Rašyk
Eilės (78094)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 10 (1)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Svarsčiau ką galėčiau perteikti ant lapo iš savujų minčių, kas sužavėtų ir sujaudintų literatūros mėgėjus bei kitus įvairius asmenis iš mano jaunų, nepatyrusių lūpų.
  Mano motyvacija, ar greičiau- noras rašyti kyla iš liūdesio, kur giliai manyje slepiasi rašytojo gaidelė ir deja, iki šiol nesuprantu kodėl mano įdėjų gimimas taip stipriai asocijuojasi su liūdesiu. Tačiau nepaisant viso šito- aš rašau, paskęstu savo mintyse, praleidžiu atrodo, kone amžinybę liedama žodžius ant lapo ir prieš man suvokiant, lapas, kuris buvo visiškai tuščias yra pripildytas žodžių, sakinių ir scenarijų, o mano liūdesys virsta į neapsakomą, pasiekto tikslo džiaugsmą.
  Atmenu, kuomet laimėjau konkursą, pasijutau tokia laiminga, tarsi saulės spinduliai tryško iš manęs, lyg galėčiau rašyti ir niekuomet nesustoti, tarsi savo rašymu sugebėčiau užkariauti visą pasaulį. Tačiau tasai džiaugsmas nesitesia per ilgai ir tuomet vėl randu save, savo kasdieninėje rašytojo stadijoje- lieju žodžius liūdesiu paversdama juos į džiaugsmą. Todėl aš rašau tau. Tikėdamasi rasti daugiau įdėjų rašymui, atverti savo akis kitiems būdams ir pripildyti savo mintis ir dar neužpildytus lapus žodžiais ir eilutėmis, kurie iki šiol dar nepraskriejo manujų minčių. Rašau tau norėdama pasisemti įdėjų, tapti jausmų stygomis grojanti jauna rašytoja.
2018-10-18 01:21
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 1 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2020-08-06 15:45
Gringo
Nepanašu į šešiolikmetės raštus, o parašyta nuoširdžiai.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2018-11-12 18:43
tyčios vaikas
O taip pat būtų gerai ir skaityti.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2018-10-18 21:08
holy fingers
rašyk ir nevirkauk nepatyrusiom lūpom
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2018-10-18 17:19
Nuar
Varžytuvės praeina ir jos nėra tokios svarbios rašymui, jei tai ne pirmu gyvenime parašytu kūriniu laimėtas respublikos mastu literatūrinis konkursas, po kurio kažkas viduje sukuždėjo "o gal, tu, rašyk". Idėjos yra gyvenime. Jei jų kūriniui trūksta, reiškia nėra pilnaverčio gyvenimo, tik vidutinybės egzistavimas. Tokia ta tiesa.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2018-10-18 13:59
papi ros
Gražus laiškas. Klaidos pataisomos. Tau galbūt 14-16 m., manau. Tu rašyk, liekis saulės zuikučiais ir mažiau imk į galvą, ką sakys ir patars kiti.
Redaktorių ne čia reikėtų ieškotis. Iki šiol neatsiliepia, tai vargu ar vėliau atkreips akis.
Go on, girl.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2018-10-18 13:43
Frenezija
Žinau, kad galbūt žodžių per daug(čia labiau kaip juodraštinis variantas), todėl ir publikavau į šiukšlių dėžę, nes pagal taisykles pačio užbaigto darbo skelbti negaliu.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2018-10-18 09:54
Alicija_
Puiku, kad trokštate tapti rašytoja, bet garbės nedaro stiliaus ir gramatikos klaidos. Prieš publikuojant, net ir į "šiukšlių dėžės" skyrelį - būtina persiskaityti.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2018-10-18 09:43
_žemaitukė_
Redaktorius atrašytų ,,per daug žodžių'' :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2018-10-18 08:31
madhurija
Grįžkit į dienoraštį, jis daug išgirs ir patars jums
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą