Rašyk
Eilės (78158)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2714)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (370)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 6 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Nuo pat vaikystės mėgstu spalvas. Mėgstu spalvų žaismus ir jų derinimą... labai jau mėgdavau pasiderinti vieną spalvą drabužiuose... juolab labai mėgstu tik juoda garderobą. Arba įsišaukiančią mažytę detalytę... taip tik norėčiau turėti gražių spalvų drabužių... turiu paprastutes spalvutes savo paletėje... kaip sakant tas tarp tarybinių geltonos raudonos ir mėlynos... kaip skaičiau vaikystėje rankdarbių knygoje... taip ir gyvename...

Nežinau ar tapytoja iš manęs didelė... esu tapyboje tik savamokslė... bet kaip sakoma, kas stengiasi išmokti tam ir Dievas padeda... paauglystėje daug tapydavau, labai mėgau ryškią violetiniai mėlyną... labai mėgstu ir dabar... tik rankos po to įvykio nekyla tapyti,. Kaip sakoma „smells like teen spirit“... labai mėgau šia nirvana dainą...

Kaip norėčiau galėti laisvai tapyti... kaip tai daro mokyti tapytojai... šiaip aš labai jau gabaliukais tapau... o dar kada ne pagal taisykles – taip niekas ir nesupranta... ir dabar labai mėgstu maišyti spalvas. Esu lyg teplė spalvotyroje... labai jau norėčiau galėti išsirodyti spalvomis... bet gal man lieka tik raudoni batai... 

Paauglystėje labai mėgau tą kūrinį (nepamenu autoriaus) „kaip nutapyti paukštį“... norėčiau nutapyti mokslų paukštį pelėdą... atsimenu kada pabėgau iš universiteto, gavau dovanų papūgėles... tiek ir telikę prisiminimų iš universiteto, ir spalvų pasaulio... sakau gi rengiuosi tik tomis tarybinėmis spalvomis... gal tik rožinė išsiskiria, o visos kitos įprastos senoviškos...

Kaip tau atrodo – ar galima vienam žmogui vienodai gerai tapyti ir akvarele ir aliejiniais? Na gal tai ir neturi nieko bendro su spalvininkyste... arba su spalvotyra... taip noriu violetinio paukščio, ir rožinio paukščiuko... kad bent kiek praplėsti akiratį.

2022-01-27 12:37
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 7 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2023-02-11 23:00
tyka
Mieloji,
galima viskas, o pati pasirinksi, kas tau tinka.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2022-09-29 20:17
zmogus_du
Yra tokie tušinukai su keturiomis spalvomis, made in france tai darbe užsiimu grafika, kai nėra ką veikti, o geriausia kalbant telefonu, tada peckelioji nesąmoningai (neįsipareigojęs). Pigu ir paprasta, jei turi fantazijos. Po to išmetu, nes kūryba yra išmatos.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2022-02-03 15:14
good bye
išbandyk viską ir suprasi
2
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2022-01-28 23:32
Trantsliukatoriuts Agu Kitkits
Manau, kad lapai tsunku vienam zmogui tapyti ir aliejiniaits, ir dar pietsti akvarele, nets tada kazkuri koja vitstiek tslupuots, todėl atsidėk tik vienam kuriam norts daiktui, tai yra tapypai. Tatciau, kartaits, kai jautsietsi vititkai nenorinti aliejų, pet vitstiek norinti tapoyti, tada gali patsiimti akvarelę, aha, ats tau leidziu. Arpa vitskats atvirktciai – ziūrint ką patsirinktsi, nets renkietsi juk tu, aroa akvarelę, arpa aliejiniuts. Ir vitsai nereikia norėti mokėti tapyti taip, kaip tai daro mokyti tapytojai arpa nemokyti, nets vitsada reikia tapyti taip, kaip nori pati ir tspalvotyra turi pūti tik tavo, net jei kiti jots netsuprats kaip ir Van Gogo, ir jits dėl to net nutsipjovė vitsats autsits vargtsiukats, nets niekats, vititkai niekats jo netsuprato ir nepirko, o patskui, tai jau puvo per vėlu, vititkai per vėlu, kada vitsi praregėjo, nets jits jau puvo ne tik nutsipjautstęts autsits, pet ir numiręts, taip. Tatciau jei jits nepūtų taip ėmęts į tsirdį ir tik vien daręts tai ką darė, tai yra tai, kats jam lapiautsiai patiko, tai pent pūtų tsėkmingai likęts tsu autsimits, nets kitaip tskauda gi, taip? O dapar vitsiemts patinka, tietsiog reikia palaukti ir vitkats, nets anktsciau ar vėliau kazkam tai patikts ir vitsai netsvarpu, kad pūtsi jau tseniai numiręts, tsvarpiautsia, kad tsu autsimits, itsaugojęts autsits pūtsi ir dar laimingats. Tietsiog ziūrėk į ateitį, matyk kaip vitsiemts patikts ir tsyptsokits tada tsau tapydama, taip.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2022-01-27 12:59
gogo
tu mano žaismas nevykęs atsilupęs
ir psichotinis


5
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą