Rašyk
Eilės (78220)
Fantastika (2309)
Esė (1557)
Proza (10924)
Vaikams (2717)
Slam (80)
English (1198)
Po polsku (372)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 24 (1)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Mobingas, - kas nėra to patyręs negali įsivaizduoti kas tai yra ir kodėl kai kuriems žmonėms tai yra taip svetima, kad susidūrę su juo jie nebenori to patirti dar kartą. Jie savo noru išeina ten, kur tikisi, kad TEN to nėra. Negali būti ir niekada nebus.

Kodėl?

Atidavei visą save. Stengeisi, dirbai, alpai nuo nuovargio. Savo sugebėjimais, krauju ir prakaitu rašei savo CV istoriją. O kažkas atėjo ir su purvinais batais  perėjo tavo širdį, visa tai kas tu esi. Kaip su trijų ašių volų pervažiavo visa tai kas tau šventa. Ir tavęs nėra.

Tuomet reikia išeit. Ką čia dar galima veikt? Kam?

Suprantu tokių žmonių stiprius sprendimus.

Laukti kol atsiras koks nors kitas valkata, kuris palys po tavo paklode, išnarstys tave po kaulelį, apiplenkins, aprėks, sudrąskys, išstatys viešai nuogai pajuokai? Pasakys, kad tu nevertas gyvent, jei negali pakelt aka gyvenimo sunkumų. Negali pakelt kuomet tave žemina?

Galiu. Gyvenime esu spjaudytas, luptas, muštas, išduotas, apjuoktas, išgėdintas, išprievartautas. Palaidojau savo draugus, tėvą, motiną, brolį, dėdę, tetą. Vaiką savo palaidojau. Sirgau, operavo, kentėjau fizinius skausmus. Naktimis budėjau prie mirtinai sergančiųjų.

Ir ne tau spręst žmogau ką ir kiek galiu pakelt.

Tačiau visa tai yra šūds ir niekis, nes nieko nėra blogesnio kai amputuoja tavo sielą. Kuomet tai atsitinka, tave apima Ispaniška gėda. Tau pasidaro labai bloga. Ne, ne dėl savęs, nes tavęs jau nėra. Tau pasidaro labai gėda dėl kitų, kad jie yra tokie.

Žinai, kad pats nesi tobulas. Ir papyksti, ir gal neteisingai pasielgi iš silpnumo. Tačiau tau į galvą nesutelpa, kad yra tų, kurie kaifuoja kankindami kitus. Ir tai daro sąmoningai.

Sunku suprasti kam egzistuoja tokie sociopatai-gyvuliai. Jie gi naikina kitus.

Protingi paprotina, - neimk tu taip giliai į poką. Pisk skersą. Matai, kad idiotai. Baik tu čia trečios eilės Jėzaus Kristaus pusbrolį iš savęs daryt. Nereikalinga tai niekam. Kam tau tai?

Protu tai suvokiu, tačiau taip pat matau, kad kai kurie Žmonės išeina, nes gėdos jausmas už kitus jiems tampa nepakeliamas.

Vergüenza ajena suryja juos iš vidaus.
2021-05-17 01:04
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 6 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2021-05-27 03:20
littlealien
daugoka klaidų
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2021-05-18 13:50
incertae
Čia yra nuomonė tik. Kiek emocinga :) Bet visa tai šūds ir nieks, juolab ne esė ...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2021-05-17 11:41
Juozas Staputis
Teisingos mintys, visa tai vyksta dabartinėje visuomenėje, tai vyko ir anksčiau, labai aktuali tema, bet ją reiktų aprašyti meniškai kaip tas vyko ar vyksta.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2021-05-17 02:18
gogo
mobingas grafomanų tarpe
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2021-05-17 02:06
gogo
to tai tas tam
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą