Rašyk
Eilės (78158)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2714)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (370)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 7 (1)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Į pirmą pasimatymą,  mus lydėjo jauni gandriukai. Nemokšiškai gležnai sukdami ratus virš mudviejų galvų. Regis, kad kai kurie iš jų žengė  pirmus žingsnius, taip sveikindami ir pasitikdami atsidalijimą.
Nė vienas, nei mažiausias debesis, nesiglaustė švelniomis glamonėmis dangaus padangėje.
Nė menkiausias vėjelis nedarkė apsunkusiai skūpių mano žingsnių į tave, su tavimi..
Neretai, labai nekantriai įsitempusi laukiau šios dienos. Skaitydama ir šifruodama ženklus, virpėdama, nuo senolių išminties žeriamų perlų.
Ir tik tą popietę rimtis maišėsi su baime ir jaudinančiu noru išuosti, apkabinti, išglostyti, pamaitinti... tais pirmaisiais lašais, kurie liks visam lūpose...
Tik priekyje, dar laukė  kliūčių ruožas, per skausmą abiems.
Atvertusi „ Atsidūsėjimus“, taip bandydama atitolinti būsimą susikaupimą. Išsiblaškiusiais pirštais versdama lapus, žvilgsniui užkliuvus už lango praskrendančioms varnoms.
Ar tai ženklas? Negaliu įsileisti nerimo!
Tuoj... Tuoj...
Ir taip nerišliai klumpančias, trūkstančias ir nežinia iš kur besirandančias manas mintis trikdė aplinkiniai, rūpestingomis akimis besiteiraudami:
-Kaip?
Tuoj... Tuoj... Jau...
Pasiduodu!
Priimu viską, ką duodi!
Teesie Tavo Valia.
„ TAIP TYLUMOS GILYBĖSE ESI“
Man patikėtas stebukle!
Ir jau nebesvarbu, kokį tave sutiksiu, šviesiaplaukį ar brunetą,  jūros mėliu žėrinčių akių ar anglies juodumo...
Įėjai, tarsi viso pasaulio karaliai. Oriai, nuožmiai, staiga  vienu spyriu atvėręs duris į laisvę, orą, lyg pats būtum norėjęs išbučiuoti saulę. 
Tik manoji vaizduotė liko piešti paveikslą, tų ankštų koridorių, kuriais tu nirtulingai broveisi, tą nežemiškos jėgos cunamį, verčiantį tave ištrūkti iš neatsiejamo intymumo manyje,  į savastį... į save, jau atskirą.
Praėjo jau trylika metų, po mūsų pirmojo pasimatymo. Einu greta, šalia tavęs...
Galvoju, kad angelai tuomet, kai tu skausmingai gėrei pirmuosius oro gurkšnius, savarankiškais plaučiais, lengvabūdiškai krykšdami spardė kamuolį. O „ Chelsea „ turbūt tądien buvo nugalėtojais, ir visai nesvarbu prieš ką...
2018-08-17 20:24
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 4 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2018-08-18 08:56
Mephisto
Kiek negrabiai, nors ir energingai užrašyta emocija (: Nelyg iš pretenzingos mergaičiukės iš NauVil sektoriaus (nepykite). Sėkmės jums, ir noriu, nors ir grubokai, pastebėti, jog ejakuliacija ant popieriaus ir kūryba yra du be galo skirtingi reiškiniai.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2018-08-17 23:59
Nuar
Perskaičiau ne kaip proza, bet poeziją. Gražus vaizdelis.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2018-08-17 23:38
Svoloč
Kaip Čelsis nežinau, bet angelai galėjo tądien ir susilaikyti nuo futbolo. bet yra kaip yra, jiems nepasakysi. O kaip mažiukas dabar spardo kamuolį?
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą