Rašyk
Eilės (78170)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2715)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (371)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 7 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







IX.
Pirmadienio rytą iš pašto dėžutės iškritusiame laikraštyje pasirodė kažkas pažįstama. O, dievulėliau, antraštė rėkė: „Orgijos kandidato į Europos parlamentarus namuose“, o nuotraukoje – mano namų svetainė su neryškiu pusnuogės Vijos siluetu ant fortepijono. Žvilgsnis nuslydo į neuždengtą langą, atmintyje šmėstelėjo nesuspėtas vakar naktį įžiūrėti šešėlis…
„Kas dabar bus? Sužinos pažįstami, giminės…“ – mąsčiau žadindama Martyną.
Pastėrusiu žvilgsniu žvelgęs į nuotrauką, jis stvėrėsi už galvos ir susikeikė:
–  Po šimts velnių! Negali nė nusi…, o jau visas miestas uosto…
– Ką ten miestas – visa šalis! Gal tyčia šokėją atsivedė ir žurnalistą pasamdė… Kartu dirbate – konkurentas…
– Tavo moksladraugis ir… šeimos draugas…
– Dabar jau savais nebegali pasitikėti – ką čia svetimas…
– Baik įtarinėti! – sužaibavo Martyno akys.
– Visi ten valdžioje vieni kitus kelis kartus nupirkę ir pardavę… Daugelis verslo reikalus susitvarkys … Pinigų aistra, nugalėjusi visuomenę, skatina tik lobti. O čia viliojanti ateitis – Europos parlamentas… Iš pavydo sprogtų bet kuris…
– Kviesiu gydytoją… Vienintelė išeitis – nedarbingumo lapelis…
– Dabar madinga…
2004-03-19 16:27
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 9 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2004-03-21 22:27
raivydas
Aktualu. Reikėtų ir romaną paskaityt...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-03-19 19:44
kaktusas
trumpa.
lietuva, kur tu eini?
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-03-19 18:55
Nyarlathotep
Bendras įspūdis - neblogai.
Dalį daugtaškių keisčiau į kitus skyrybos ženklus.
Vis dar prasimuša pagrindinės veikėjos antipatiją moksladraugiui - pirmas kaltinimas iškarto jam. Reiktų daugiau motivacijos (mano nuomone).
Hm. Truputį neaišku, ar žodžiai "Visi ten valdžioje vieni kitus kelis kartus nupirkę ..." yra taikomi ir vyrui - kalbama apie jo kolegas, bendradarbius, netgi žemiau stovinčius. Neaišku, kaip nedarbingumo lapelis gali padėti išspręsti šį skandalą, gal tik apsaugos nuo žurnalistų. Nelabai patinka sakinys "Pinigų aistra, nugalėjusi visuomenę, skatina tik lobti."
Tiek.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą