Rašyk
Eilės (78159)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2714)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (370)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 12 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Atsibudau...  Skaudančia lyg ir pagirių, kurių niekada neturėjau, galva... Su smėlio girgždesiu tarp dantų...  Keista, iš kur tai... Lyg dar nebuvau mirusi... Mintys vilnija apie prarastą Mylimąjį... Vis šmėžuoja lyg koks duriantis skausmas, lyg dieglys, praėusio vakaro k0šmaro nuotrupos... Ta beprotiška kelionė snieguotu miško taku vėlų vakarą, spaudžiant - 20 C... Spigsmai, iš nevilties, besivejant tolstantį Godo, virstantys miško aidu... Beprotiškas virsmas ir tysojimas tame miško take... Ir mintys, kur slepiasi, kur miega, kaip miega, kaip tokį šaltį ištveria žiemojantys paukščiai... Ir kur dabar toji mano žaliaakė papūga?
Taip, o to smėlio, sumišusio su sniegu, girgždesys iš ten... Iš tos beprotiškos nakties... Kuri, tikiuosi, nepasikartos...
2018-03-13 09:29
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 6 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2018-03-13 22:06
Nuar
Čia ne apie meilę, bet apie tai, kokios mintys skverbiasi, kai nežinai kas esi, kodėl esi ir kuo norėtum būti. Tiesiog gyveni ir bandai pasakyti, kad yra sunku. Tačiau nemoki pasakyti kodėl, nes savęs nepažįsti. Nors veikiau tokia pažintis būtų klaida, nes tada būtų rašomi kitokie tekstai. Apie kažką svarbaus, bet ne apie neapibrėžtą nieko, kas atrodo svarbu. Geriausiai padeda kokį kartą per metus alkoholinė intoksikacija.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2018-03-13 15:07
Pranas
Prašau, MacteAnimo, neskriausti Austėjos. Galbūt tai  pirma, pati pati pirma meilė, o tamsta su dvejomis lazdomis it varnėnus vaikytumei iš motulės vyšnyno. 
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2018-03-13 10:08
chaodzen
Ech, dukrele, geriau tau nežinoti, kas yra Pagirios.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2018-03-13 10:04
MacteAnimo
Atseit, skaitytojau, skaityk daugtaškius ir būk įžvalgus. Kas pabėgo mylimasis su papūga. Ar papūga su mylimuoju.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2018-03-13 09:41
twentyFour
man gražiau skambėtu - " atsibudau lyg pagiryje"...
pavadinčiau
sugrįšk, mylimas Godo arba papūgėlės praradimas
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą