Rašyk
Eilės (78094)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 15 (1)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







F I N A L A S


Aktoriai trumpa sportine uniforma maršo ritmu atlieka gimnastikos pratimus, rikiuotes ir stato vieną po kitos akrobatines piramides. Visas epizodas susideda iš šūkių ir lozungų.

IŠJUNK ŠVIESĄ!

ATSISAKYK NAFTOS IR DUJŲ!

NEBŪK KREMLIAUS CHALUJU!

ATGAL Į GAMTĄ!

UŽ LAIVĄ SEKSĄ!

IR TIESĄ!

NARKOTIKAI MUMS PADĖS!

VISŲ ŠALIŲ SEKSUALAI VIENYKITĖS!

PASAULĮ SENĄ IŠARDYSIM

ANT JO GRIUVĖSIŲ NAUJĄ PASTATYSIM!

PAIMK NAGANĄ

PANAUDOK PRIEŠ IVANĄ!

Ir taip toliau, lozungų ir šūkių gali būti ir daugiau, pvz.:

DUONOS IR ŽAIDIMŲ!

ŽAIDIMŲ BE DUONOS!

NELANKYK TĖVŲ!

Ir kiti.

Epizodus galima keisti vietomis savo nuožiūra.




EPILOGAS vietoj  PROLOGO

1 aktorius. Viskas aišku. Paprasta ir neįmantru. Aš galėčiau imtis pirmo epizodo, jei nėra prieštaraujančių. Galėčiau su 2 aktoriumi padaryti gerą konfliktą, nes mes abu vienas kito smarkiai nekenčiame, tai šis epizodas būtų mums gera dvikovos aikštelė. Ar ne taip, kolega?
2 aktorius. O, tikrai, mes galėtume ten šauniai susiremti, gal net prieitume iki muštynių, mielai užvožčiau Jums į snukį iš visų jėgų, seniai rankos niežti. O įsivaizduokite, jei kiekvieną vakarą Jus kaip reikiant aptalžyčiau, įdomu, kiek Jūs pratemptumėte?
1 aktorius. Dar neaišku, kas kurį įveiktume, bet pjesėje lyg ir neprieinama iki fizinio susidorojimo.
2 aktorius. Mes galėtume improvizuoti.
3 aktorė. Tik dabar nesusimuškite, palaukite premjeros. Aš, žinoma, galiu pretenduoti tik į senės vaidmenį, nes pjesėje apskritai beveik nėra moteriškų vaidmenų, jokių kasandrų, ofelijų ir dezdemonų. Ir pagal savo metus negaliu tikėtis tos mergiščios, kuri pagimdė benkartą, vaidmens.
4 aktorė. Iš kur Jūs nusprendėte, kad ji pagimdė benkartą? Gal ji vedusi?
3 aktorė. Vedusi? Nejuokinkite mano kaliošų – vedusi ir ketina pasikeisti lytį. Aišku, kad vaiką susimedžiojo kokiame nors sumautame narkomanų vakarėlyje, kur ją padarė bent keturi nepilnamečiai, aš žinau, kaip tai būna.
4 aktorė. Žinote? Oho.
1 aktorius. Man tik įdomu, o kaip bus su finalu, kas statys tas piramides, juk mes nelabai sportiški.
4 aktorė. Aš sportiška.
3 aktorė. Aha.
1 aktorius. Bet vis tiek, ten reikia daug žmonių, didelio pasiruošimo.
2 aktorius. Labai paprasta: pasamdysim sporto mokyklą ir jie atliks.
5 aktorius. Baikite ginčytis, tikrai neverta. Niekas šitos pjesės nestatys.
1 aktorius. Kodėl?
3 aktorė. Ale tikrai – iš kur toks užtikrintumas? Ar mes turime daugiau pjesių, kai uždraustas Čechovas ir visi kiti?
5 aktorius. Atsakau – kaip kažkas pasakė lėkšta ir plokščia. Aš pridursiu, kad, be to, dar ir nepatriotiška.
6 aktorius. Faktas. Ir gana čia ginti tą nevykusį kūrinį. Aš siūlau pasielgti radikaliau – dabar pat sudeginti šį mėšlą ir pelenus gražiai įpakuotus nusiųsti autoriui.
4 aktorė. Pritariu. Dar daugiau – siūlau visus jos tekstus, visas tas rašliavas surinkti į krūvą ir sudeginti viešai Gedimino prospekte.
2 aktorius. Labai gerai pastebėta – iš šio autoriaus rašinių amžinai liejasi neapykantos kalba, karo kurstymas ir kitos nuomonės dergimas. Tai prasilenkia su demokratija ir viešumu, todėl, sakyčiau, jį reikėtų išrengti nuogai, ištepti derva, apipilti plunksnomis ir tempti per visą prospektą, plakant rykštėmis, o galiausiai įmetant į tą patį jo makulatūros laužą.
1 aktorius. Bet jis prieš karą, tai matyti, nežinau, kuriame epizode?
2 aktorius. Ką tu supranti, epizode, tu? Pasiskaityk dar kartą, nutrauktos rankos, lavonai ir panašiai, tai ir yra karo kurstymas ir užsičiaupk, nes tave taip pat kartu sudeginsime.
3 aktorė. Palaukite, man visa tai kvepia viduramžiais ir raganų medžiokle. Gal galima būtų humaniškiau, tarkim, atimti iš jo pilietybę ir išmesti iš šalies?
5 aktorius. Taip, gal geriau uždaryti į beprotnamį, nes jeigu jam čia viskas blogai, tai vargu, ar jis sveikas?
6 aktorius. Tada geriausia pripratinti jį prie narkotikų, sakykim, nemokamai suleisti jam kelias porcijas heroino, o penktos jis jau pats ateis prašyti ir dėl jos atsisakys visko, net savo motinos, aišku, jei jis ją turi.
4 aktorė. Taip, narkotikai būtų humaniškiausias sprendimas. Užsienio valstybėse specialiai jaunimas pratinamas prie jų, kad ateityje jiems nekiltų noras protestuoti ir panašiai. Kuo jaunesnis nusibaigsi, tuo valstybei arba valdžiai geriau, nei pensijų mokėti, nei protestus gesinti. A?
6 aktorius. Reziumuoju – dabar pat sudeginame šitą niekalą, o kitas priemones aptarsime po savaitės.
Visi. Gerai.
1 aktorius. Protestuoju.
2 aktorius. Tuoj gausi į snukį.
1 aktorius. Susilaikau.
6 aktorius. Uždegu degtuką, visi perduokite jį vienas kitam...
3 aktorė. Užgeso.
6 aktorius. Imk šitą. Puiku.
4 aktorė. Dega.
3 aktorė. Tiek dirbo vargšelis.

Absurdo pjesė dega ryškia mėlynai rausva liepsna.
2022-09-16 11:35
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 2 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2022-09-16 15:17
gogo
sportiniai kostiumai yra anticulture
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2022-09-16 13:53
Tuba Mirum
Aktualios, akį rėžiančios šiandieninio gyvenimo grimasos. Aišku, kai kur smarkiai šaržuota, bet iš stiliaus tikrai neiškrenta. Galbūt kai kur norėtųsi subtilesnio "apžaidimo", aktualiją savotiškai įvyniojant į abstraktesnę meninę išraišką.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą