Rašyk
Eilės (78152)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2714)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (370)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 18 (2)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Ar buvimas drugeliu turi egzistencinę prasmę... Šią įkyrią Dartamjano smegenyse įsišaknijusią mintį staiga visiems laikams išnaikino netrukus prasidėsiantys įvykiai traukinyje.

Traukinys kiek slegiantis, bet tvarkingas. Daug vietos ilgoms Dartamjano kojoms ir oras dvelkiantis apelsinais. Netipiška. Dartamjanas tik prisėdęs ivertino vagono keleivius. Pikta stiuardesė, šalia jos vaikas su beplaukiu katinu rankose, keistai į jį bespoksantis senis su zydiska kepure... Ir telefonu bešnekanti tamsiaplaukė garbanota moteris. O kalbant apie ją... Tas jos juokas!!! Ši gražuolė rankoje laiko neurobiologijos knygą. Ar ji labiau protinga nei graži?? Dartamjanas sukluso.. ta keista niekad negirdėta kalba, kuria ji šneka telefonu, maloniai kutena ausį. O gal tai jos balsas, juokas perteikiantis būties džiaugsmą. Ar gyvenimas gali būti liūdnas šalia TOKIOS MOTERS... Dartamjanas giliai paskęsta minčių jūroj, šįkart jau gražių ir įkvepiančių minčių, jos juoko, jau giliai nusėto ir keliais uzraktais uzrakinto jo širdy. Staiga suprato - prisiminti, kur jis keliauja, jis nebegali. Ir nebenori. Ji čia, ir jis jos nepaleis. Po kelių akimirkų jis jau stovėjo šalia garbanotosios keleivės. Aš Dartamjanas, tarė jis. Keleivė ir vėl is visos širdies pradėjo kvatotis. Aš Ee Es Elena.  Tarė ji. Dartamjanas nusišypsojo, ir prisėdo šalia jos. Gyvenimas tąryt atrodė gražus, ir vis gražėjo.
2017-12-13 00:09
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 7 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2017-12-14 23:50
varna
dnr blaivėjant
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2017-12-13 22:22
A Puokas
:(.

Nuar, neprofanuokite, please. :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2017-12-13 19:29
Nuar
Tekste pritrūko įtikinamo įrodymo skaitytojui,kodėl ta moteris tokia jau išskirtinė: ar tai dėl vyriškio vidinio potraukio moterims, ar dėl jos ypatingumo. Kadangi pastarojo tikrai neradau, teliko vyriškio noras, atleiskite už stipresnį žodį, dulkintis. Daiktus tiesiog reikia vadinti tikraisiais vardais, prozoje lyriką atidedant į šalį.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2017-12-13 10:54
Loke1
bet naivus jis :]
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2017-12-13 10:54
Loke1
taip, gal toks sumanymas, ar taip gavosi staigus šuolis, gal kaip nubudimas..apsiblaususios sąmonės.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2017-12-13 07:39
Alicija_
Mintis yra, bet paskubėta: praleistos raidės, lietuviškų rašmenų (...vietomis) trūkumas. O jau ženklų, kam jų tiek? Daugtaškių, klaustukų? Galima ir pasiklysti:)
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą