Rašyk
Eilės (78096)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 2 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Izoliacija – 10

Šį ryta pabudau anksčiau. Stengiausi neprarasti budrumo. Atėjęs į sinagogą apsistojau kieme. Jau kelis mėnesius pasikeitė pasaulio tvarka. Mes meldžiamės lauke, dviejų metrų atstumu, vienas nuo kito, ant veido dėvėdami respiratorius.

Šį ryta įvyko susirinkimas. Dėl sūnaus. Daug žmonių išsakė savo rūpestį, dėl jaunuolio likimo. Džiugu, kad yra daug gerų ir kilnių asmenybių. Neturiu jėgų aprašyti žmonių išsakytas idėjas. Nes bet kokiu atveju, man tai gėda ir skaudu, kad nesugebu auginti ir padėti sūnui susitvarkyti su jo problemomis. Jaunuolis aktyviai atstumia savo tėvą. Todėl nebeturiu jėgų, mazochistiškai bandyti su juo suartėti. Nuleidau rankas. Nusiminiau. Visą dieną jutau įtampą. Nusiraminau, tik po vakarinės maldos. Pasilikau sinagogos kieme paklausyti pamokos. Rav Ploni mokė traktatą Avois. Paminėjo Rabi Akivos pasakymą, “Mylėk savo artimą, kaip save patį”, šis įsakymas yra Toiros pagrindas.

-Jei myli, tokioje draugijoje randasi Visagalis. – Pasakojo Rav Ploni. – Alegorinė istorija. Buvo du bičiuliai, Singapūre. Vienas iš jų buvo apkaltintas mokesčių nemokėjimu. Budelis, ruošėsi jį pakarti.
-Aš visus mokesčius sumokėjau. Yra dokumentai. – Gynėsi kaltinamasis.
-Nieko nežinau, įsakyta tave pakarti. – Sausai atsakė budelis. Šį incidentą pamatė jo bičiulis.
-Paleiskite jį, tai aš nesumokėjau mokesčių, mane reikia nubausti. – Šaukė draugas.
– Nesipriešino budelis. – Man įsakyta pakarti, nesvarbu ką.
-Ne, jis neteisus. – Pertraukė kaltinamasis. – Aš kaltas.
-Ne tu nekaltas, aš kaltas.
-Nemeluok, pagalėk savo vaikų, aš kaltas.
-Tu nekaltas, pats pagailėk savo vaikų, aš kaltas. – Ginčijosi draugai. Triukšmas subūrė žmones. Ir net sultonas atėjo pasižiūrėti.
-Kas atsitiko? – Paklausė sultonas budelio.
-Man įsakyta pakarti, o jie ginčijasi tarpusavyje katras iš jų bus pakartas. Nenori užleisti garbės būti pakartam.
-Jei taip, anuliuoju mirties nuosprendį, o aš noriu būti kartu su tokiais ištikimais draugais. Nežinau, ar kas nors iš mano draugų norėtų dėl manęs pasiaukoti. – Baigė trumpą pasakojimą Rav Ploni. Dar daug jis kalbėjo, bet ši istorija mane sujaudino. Nes aš ar galiu pasiaukoti dėl sūnaus? Ar galiu dėl jo pasiaukoti, aš kaltas? Tą akimirką panorėjau atleisti ir užmiršti nuoskaudas, kurias jau daug metų kelia sūnus. „Atleidžiu tau... “, pasakiau tyliai. „Myliu tave... “, pakartojau. Gal Die-vas pagydys mūsų sielas. Gal dar taika, santarvė žydės mūsų širdyse. Tikiu ir kantriai laukiu. Skauda sielą, skaudą kūną, kuris nerimo apimtas. Dienos metu buvo apėmęs nelaimės jausmas, atrodė, kad istorija su sūnumi baigsis tragedija. Šiuo metu, nurimau. Optimizmas sušildė širdį. Gyventi pasidarė truputėli lengviau.
2020-05-04 21:31
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 1 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2020-05-05 14:39
Miam
Žinokite, man patiko ta dalis, kuri buvo apie sultoną ir du draugus, labai kažkaip patiko, žinokite.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2020-05-05 08:56
Žilis van Gogas
Šį rytĄ
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą