Rašyk
Eilės (78095)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 20 (1)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Atėjau dirbti vadybininku.
- Dabar visi pretenduoja į vadybininko ar pardavėjo-konsultanto, vadovo pozicijas.
-Mano geidžiamiausia- vadybininko.
- Taip taip…O kokia jūsų specialybė?
- Aš galiu dirbti beisbolo, dainininkų ar …
-Pala pala… bet mums reikia kredito, marketingo, rinkodaros ir greičiausiai reklamos pardavimo
vadybininkų.
-Kodėl gi ne? Galiu. Kaip gi ne… Galiu.
- Bet matot, jei galiu beisbolo, tai galiu ir sporto, o jei sporto, tai jau ir marketingo, ir kredito…
-Pala pala… kaip čia viską susakėt… Tai ir marketingo, ir kredito…
-Visokias paslaugas galiu suteikti.
- Matot, mūsų įmonė jau susitaikė su padėtimi, kad reikės priimti „žalius“ žmones ir juos ugdytis
patiems.
- Galiu padėti ugdyti, net ir ekstremaliomis situacijomis.
-Kalbu apie tamstos ugdymą.
- Bet aš pats sau asmeninis vadybininkas.
-Pala pala… Tai galėtumėte dirbti ir mano asmeniniu vadybininku ekstremalioms situacijoms …
-Va va va –asmeniniu vadybininku ekstremalioms situacijoms, kai spręsite kadrų klausimus, kaip kad
dabar.
-Ir kaip tokią situaciją išspręsime..?
-Mėnesinis atlyginimas (bruto) nuo 1500.
-Pala pala… Kaip gi dabar iš karto?
-Kai priimsite „žalius“ žmones, tai man, tai yra mums teks juos ugdyti.
-Jūs ekstremalas.
-Tiksliai pasakėte. Vadybininkas, pasiruošęs ekstremaliai sušvelninti ekstremalias situacijas.
-Jūs stebinate.
-Nebūčiau vadybininkas ir dar asmeninis…
- Pala pala…Kažkas skambina. Alio… alioo… direktorius klauso. Dabar labai užsiėmęs. Gerai gerai –reikia
darbuotojų, galėsime išugdyti. Pala pala sakote nereikia, profesionalas? Su patirtimi? Ir dar mokslininkas?
Na gerai, atsiųskite, gi žinot adresą.
-Turėsim mokslininką.
-Visi kartu neprapulsime . Ką gi reiškia pabūti mokslo vadybininku. Juk ir moksle, kaip ir sporte būna
ekstremalių situacijų.
-Pala pala… reikėtų edukacijos vadybininko.
- Tai vavava sutvarkysime klausimą ir “ žaliems”, kaip sakėte, žmonėms ar ir ne tokiems dar žaliems
suteiksime edukacijos paslaugas ir ugdysime specialistus.
-Matau, kad sutarsime, kad suvaldysime moksle, kaip ir ir sporte, ir kultūroje ekstremalias finansines
situacijas, nes taip greitai lekia laikas. Pats mokausi būti laiko vadybininku. Tikiuosi ir Jūs išmanote laiko
vadybą? Nespėjome visko aptarti, o jau darbo diena įpusėjo. Kažkas beldžiasi.
Direktorius prisimena, kad be kaukės ir užsideda, kartu kaukę užsideda ir ekstremalių situacijų vadybininkas.
-Turbūt mokslininkas..?
Nėra kada ir atsipūsti. Aš trumpai, tuoj grįšiu. Pasirūpinkite  klientu.
Direktorius čiumpa savo rankinę ir greitai išeina iš kabineto. Įeina lauktas mokslininkas be kaukės, kurį priima į direktoriaus krėslą įsitaisęs naujasis ekstremalių situacijų vadybininkas.
-Norėčiau Jums pasakyti dėl edukacijos… Esamomis ekstremaliomis sąlygomis privaloma dėvėti kaukę viešose vietose.
Mokslininkas ima ieškoti kaukės kišenėse, bet neranda, atsiprašo ir eina link išėjimo. Naujasis vadybininkas jį sustabdo.
-Vavava, nutinka visaip (ir pats šypsodamas nusiima kaukę), bet ar Jūs manote, kad taip ir išeisime nepakalbėję. Turbūt ruošiatės dirbti pas mus.
-Ketinu.
-Tokie laikai, kad visi ieško darbo, bet pas mus galite dirbti, nes kaip tik reikia mokslininko.
-Taip, aš…
-Žinau, kad turite patirties, bet edukacijos reikės. Dabar be patirties “žali” ateina ir tenka ugdyti.
- Ar turite nekvalifikuotų darbuotojų?
Įeina sekretorė su kauke ir nustebusi žvelgia į pretendentą direktoriaus kėdėje.
-Jūs abu, kaip pretendentai į darbą, pasikalbėkite, nes greitai grįš direktorius. Tik prašom užsidėti kaukes. O gal norėtumėte kavos?
Sutrikęs, neturintis sutrikti ekstremaliose situacijose naujasis vadybininkas, ieško, kur padėjo savo kaukę, bet neranda. Mokslininkas
žiūri į Naująjį vadybininką nemirksėdamas. Sekretorė, negavusi atsakymo dėl kavos, išeina ir greitai grįžta su bukletais.
-Susipažinkite su mūsų firma. Direktorius tuoj bus vietoje.
Naujasis vadybininkas, pakliuvęs į ekstremalią situaciją, pastumi bukletus link mokslininko ir tik rausiasi po savo rankinę ieškodamas
kaukės. Per tą laiką suveikia sporto vadybiniko nuovoka: atranda sprendimą. Rankinėje apčiuopia kamuoliuką.
-Per visą darbo dieną taip užsisėdėjus, reikėtų pasimankštinti.
Pasiėmęs mažą kamuoliuką, ima spaudyti rankoje, tuomet atgyja, pakviečia sekretorę ir paprašo kavos.
-Mieloji, ar neatneštumėte kavos? Mes turime ką aptarti ir iki direktoriaus sugrįžimo.
Mokslininkas dar labiau išplečia nemirksinčias akis ir nieko nesako. Įeina sekretorė ir atneša kavos. Abu pretendentai ima gerti kavą. Kamuoliukas rieda stalu ir vos neatsitrenkia į mokslininko puoduką, bet
sėkmingai nurieda nuo stalo link durų su savimi nutraukdamas bukletus. Įeina direktorius jau su kauke ir vos neužkliūva už kamuoliuko. Surenka nukritusius bukletus. Abu pretendentai ima juoktis. Ekstremalių situacijų vadybinikas ima juokauti.
-Visokių tų situacijų pasitaiko, bet ir ekstremaliomis sugebėsime dirbti.
Pašokęs pribėga prie durų ir pačiumpa kamuoliuką. Susirūpinęs direktorius padėkoja naujajam vadybininkui už pagalbą paspausdamas ranką ir pastebi, kad abu be kaukių.
-Negalėsim vykdyti pokalbio be kaukių. Rytoj laukiu Jūsų, gerbiamieji, jei domina darbas, ateikite tuo pačiu laiku su kaukėmis.
Pats direktorius pačiupinėja savo veidą įsitikindamas, kad yra kaukė.
-Tuomet ir pasikalbėsime.
Nusišypso kiek sutrikusiam mokslininkui ir prisimerkęs atsisuka į naujajį vadybininką.
-Pala pala, Jūs dar neišeikite galėsite mane trumpai pavaduoti, nes mokate ekstremaliose situacijose veikti.
Ekstremalių situacijų vadybininkas pamato už durų laukiančius dar kelis galimus kaukėtus pretendentus ir išsižioja.
.
2020-09-10 14:15
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 4 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2020-09-10 21:57
ONYX
Labeusei šytame tėkste lynksmina turbut mėgynimai prajokinti...

Vėnas balas uškialsiu uš vėjkėjų typinią kalbėsianą tačeu vysi tė "pala pala" ir "va va va" ir tajp toleu - vot galietų buti sajkiningeu patėjkemi

"-Mėnesinis atlyginimas (bruto) nuo 1500" - butiant no šytos vėtos jėmeu niabiatykėti - pasigalvok apė taj nias aš ytin patyklus vot ką man doda gėri fantazotojai išsik suvalgau niasiklausiniedamas nu a če... vysiški fantazijai!
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (2)
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą