Rašyk
Eilės (78168)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2715)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (371)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 14 (1)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Ėjau sparčiu žingsniu. Norėjau kuo greičiau grįžti. Vėjas plaikstė nesurištus mano plaukus, aš skubiai užsismaukiau kapišoną. Dabar gailėjausi, kad nepasiėmiau pirštinių. Jaučiau kaip po striuke jau lenda lediniai vėjo pirštai,  susitraukiau kad tik būtų šilčiau.
      Kitaip nei visada neamtelėjo kaimynų šuo, turbūt ir jis dar apsimiegojęs. Todėl po mano kojomis girgždėjęs žvyras, buvo vienintelis garsas be vėjo ošimo. Danguje plaukė pilki debesys, tarsi dūmai iš suodino kamino. Šalia kelio kur ne kur styrojo pliki beržai, jiems berūbę draugiją palaikė keli krūmai ir senosios drebulės. Tik jaunos pušelės išdidžiai savo žaliomis sukniomis puikavosi. Tik jos vienintelės šią bekraštę pilkumą skaidrino. Aišku, medžių čionai retai sutinki. Daugiausia čia plyti laukai, kuriuose vasarą galėjai pamatyti pulkelį tvirtų kaimo arklių ar suartoje žemėje augančius rugius. Dabar tik nuo šalčio pageltusios žolės linksta nuo vėjo ir  iš paskutiniųjų stengesi išsitiesti.
      Matant tokią apsnūdusią gamtą jokios linksmos mintys į galvą nelenda. Ir pats, kad ir nenorėdamas apsnūsti.
2021-01-12 11:17
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 4 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2021-01-13 22:40
Damastas
Jaučiu literatūros mokytoja palaimingai šypsosi tokius skaitydama klasėje balsu  (:
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2021-01-12 22:45
gogo
sparčiai, ne sparčiu žingsniu.
žiovulys.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2021-01-12 17:58
užkaboris
Užkliuvo skaityti antrą kartą, bet nevertinsiu. Daryk ką norsis :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą