt nueisiu pas jį ir paprašysiu paskolinti tinkliuką- gal pavyks kartu pavogti ir įkvėpimą?
2004-07-26 21:29
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 10 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2004-07-28 21:52
maksas
ne, rašyk poeziją:)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-07-27 20:15
mononoki
nesąmonė dėl to stiliaus mėgdžiojimo. Nes jis nėra jau toks kažkuom išskirtinis, kad galima pasakyti, kieno jis.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-07-27 16:31
Poetas nerašantis eilių
mintis gal ir ne pati yspudingiausia bet rasai tikrai klasiskai. patariu pasigaut ykvepima ir keleta neeiliniu minciu o jau po to parasyt ilgesny kurinely - knyga ar romanely koky chia jau pachiai rinktis - manau turetu visai neprastai pavykt. sekmes
P.S. FoBui jei esi visiskas aliteratas bent jau stenkis tai paslept, bruksniu jam matai per daug (neturiu zodziu)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-07-27 14:26
PhoBos
aha, keletas problemu:
1. 10 sakiniu su bruksniu vidury. kaip tokiam neilgam kuriny, tai ryskiai per daug. zinoma gal autores toks stilius, bet... abejoju ar tai gerai.
2. skliaustai, per daug ju.
3."Prieš išeidama ji, esu įsitikinusi, paglosto šunį" - "ji" sitam sakini ne vietoje.
4. butum sugalvojus draugei varda, nereiketu taip daznai kartoti "ji"
5. "(net ir atsiverti Sezamo vartus)" - "atverti" turetu buti
6. yra gramatiniu klaidu, bet jau tingiu jas rodyti
ir siaip galima dar kabinetis ir kabinetis. vienu zodziu, tobuleti yra kur.
aaa... ideja man rodos nenauja. sorry.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-07-27 11:02
Nyarlathotep
Manau, kad bandai šiek tiek mėgdžioti stilių vienos iš rašančiųjų ;) Šiaip geriau paieškoti saviškio.

Mintis - gera, patiko. Bet pateikimas šiek tiek šlubuoja.
Visų pirma, bandydama pateikti mintį lengvu stilium, nenaudok skliaustų, o bandyk išsiversti be jų. Kitaip sakiniai "susikarpo". Beje, jei jau yra kažkoks šuolis laiko (Po valandos Nieko), kelk į sekančią pastraipą.
Kažkaip užkliuvo tas sakinys apie akių dūmimą. Ar C. yra akių dūmimas, ar jis apdūmė akis?
Jei kalbi apie svajonių princą (konkretų, vieną), tai Chose Ignasijų. Jei rašytum kokį nors chose ignasijų – būtų gerai.

Keliose vietose reiktų peržiūrėti skyrybą.

Susiskaitė normaliai, nors mintis šokinėja kiek per daug. 3
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-07-27 10:20
šmėkla
labai smagus kuriniukas... :) nuotaikyte pakele...
o kodel jums nepasiskolinus ikvepimo?
nors ir skolintis nereiktu... geras darbelis...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-07-27 09:11
h2o
h2o
Oho, koks idomus darbas:) Beje, ir as viena klaida radau:P
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-07-27 09:08
Paparacė
Fainiukas:)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-07-27 09:00
Mrr Drugelių Paišytoja
liuks :) oi, sese, gerai tu čia :)) ir su ta ragana, ir su chosė :)) labai labai patiko :) Tūpsi į mėgst :))
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-07-27 08:50
Margot
Tikiuosi, kad pavyks pavogti ta ikvepima - jis tikrai pravers! O siaip linksmas ir smagus kurinelis.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-07-26 23:42
Lakoniška
kas per tinkliukas ? :)))
patiko chosė ignasijus :))))
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-07-26 22:42
Sju_Sju
bethoveno, ne bacho :) persiprašau.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą