Rašyk
Eilės (78168)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2715)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (371)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 18 (1)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Dzin-n-n dzin-n-n!!! Dzin-dzilin!!! Taukšt! Labas rytas, kaimiečiai ir miesčionkos! U lia lia! Ne, ne musę nudaužiau, tik punktualųjį laiko žandarą-žadintuvą nutildžiau ir giliai atsidusau. B***, ir vėl keltis, mazochizmas kažkoks. Gumbą kakton tam, kas taip sugalvojo, mąsčiau taip besikasydamas niežtintį užpakalio žandą. Pažiovaujam, pasirąžom, šiaip taip atsikeliam, išgeriam stiklinę vandens! Gurk gurkt gurkt! A-ta-ta!!! Vanduo tam, kad vidurius pramuštų! Jogurto reikėtų dažniau pavartot. Aš be pižamos, tik su glaudėmis, nes taip įpratęs. O ir chalato neturiu, (kas per išmislas vyrams chalatus nešiot) todėl iš karto tenka šokti į dieninius drabužius. Nušlepsiu iki vonios, pasimaivyt prieš veidrodį. Dešine ranka (nes neturiu šukų) prieš plauką paglostau pakaušį, kiek pajuodę paakiai visai neglumima, vistiek gražus bachūras, pa liubomu! Balti dantys, beveik visi vietoje, priekiniai tai tikrai, dar nepraplikęs, o ir pilvas visai ne kaip alaus mėgėjo. Kaičiu skaitytojams arbatinuką. Gersit kavos? Su pienu? Kiek cukraus įvaryti? Aš vietoj cukraus dabar naudoju klevų sirupą, nes prisiskaičiau visokių delfių, cosmopolitanų, gyvenu kaip elitas sveikai tipo viską... Ko pusryčiams, mudakai? Sugalvojau, virsiu skrylių, kiti juos galit žinoti lazankų pavadinimu. Reiškias košę makalošę viriau vakar. Su šoninės spirgais, buvo gardu, kaip du medu. Įsijungiu radiją, susirandu M-1, nes myliu labiausiai, žinokit. Viršutiniam šiepaliuj yra aukščiausios rūšies miltų pakis. Atsinešu kopėčias, nes nepasiekiu, tik metrą pem teužaugau. Trumpas ir visai nedrūtas. Pakeliu žaliuzes, rytinė saulė spigina kakton, užsidedu niauktus akinius. Ant medinės lentutės beriu sriubiniais šaukštais miltus. Kaip gražiai sninga. Suploju katučių. O galvoje vis sukasi mintis „Kas davėt „sniego“ mano systrai? “ Užmušiu! Eik tu, serialų visokių kai prisižiūriu, tai galėčiau tiek visokių bajerių pripasakot, prijomų parodyt, ka žandikauliai atviptų. Tai jau bėgu ant rimto reikalo į wc, nu davai!
2019-03-12 12:24
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 6 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2019-03-14 06:16
wride
xX×~~Žiuri vertinimas~~×Xx

Durnumas: Tyras, dvasingas. 12/20

Temos išpildymas: Žilis kvatotų spardydamas sau sėdmenis. 10/10

Mano lietuviškai nekalbančio azijiečio berniuko nuomonė pamačius tekstą: it's gonna make me "sleeplaugh" 7/10

Kiek kartų sukniaukė mano katinas išgirdęs eilėraščio pavadinimą: 0/10


Bendras balas ir įspūdis: Kai atvips žandikauliai, melskitės, kad jūsų nesupainiotų su pisuaru. 29/50
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2019-03-13 08:29
Durnelektualumas
Če eilės
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2019-03-13 08:07
Durnapapė
Kur yra gyvenimo paslaptis Tai papuose tai yra kur jisai ir spenelius tai jūs nesijaudinkite viskas bus gerai
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2019-03-12 21:54
Nuar
Poezijos čia tai tikrai nerasta, nors po tokio "bespadabno ant raidės b.." ryto labai įdomu darosi, o kaip atrodo tas ant "b..." vakaras.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2019-03-12 21:48
_l_
_l_
kažkaip durnai į eilėraštį čia nepadabna:)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2019-03-12 20:31
Šepneotepas antrasis
pritariu bičuiiš kaimo. :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2019-03-12 17:07
bsn
bsn
Skaitytojui pateiktas buities detalėm pagardintas rytas ant lėkštutės. Kiek silpniau kūrinyje atspindėta potemė prieš plauką, bet bendras įspūdis tikrai durnas. 
Įvertinkite komentarą:
Geras (2) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2019-03-12 13:09
Akademix
Katra čia serija iš serialo "Pasmerkti"?
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą