Rašyk
Eilės (78159)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2714)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (370)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 5 (1)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Šiandien lyja... Mažų, šaltų lašelių pavidalu vanduo krenta iš žydrojo dangaus. Sakai, meluoju?!... Na, taip, meluoju! To dangiško mėlynumo dabar nėra... Dangus pilkas. Bet dėl lašų nė kiek neklystu. Jie tikrai šalti. Kaip ledas žiemą būna šaltas, taip ir jie... Tarsi ašaros! Tie lašai maži ir skvarbūs lyg ašaros. Tau juk tikrai nemeluočiau, sakau tiesą.
O gatvė visa šlapia nuo to žaidžiančio lietaus. Bet man ji atrodo liūdna. Būna juk, kad gatvė per lietų juokiasi ir krykštauja. Tai atsitinka tada, kai kartu su lietaus lašais žaidžia saulės spinduliai. Bet... šiandien gatvė liūdna - saulės juk nėra.
Žmonės dabar negražiai kalba. Jiems nepatinka ietus ir jie jį keikia, peikia įvairiausiais žodžiais. Jie dangaus lašeliais nesidžiaugia, o gal nemoka to daryti?... O, kad ir mokėtų, argi gatvei nuo to būtų linksmiau? Manau, kad ne, juk saulės spinduliai vistiek nežaidžia šiandien su lietaus lašais...
Tikėkimės, kad jie nesusipykę... :)
2004-04-13 16:23
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 8 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2004-04-14 11:05
Pieva Debesaitė
Eglootia_, o kur lietuviškos raidės???
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-04-13 21:33
OfelijaPoGaubtu
Mmm.Kodėl visi rašo apie lietų? :) Jei rašo,reiškias myli. Nevisi tikrai nekenčia lietaus.Turi savo žavesio.Ir gatvės manau myli lietų,juk nuplauna nuo jų purvą.
Nereikėjo rašyti pavadinimo tokio pačio kaip paskutinė eilutė. Visai gražiai parašyta.
Sekmės.:) @-->-->---
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-04-13 16:27
Juodai balta
Ganėtinai keista...įdomu...bet netikiu, kad niekam nepatinka lietaus lašai
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą