Rašyk
Eilės (78159)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2714)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (370)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 4 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Jūra. Ta pati beribė jūra, slepianti daug paslapčių ir ne tik... Nėra nei horizonto, nei matai, kur prasideda ar baigiasi dangus. Štai ir eina mergina su savo palydovu. Eina, eina, eina... Niekas nesikeičia, nesikeičia, nesikeičia... O kodėl? Mergina dažnai užsimena Šešėliui, kad viskas čia per daug blanku, nuobodu ir tuščia. O jis vis sako – dar ne laikas, reikia palaukti trupučiuką. Bet laikas eina? Jis nesustoja, tiksi tik tak ir tik tok. Reikia keistis. Reikia bet... sunku? Galbūt todėl negali niekas pasikeisti. Ah, Mergaitei kyla daugiau klausimų nei Šešėlis duoda atsakymų. Bet tai, ką Mergina išgirdo, nudžiugino truputi, nuramino ir tarsi padėjo pažvelgti į jūrą kitu kampu. Anot Šešėlio, kadaise čia buvo daug žemynų ir dar daugiau salelių, kur stovėjo pastatai, gražiausi meno kūriniai. Tačiau ne tai Merginą sužavėjo. Juk praeityje čia ir žmonių gyveno, bruzde bruzdėjo, o dabar – tyla, nieko nematyti. Jei Šešėlis nemeluoja, nors Mergina kartais suabejoja, šiuo momentu žmonės nesugeba rasti šios bedugnės, o tie, kurie ankščiau gyveno, jau senai jūros dugne miega. Taip, liūdna... Bet yra kaip yra. Spalvos irgi buvo. Šokiruoja? Galbūt... Pati Mergina tuo netiki, juk dabar taip tamsu, taip juoda... Juk tai negali būti tiesa. Ne, negali. Tyla. Klausimai baigėsi, Mergaitė su Šešėliu ir toliau keliauja į nebūtį, į tą tuštumą. Ilgas kelias, o Mergina vis tikisi kažko šviesaus pusiaukelėj...
2019-08-26 18:42
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 5 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2019-08-28 10:31
Erla
Klaviatūros miklinimas. Meninės vertės pasigendu.
2
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2019-08-27 15:27
ČakoPelėda
tai mergaitė ar mergina?
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2019-08-27 09:23
54496
rašau bele rašau
na gal tai tiesiog atsipalaidavimo minutės
ir tas gerai
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2019-08-26 22:13
Nuar
Kuo ilgiau šis ciklas tęsiamas ta pačia nata, tuo labiau siužetas darosi panašus į klampią pelkę. Kodėl? Todėl, kad tampa žaidimu žodžiais. Pasakoja vieną ir tą patį, ir negali ištrūkti iš pasirinkto "užburto rato".
Įvertinkite komentarą:
Geras (2) Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą