Rašyk
Eilės (78167)
Fantastika (2307)
Esė (1555)
Proza (10914)
Vaikams (2717)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (371)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 19 (1)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter




Kūriniai » a » ***



                                                                                                                                                          Vienam keistam sapne                                                aitvaras kaspinais                                            daužė šiltnamio stiklus,                                              kad ten gyvenanti                                          šimtametė rūpužė                                                prieš apakdama                                              išvystų dangų...                                                                                                                   
2002-09-23 14:00
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 11 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2005-02-07 17:49
starring
Na nepasakyčiau, kad labai blogas, bet ir ne tobulas.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-07-28 12:34
Edvardas
Gražiai, prasmingai ir filosofiškai parašyta
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2002-09-28 22:12
trinkit acc
niekas mus nepriklauso ir nieko mes neturim, na ir taip toliau, del smulkmenu kreiptis malda prasom :)
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2002-09-24 17:17
Odinas (gerute mergiukste)
va tik itartina, kodel "pries apakdama". kazkaip ne i tema.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2002-09-24 11:50
arka
gal ir atsakom, jei tas kveptelejimas kam nors trukdo gyventi, jeigu padetas kitiems ant tako ir negali jo nei apeiti, nei pastumti, nei kaip kitaip isvengti. o kitaip tikrai neatsakom. bent jau neturetume, nes kiekvienam priklauso israiskos erdves dalis.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2002-09-23 21:41
trinkit acc
arka, atsakom mes uz kiekviena savo kveptelejima.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2002-09-23 15:29
arka
As irgi nemanau, kad autorius apskritai atsakingas uz tai, ka jis nori pasakyti. Zmones kalba, nes tai ju laisve. O kiti supranta kaip jiems reikia, arba grozisi, nes jiems grazu, arba piktinasi, nes jiems to nereikia. O sios eiles, ar kaip jas bepavadinsi, visai nieko. Ne sedevras, bet gerai.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2002-09-23 15:12
Svoloč
Puikus eilėraštis ir formos, ir turinio, ir lakoniškumo prasme. Ir net jei tai ne eillėraštis, o ataskaita apie rudeninės sėjos pradžią - vis tiek viskas turi atrodyti gražiai, džiuginti akį. Žinau, kiti prieštaraus, kad nemažiau svarbu, kas norėta pasakyti. Nesąmonė, niekas negali suprasti, ką norėjo pasakyti kitas žmogus, galų gale, dažniausiai mes taip ir rašome, kad kiti nieko nesuprastų, bent to jau reikėtų siekti. Šia linkme - puikus bandymas.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą