Rašyk
Eilės (78094)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 12 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Visi šioje istorijoje minimi asmenys yra gyvi žmonės, bet nebūtinai jie elgėsi taip, kaip čia parašyta.

Žanas iš Jonavos turėjo dvi ausis ir vieną galvą.
Nieko čia ypatinga. Kaimynas iš antro aukšto turėjo tiek pat, jo žmonos meilužis irgi, o gerai įsižiūrėjus, pamatytumėm, kad tokių žmonių esama kur kas daugiau, nei atrodo iš pirmo žvilgsnio į paskutinį Van Gogo autoportretą.

Ką čia slėpti, - beveik visi žmonės turi po dvi ausis ir maždaug po vieną galvą.

Bet niekas nežinojo, kiek Žanas turėjo plaukų. Va čia ir buvo didžiausia mįslė. Atrodo: visi žino viską, o kai tik paklausi, kiek plaukų Žano galvoje, tuoj visi suka pokalbį į kitą pusę, arba staiga prisimena, kad skuba pas dantistą ir – visogero!
Žodžiu, intriga milžiniška.
Bet Žanas niekam neleidžia prisiliesti prie savo galvos, tik kirpėjai Kristinai. O Kristinos pavardė kaip tik Galvydytė, bet skaičiavo ji tik angliškai, o plaukai nieko nesupranta.
Tada Kristina nusiplėšė Žano skalpą ir išvažiavo į Kėdainius.

Sėdi Žanas parke ant suoliuko, smegenys matosi, eilėraščiai išlindę... O čia dar Mokesčių inspekcija prisikabino.
- Ko tu čia sėdi? - klausia inspekcija. - Ką labai didelis poetas?
- Aš tik Leskauskas, - sako Žanas.
- Visi jūs taip sakote, - nepatikėjo inspekcija ir atėmė poeto pažymėjimą.

Tada Žanas teismui apskundė kirpėją Kristiną, bet Kėdainių administracija atsisakė ją išduoti Jonavai. Gi Jonavos meras jau norėjo skelbti karą Kėdainiams, bet tarybos narys Arvydas Stirna atsigulė kryžiumi, motyvuodamas tuom, kad „Kėdainiai užmėtys mus agurkais“.

Štai kokią žalą daržovių perteklius žemės ūkio sektoriuje gali padaryti 21 - ojo amžiaus lietuvių lyrikai.
2018-07-13 17:10
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 3 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2018-08-16 10:18
PaneleAiste
Labas Vygaudai, labai šaunus kreizas Zano tema, priminė senus gerus laikus. Net apėmė nostalgija.. turiu tokį nekuklu klausimėlį, gal žinai kaip su Zanu pačiu susisiekti? Nemačiau jo labai labai ilgai norėtųsi atnaujinti kontaktą.

Aciu
Pagarbiai Aistė
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2018-07-29 20:08
LaŠalų šokis
Apsiverkiau žvengdama iš pirmo sakinio :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2018-07-14 09:31
Žilis van Gogas
Politinis saržas?
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2018-07-13 19:59
Nuar
Kažkaip nejuokinga.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą