Rašyk
Eilės (78166)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2715)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (371)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 17 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Išaušo nauja diena.

Ant Emos kambario grindų stovėjo mažas altorius: pastatyta dėžė, kuri uždengta juoda staltiese, šonuose jos didelės žvakės, šalia numesta knygų, senos kortos, išlankstytos iš spyruoklių pentagramos. Visa tai buvo uždengta. Violetine skraiste.

Prie stalo sėdėjo Ema. Ir ant ilgos medinės lazdelės vyniojo geltoną juostelę. Fone tyliai grojo Sheila Chandra - Every so lonely. Indiška muzika jai visada labai patiko. Grojant Sheilai ji medituodavo arba skaitydavo.

- Ką darai? - paklausė priėjęs Marius.
- Užbursiu tave ir pavirsi rupūže. - sušnypščiau, o Marius stovėjo kaip įkaltas.
- Tu negali. Negali taip padaryt. Vien tik lazdelės neužtenka. - Marius atsirėmė į stalą. - Tu dabar būsi dar tikresnė ragana?
Ema nusijuokė. Ir baigė vynioti. Tada atsisuko į Marių:
- Būsiu pati tikriausia. - nusišypsojo.
- Aš viską tėtei pasakysiu. - pradėjo rėkt Marius. - Pasakysiu. Pasakyyyysiu. - šaukė vis garsiau jis ir traukėsi durų link.
- Nepatikės. - tyliai pasakė Ema ir padėjo lazdelę šalia altoriaus.
Marius rėkė:
- Pasakyysiu, kad tave dvasios užpuolė. PASAKYSIU.

Ema pagarsino muziką ir brolis išėjo.

Staiga jai pradėjo spengti ausyse. Ji užsiėmė už galvos ir parkrito ant grindų. Susirietė. Manė, kad kalta muzika todėl ją išjungė. Ir vėl parkrito ant grindų. Staiga jai atrodė, kad galva traukiasi. Ji raitėsi iš skausmo ir rėkė. Į kambarį įpuolė Marius. Jis vėl šaukė:

- Pasakysiu tėtei, kad iškvietei dvasias. Jos tave nužudys.
Šaukė aplink jis. Ema griebė jį už kojų ir pargriovė. Marius stipriai daužėsi į grindis. Nukritęs jis pažiūrėjo į sesę ir užsimerkė.

Deja, Emai tai buvo nė motais. Ji voliojosi ant grindų kankinama galvos spaudimo ir spengimo.

- Kas čia vyksta? Išprotėjai, Ema? - tarpdury sustojo mama. - Kodėl Mariukas čia guli kaip negyvas? - tačiau mama nekreipė į nieką dėmesio. Nieko nedarė. Ničnieko. Net nepriėjo. Trenkė durim ir išėjo.
"Kodėl taip yra? Kodėėėl? Kas vykstaaa? Kodėl mama nieko nedaro? "- keikė visus Ema.

Marius atsikėlė ir tik tada atsimerkė. Nubėgo į apačią.

Pagaliau spengimas silpnėjo kol visai nutilo. Spaudžiama galva taip pat 'atsileido'.

Ji atsisėdo prie lovos ir bandė susigaudyti kas įvyko.
- Nieko. Nieko. - tyliai kartojo sau.

Jos kojos pačios atsistojo, nuėjo prie dviračio ir užsilipusi ji numynė kaimo link. Prie kaimo parduotuvės stovėjo kažkokia nematyta moteris. Jos raudoni plaukai švietė iš tolo. Ema šalia jos sustojo.

- Laukiau tavęs. Einam. Palik ta dviratį. Nedings. - moteris ją nusivedė į gretimą, apšiurusį namą.

- Aš būrėja. Vadink mane Balisa. - jos įėjo į tamsų kambarį. Kurio sienos buvo nuvarvėjusios, baldai apdegę, o ant apvalaus stalo, kuris stovėjo viduryje kambario, buvo sudėta įvairiu kortų bei krištolo rutulys.

- Pamokysiu tave. - šyptelėjo Balisa. Ema tylėjo.
2004-05-23 15:15
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 11 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2004-07-18 20:11
atidaryk_man_duris
zodziai "as bureja" skamba keistai..nezinau kaip pakeisti juos...ai...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-06-15 20:55
Kumelaitė
hm...:)
pradzioj ten kazhka su staltiesem ir skraistem nelabai aiskiai suskiedei.....:)
ir dar tokia viena gan grubi klaidele buvo...:)
bet ja jau paminejo kiti todel nenoriu kartoti...:)
shita dalis irgi idomi...:)
kaip ir pirmoji...:)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-06-14 22:34
isvykau
aciu uz komentarus.;)~
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-05-26 17:40
voratinkliai
*"Palik ta dviratį" ne ta o tą
* "buvo sudėta įvairiu kortų " neskamba. geriau būtų "buvo sudėtos įvairios kortos"
sėkmės :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-05-26 17:34
voratinkliai
*"...šalia numesta knygų, senos kortos, ..." reikėtų rašyt "numestos knygos". manau, labiau derėtų  :)
*"Visa tai buvo uždengta. Violetine skraiste. " čia tai tikrai turėtų būt veinas sakinys, nes dabar nei šiaip nei taip :/
*"šaukė vis garsiau jis ir traukėsi durų link." negera žodžių tvarka. labai nutolinai veiksnį nuo tarinio.
*"Ji užsiėmė už galvos ir parkrito ant grindų. Susirietė. Manė, kad kalta muzika todėl ją išjungė. Ir vėl parkrito ant grindų." jeigu jau taip nuosekliai rašai visus veiksmus tai pamiršai atsikėlimą :) du syk krito o nei sykio nesikėlė :))
*"Šaukė aplink jis. Ema griebė jį už kojų ir pargriovė. " 1. kartoji žodį "jis". 2. aplink šaukti neįmanoma, nebent gali šaukti, begdamas aplink ar pan.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-05-23 22:27
Edvardas
Smulkmes ir niekniekius atmetus, man patiko nepaprastai ekspresyviai besivystantis veiksmas. Tereikia gilinti intrigą, neprarasti tempo ir išeis graži, originalumu dvelkianti pasaka. sveikinu.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-05-23 18:46
Nyarlathotep
Peršoki iš trečio į pirmo asmens pasakojimą.
"tačiau mama nekreipė į nieką dėmesio. Nieko nedarė. Ničnieko. Net nepriėjo. Trenkė durim ir išėjo. " - Pilstai :) Galima per pusę sutrumpinti.
"Nukritęs jis pažiūrėjo į sesę ir užsimerkė. " Čia pavaizduotas tas užsimerkė kaip savanoriškas veiksmas. Gal geriau būtų "jo akys užsimerkė".
Toje dalyje apie moterį kartojasi tas "jos", reiktų pabandyti apjungti į ilgesnius sakinius
Jep - visur sakiniai trumpoki.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-05-23 16:22
isvykau
malonu....;)~
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-05-23 15:48
Mrr Drugelių Paišytoja
'pastatyta dėžė, kuri uždengta juoda staltiese' geriau būtų "dėžė, kuri buvo uždengta.."
"-Užbursiu tave ir pavirsi rupūže. -sušnypščiau,"
Hm, o čia kartais ne trečiu asmeniu buvo pasakota?
"Ema griebė jį už kojų ir pargriovė. Marius stipriai daužėsi į grindis." Klaidos nėra, bet aš iš pradžių ne taip supratau - daužėsi, tai kad daug kartų kartojo veiksmą, o kai pabandai įsivaizduot.. :)
"nemotais" - nė motais.
Įdomi mamos reakcija. Spėju, tam yra priežastis, kodėl ji taip keistai elgėsi.

O šiaip tai man patiko. Įdomu :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-05-23 15:22
isvykau
daugokai zoziu tave,taves....:/
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą