Rašyk
Eilės (78159)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2714)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (370)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 3 (1)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Visos raganos ištraukė Emą iš skruzdėlyno. Ši iškart pargriuvo ir išsitiesė ant žemės keikdama viską, apie ką galvojo.

- Taip lengvai pasidavė. - kažkas murmtelėjo.
- Ji nepasidavė. Ir užsičiaupkit. - užrėkė ant visų Balisa. Ši buvo supykusi ir viskas ją nervino.

Ema gulėjo ant žemės ir nežinojo kas vyksta. Kažkokia paslaptinga jėga įsiveržė į ją. Ir ta jėga norėjo 'kažką' daryti, bet Ema nesuprato ką. Jai buvo šokas. Kaip Balisa galėjo ją ten įstumti? Kam to reikėjo? Juk tai taip šlykštu.

- Apsirenk. - Balisa numetė Emai prieš akis jos drabužius. Ema gulėjo ir nieko nedarė. Jautėsi pasišlykštėjusi ir nenorėjo matyti Balisos ar kitų šlykščių raganų.

- Renkis. Mikliai, mikliai.

Kai pagaliau raganos ją aprengė, mergina paklausė:

- Čia juodoji magija ar kas? Kam šito reikėjo? - rėkė ji. Visos sužiuro į ją. Raganos jautėsi pritrenktos tokio klausimo.
- Kvailė. Kaip supranti žodžius "Juodoji magija"? - nusijuokė Balisa. Ir nušvito. Atrodo ją šis klausimas pralinksmino.
- Suprantu kaip blogą magiją. Kuri naudojama blogiems tikslams. Štai ką aš manau. -Ema norėjo dar išsiplėsti ir pasakoti tačiau tai būtų užtrukę ilgai.
- Nenusišnekėk. - supyko Balisa.

Atrodė, kad čia tikrai nėra nieko bendra su neJuodąja magija. Kelias valandas visos senės Emai dėstė ką ji turi daryti, o ko ne, ką pasakoti, o ko ne ir panašiai. Ir visos pradėjo skirstytis.

- Susirasim tave kai reikės. Skaityk knygas. - pasakė Emai Balisa ir nuėjo.

Ema bijojo grįžti namo. Ką sakys tėvams? Ji vis dar neatsigavo po šoko skruzdėlyne.
2004-06-04 16:45
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 12 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2004-06-15 21:08
Kumelaitė
paskaichiu shia dali pasidare dar labiau panashu i sekta nei trechioje...:)
mhmz....atsimenu kai po mano recenzija "ketveri metai pragare" palikai komentara kad ta knyga shudas o recenzija jega...:)
ha...:)
tai man kazhkuo 3 ir 4 dalys butent ta knyga primine...:)
tas isventinimas...:)
ir visa kita....:)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-06-09 16:34
isvykau
tris gaut be sansu.;)))~reikes siandien kazka parasyt...visgi gimtadienis!gal kas padovanos ///?:)))))~
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-06-09 14:25
Mrr Drugelių Paišytoja
na, visai įdomu, tiesą sakant. Jau galvojau, kad bus kokia nors paprastutė istorija apie raganas, bet ne... Hm :) Lauksim tęsinio. Gerai, dabar klaidos, jei tau netrukdo, kad aš jas pasakau ;)

"Ši iškart pargriuvo ir išsitiesė ant žemės keikdama viską, apie ką galvojo." - čia ne klaida, bet klausimas, o apie ką ji galvojo? Aš jos vietoj būčiau galvojus apie ką nors mielo, minkšto, o ne apie tą skruzdėlyną. Bet tada keikti neišeina.. Na, nežinau. Čia gal taip sumanyta buvo, per daug nesikabinu ;)

"Ema gulėjo ant žemės ir nežinojo kas vyksta." - reikia atskirti šalutinį sakinį nuo pagrindinio, todėl po 'nežinojo' padėk kabelį.

"mergina paklausė: .... rėkė ji" - kai paklausė, tai ir įsivaizduoju, kad paklausė, o jei rėkė... Na, nelabai susiderino tarpusavyje.

"Atrodo ją šis klausimas pralinksmino. " - po 'atrodo' irgi reikia kablelio, įterpinys.

"Ema norėjo dar išsiplėsti ir pasakoti tačiau tai būtų užtrukę ilgai. " -vėl kablelį pametei...

"Susirasim tave kai reikės" - kablelis...

Čia aš taip kimbu prie visų kabelių, mat egzas lietuvių vakar buvo, tai žinai... :)

O šiaip gausi 3, nes, manyčiau, gal geriausia dalis iš visų.

Mikliai mikliai rašyk tęsinį ;)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-06-06 22:11
isvykau
aciu uz komentarus ir uz ivertinima aukstesni!;)**~


Tereza,Ema irgi nesupranta.;)))~ tuoj viskas isaiskes.;)~kantrybes.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-06-06 21:52
tai ko nera
nepatartojama , rašyk ir toliau taip nuostabiai :))
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-06-04 21:27
Tereza
4ta dalis o vis dar nieko nesuprantu. hm.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-06-04 21:20
isvykau
:) aciu..;)

/me gedulingai laukia kurinio istrinimo nes kazkoks besirdis ivertino nuliu....:~~((~
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-06-04 18:31
aslis
mmm, įdomiai vystai pasakojimą ;) geras.
užsikrėčiau tęsinio laukimu ;]
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-06-04 18:19
aslis
mikliai mikliai ;D prisiminiau Krauzės "Vištų fėją" ;] toj knygoj buvo herojus, kuris visada sakydavo "mikliai mikliai"
o kad į pasakojimą įsikirsčiau, tai einu ankstesnių dalių paskaityt ;)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą