Rašyk
Eilės (78096)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 4 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Tu neturėjei atsirasti mano gyvenime, bet atsiradai. Nežinau kodėl? Prieš 20 dienų aš buvau nelaimingas, o dabar nelaimingas ir didelėje kančioje. Kodėl tu man atrašiai? Kodėl teko tavę pažinti? Kodėl taip turėjo pasibaigti? Tiek daug klausimų ir tiek mažai atsakymų. Viena klaida ir viskas apsivertė aukštyn kojom. Žinojei, kad akys yra sielos veidrodis? Iš akių mačiau, kad tau patinku. Jeigu ne ta klaida, mes po šia diena bendrautume, kaip vaikinas su mergina. Kai pamačiau tave pasakiau sau: „Ji yra ta mergina su kuria noriu praleisti visa likusi gyvenima. “ Dabar jau nebesvarbu. Mano jausmai niekam nieko nereiškia. Kiekvieną naktį atsiguliu ant lovos ir galvoju apie tave ir užduodu tuos pačius klausimus: Kodėl aš taip pasielgiau? Kodėl pamelavau? Kam viso tuo reikejo? Radau protingą, gražią, nuostabią, šmaikščią, turinčią gerą humoro jausmą, švelnių bruožų merginą ir sugebėjau netekti per vieną pasimatymą. O buvau pasiryžęs atiduoti visa savę į tavo rankas. Kiekvieną dieną stebinti, priversti šypsuotis, džiaugtis, neleisti liūdėti, padaryti laiminga. Ir man tuo būtu užtekę, kad esu šalia tavęs. Aš buvau pasiryžęs keistis ir nebūti tas žmogus, kuris buvau prieš 20 dienų. Netiki? Gal ir gerai… Draugai? Aš tik bandžiau savę apgauti, kad sugebėsiu būti draugas. Bet širdyje visada norėsiu būti tavo MEILĖ. Ir kaip bebūtu aš lauksiu… Sakysi, kad viltis durniu motina? Na kagi reiškias aš durnius…
2019-04-21 01:09
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 6 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2020-04-13 02:08
Godas
:)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2019-04-23 16:01
Žilis van Gogas
dienoraštis
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2019-04-21 10:17
NYda
kiek paaugliškas
bet mielas
praskydęs?
manau ne
tuoj padėsiu siaurapjūklį, grąžtą, plaktuką varžtus 40 ir 55 mm į šalį ir parašysiu kąnors panašaus ir mielo
fuuuuuu ccc k
juk esu mot.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2019-04-21 09:19
Nuar
Kaip mintys į orą (viešas pasisakymas) skamba išmintingai. Ypač ši frazė: "Prieš 20 dienų aš buvau nelaimingas, o dabar nelaimingas ir didelėje kančioje." Bet kaip vyriškio laiškas moteriai, tai atrodo, kaip didelis fuuuuuu. Vyriškis neturi teisės būti praskydęs. :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2019-04-21 06:17
Klaudijus Sulavarvis
baik visa tai, kas beviltiška.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą