Rašyk
Eilės (78159)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2714)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (370)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 2 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Ei, ehehej!
Miškas atsiliepė paukščių balsais: čip, čip-čip; … ti-ti-ti; …ujit…ujit; … krak!; čir... čiri-čiri; trr... trr......
Oho, kiek miško gyventojų mus stebi, – pagalvojau.
– O kur gi tie paukščiai? Aš jų nematau. Susirūpino anūkėlis.  
Atidžiai apžiūrime aplinkinius medžius. Nuo vienos šakos nukrito mažas lengvas ir pūrus gabalėlis sniego, kažkas ten pajudėjo. Ir viskas aprimo. Paukščiai jau aptarė mūsų įsiveržimą į jų valdas, ir vėl viešpatauja tyla.
Aplink – balto sniego iki kelio. O gal toliau dar giliau?
Einam toliau miško takeliu.  Siauras takelis pramintas toli į miško gilumą.
– Geras Sniego Karalius, pribarstė negailėdamas sniego, – sakau.
– O kur jis gyvena, tas Sniego Karalius? – klausia anūkas.
- Netoli Kalėdų Senelio, dar toliau į Šiaurę, – atsakiau. – Niekas ten nebuvo, tik Šiaurės ašigalio gyvūnai jį mato. Ir jam paklūsta. Žiemą jis pasirūpina kad žemė pailsėtų nuo vasaros karščių, ir nukloja žemę, krūmus, medžius ir augalus savo stebuklingu minkštu, baltu sniegu. Augalams sniegas kaip kailiniai – šildo ir apsaugo nu o šalčių.
– O juk ne visur sniego būna?
– Tu visai teisus, – pritariau. Yra mūsų planetoje Žemėje vietų, kur niekad nebūna žiemos ir sniego.
Einam toliau tyloje, kartais sustojame, įsiklausom. Kiek toliau pajudėjo krūmų šakos, sniegas pliumptelėjo nuo šakų. Gal ten zuikutis slepiasi nuo mūsų, akylai stebėdamas mus?
Gaila, nepavyko pamatyti ilgaausio. Kitą kartą gal pasiseks daugiau pamatyti.

2021-01-20 12:22
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 8 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2021-01-20 22:33
varna
vaikščiosit, vaikščiosit ir kas žino, gims kokia idėja pasakai...
Įvertinkite komentarą:
Geras (2) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2021-01-20 19:57
kaip gera gyventi
Viskas kas čia aprašyta - tikras mūsų su anūku pasivaikščiojimo rezultatas.Parašiau (drįstu teigti) pedagoginiais tikslais. Manau, kad visiems vaikams patinka būti gamtoje. Tik reikia išmokyti matyti kas aplink yra. Kartais atkreipti dėmesį į vieną ar kitą gamtos stebuklą. 
Vienintelis dalykas, dėl ko graužiuosi - netyčia įvėliau klaidą 6 eilutėje iš apačios. Turi būti "baltu sniegu".   
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2021-01-20 15:37
Nuar
Abejoju ar čia vaikams. Veikiau seneliui jam pačiam prisiminimui.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą