Rašyk
Eilės (78220)
Fantastika (2309)
Esė (1557)
Proza (10924)
Vaikams (2717)
Slam (80)
English (1198)
Po polsku (372)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 18 (1)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







[Tikiuosi neištrins, [ čia daug erotikos]; ] ]

Tolimoje Vampiršliuchijos karalystėje vyravo taika ir ramybė, bet nelabai ilgai ir nuobodžiai.
Nes vieną siaubingą dieną, iš dangaus pradėjo lyti lietus ir krušti kruša. Vampiršliuchijos piliečiai ir kaimiečiai [ vieni gyveno gražioje pilyje, o kiti negražiame kaime, kuris smirdėjo linoleumu ] puolė į paniką. Lietus lijo kiaurą parą ir susiūtą parą, bei baigė užtvindyti miesto gatves, o kruša iškrušo visus gyvulis, kurie ėmė masiškai dvėsti.
- Negerai, - pasakė kažkas garsiai šį protingą žodį.
Visi kiti tai išgirdo ir ėmė masiškai bijoti.
Baimė pasklido visoje karalystėje.

Šalia pagrindinės Vampiršliuchijos pilies, glaudėsi senos, rožinės spalvos kapinaitės, kurios garsėjo tuo, kad jose gyveno vampyrai neformalai, vampyrai gėjai ir gėjai vilkolakiai.
O pačiame didžiausiame kapinaičių rūsyje, buvo įsikūręs žydrojo kailiuko savininkas, visų kitų pabaisų religinis lyderis ir rasės vadas – kalėdinis vampyras Žibutis fon Šelmiukas, draugų vadinamas tiesiog  Malvina arba Stringučiu.
Jis išgarsėjo kaip pirmasis pasaulio vampyras įteisinęs vyro ir vampyro santuoką ir uždraudęs gerti moteriškos lyties personažų kraują, bei kitus skystimus bėgančius iš įvairių vietų. Visi ten besiveisiantys neformalai ir vilkolakiai buvo tuo labai patenkinti ir labai gerbė savo vadą. Bet vieną dieną, vienas vampyras užsimanė nekaltos mergelės kraujo. Jis paniekino savo dvasinio lyderio žodžius, pasigaudamas jauną piemenaitę ir pavogęs jos persisunkusį krauju... Na tai per daug šlykštu, kad imčiau aprašinėti kaip jis tą dalyką išgrežė ir...
Po to įvykio, vargšą vampyra ėmė graužti baisi gėda. Nuėdusi jo pėdas gėda šiek tiek nurimo, bet visai neišnyko. Nenorėdamas būti visiškai suėstas, prasikaltęs vampyras išsipasakojo savo draugui vilkolakiui Filodendrui. Bet tas vilkolakis buvo ypač didelis stukačius ir v`kazlyl vampyrą vadui. [ v‘kazlyl – išskundė; stukačius – skundikas. Aut. past. ] 
Žibutis, viską sužinojęs, pasikvietė prasikaltusįjį pas save ir liepė pasiaiškinti:
- Kodėl, mažuliuk, nepaisai mano įsakymo?
- Atleiskit, o jūsų žydrėnalybe, neturiu geros atmaskės tai negaliu ir pasiaiškint.
- Hmm... – susimastė Žibutis, - skirsiu tau bausmę. Ryt nuo mano gašlaus kūno, visą dieną laižysi uogienę.
Taigi, taip viskas būtų ir pasibaigę, jei ne ta sumauta kruša ir ne tas sumautas lietus.
Lietus užtvindė vampyrų požemius, o kruša pribaigė spėjusius išvengti potvynio. Nes ten lijo švęstu vandeniu, o švęstu vandeniu lyja tik Vampiršliuchijos dangus.
Gyvas liko tik prasikaltęs vampyras ir jo gėda, nes jis turėjo akvalangą, skirtą būtent tokiam atvejui. Bet gėda vis ėdė vampyrą ir ėdė, kol suėdė visą odą ir riebalus bei raumenis. Liko tik skeletas. O skeletas tai jau ne vampyras.


Miestelio gyventojai, po septynių milijardų metų, pagaliau lengviau atsikvėpė. Kruša baigėsi, o lietus irgi baigėsi. Tiesa, jiems teko prisitaikyti ir mutuoti į undinėles, o undinėlės tai jau irgi ne vampyrai ir net ne žmonės. O kadangi visi buvo undinėlės tai išnyko seksas tarp vyro ir moters. Liko tik undinėlė su undinėle.
2004-04-14 01:01
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 14 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2019-06-30 18:20
Nuar
O žadėta erotika kur pasidėjo?
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-05-11 13:03
Svajoklis I
Juokinga paskėlė  :)
Kad pavadinimas neatitinka kūrinio, tikriausiai, reikia suprast kaip bajerį.  :)
Šaunuolis, autoriau.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-05-10 06:03
Bulletproof KazE
krc. labai juokinga nebuvo ir ishskleist kaskoky zhvygsma pavyko tik perskaicius "Visi ten besiveisiantys neformalai ir vilkolakiai ..."
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-04-25 21:34
Tylinti
Įdomu,kaip šitas darbas per cenzūrą rašykų perėjo:)))))))))))
Nu hmmmm:)Darbas tai nu juokingas:)Juokiaus juokiaus juokiaus:)Kai perskaičiau kūrinį tik tada prisiminiau koks buvo pavadinimas....Pasirodo štai kaip viskas buvo.Vampyršliūchijoje lietus prasidėjo ir kruša  visus iškrušo...
Va taip būna kartais:)
Vis tiek įdomu kur cenzūra žiūrėjo:)

5 biblijos tamstos sąskaiton:)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-04-16 20:40
Miegapiale
Truputį juokingas, truputį pošlas, truputį kvailas. Gal ir nieko :}}}
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-04-15 18:11
Patylėsiu
Sebastianui: antro nebus :) uztenka, kad ir taip susigundziau gryba "legaliai" [ na konkursas, niekas negali prikibt ] supjaut :)) [ nes siaip esu sau ir kitiems pasizadejes "gybo nebepjaut :))"
Bet valios neturiu.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-04-15 18:07
viena skruzdėlė
iš šito tai talento nesijaučia. nebent talentas blevyzgot.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-04-15 13:46
St Sebastianas
Heh... Kruša iškrušo visus gyvulius.:) Talentas jaučiamas.:D
Susukta panakamai įdomiai, gana pošlai... Tačiau kažko trūksta. Tikiuosi autorius prasmingai patylės, kai pasakysiu, kad uogienė šiek tiek pritempta?:) Bet neblogai, neblogai...
Na, laukiu antrojo kūrinuko, nes pačiam pasidarė įdomu, kad tiek žmonių įsivėlė į mano konkursą.:)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-04-14 19:47
Sūpuoklių rasa
O aš taip laikiau tos scenos kur uogienę laižys....Et....:DDDDDDDDD
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-04-14 17:41
OlD_Death
nieko... vietomis juokinga, puse velnio... 3 - 3.5
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-04-14 02:35
experiment
betgi pavadinimas kažkaip ne į temą.... hm..juk apie gėjus vampyrus rašoma apsakyme, o apie vyrus ir moteris nelabai užsimenama... hmmmm...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-04-14 02:24
experiment
:D
super :)))))))
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą