Rašyk
Eilės (78158)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2714)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (370)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 9 (2)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Šypsenai nereikia priežasties - jai pakanka gyvenimo. O gyvenime yra mažos akimirkos su rudeniniais lapais, kurių pirmasis netikėtai pagautas ranka tarsi pakviečia likti. Kai lieki, gali grožėtis ir bandyti sugauti kitus taip skirtingai besileidžiančius lapus... Gali jų prisirinkti, net kai ims lyti ir gal berenkant prie tavęs prieis nepažįstama moteris, paprašys ją nufotografuoti, o tu... Padarysi ne vieną, ne dvi, bet dešimtis nuotraukų su vis laisvesne moters laikysena, su vis laimingesniu jos veidu... Paskui ji netikėtai pakvies pavaišinti tave kava ar arbata, kad atsidėkotų „už sugaištą laiką“, už tas puikias nuotraukas, kuriose vis tiek norėtųsi retušuoti jos užkritusius paakius... Bet jos telefonas staiga išsikraus ir prie poros puodelių arbatos kavinukėje liks tik atviras pokalbis apie gyvenimą. Pirmą ir paskutinį kartą...

Nesvarbu, ką kiti pagalvos - šypsokis. Šypsokis sau, savo gyvenimui ir tiems, prie kurių jis prisiliečia.
2019-10-04 20:52
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 4 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2020-02-06 18:26
Violita
O kodėl turėtų būti svarbu ką kiti pagalvos? Sunkiau, kai atviras, agresyvus  priešiškumas... Nors gal tai tik paprasčiausia savigyna (to žmogaus, kuriam kažkas nepasisekė, kažkas blogai, o tu čia šypsaisi..) O galvoja  žmonės pačius įvairiausius dalykus, o kartais , bet būna ir gana dažnai, visai nieko negalvoja...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2019-12-29 09:43
Wild
Galite persivadinti Juoknešiu, nes visi Jūsų rašyti kūriniai sukelia smagų juoką.
1
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2019-10-04 21:21
hemikalus
kvailai šypsotis
sako sutraukia veido raumenis
aptarnaujančioms
ir viskas
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą