Rašyk
Eilės (78094)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 13 (4)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Taip kalbėjo Ginzbergas; „Šlovė kapitalizmui, vargstančių visada buvo, yra ir bus, o rusai visada puolė, puola ir puls. „
  Įsijungi TV ir vėl ta pati plokštelė, DELFI, LRYTAS taip pat 'viduriuoja'
  O taip, Ukraina yra mūsų geriausia partnerė
  Na ir kurgi ne? O apie mergas ukrainietes, Ginzbergai, ar nepagalvoji? -Tas klastingas sumaterialėjusias barakudas - kas joms tas lietuvis ir ta Lietuva? Ogi niekas! Maidanas... Ir, pažiūrėkit, kokie mes esame vakariečiai!? Ir kam tokią šalį išvis reikia užtart ir nuo kažko tai saugoti? Ginzbergai, o U. S. A? Ar nežinai kokios ten 'pasikėlusios' bjaurios mergos - kaip ir chachluškos - joms tik automobiliai, pinigai, blizgučiai visokie - kapitalizmo kalvė nelemta!!
  Bet man taip norėjosi būti ir su Amerika ir su Ukraina - tikėjau labai šiais idealais - laisvė man buvo vertybė, o dabar...
  Meno, kultūros žmonės negali darbų pagal specialybę susirast - tarybiniais laikais to nebuvo - kiekvienas, baigęs operinį dainavimą, galėdavo chore dainuot ir... Užsidirbt... Kad ir nedaug - bet pragyvendavo, o dabar...
    Visokios konkurencijos, hujencijos ir pyzdencijos. Ne nu na... Ginzbergai, kam tau reikėjo kolūkius sugriaut?!!!
    Che che che - jis tik ironiškai kikena.
    Mūsų partizanai - kovojo jie už laisvą Lietuvą, bet...
    Ar už tokią laisvosios rinkos ekonomiką?!
    Ir atsiras čia tokių, kurie sakys man; „Varyk tu pas savo motuše, Rusiją, vatnike. „ arba „Tai ko nedirbi ne pagal specialybę, ko nevažiuoji į užsienį „stavkių užsikalt“ ar į „Marsą“ padirbėt? „
    O aš jums atsakysiu taip: „Iš manęs vatnikas tai jau labai nevykęs - partizano-miškinio bei Sibiro tremtinio anūkas ir dar kasdien TV POLONIA kanalą žiūriu - tai man ta Rusija yra šalta lavoninė žemė - vien pagalvojus apie karjerą ten... Naktimis mane šaltas prakaitas išpila. Tai kas gi numušė Lenkijos prezidento lėktuvą? Ar kartais ne tavo ausys, Šamalovai, ten kyšo?
    Ukraina - ubagai- oligarchai, Lenkija - pažangi valstybė; su ekonomiškai stipresniais ir reikia labiau bendraut - metas išlipt iš smėlio dėžės ir tas 'W' pagaliau įteisint- nes dabar... Nei karjeros nei darbo normalaus kokiame nors apmokamame chore Lenkijoje negalima susirast lietuviui - per tą politiką! O chorai Vakarų Europoje? - Kol aš ten  'pagastroliuosiu' po konkursus 'blatnų vakariečių', tai galiu ir elgeta patapt!
        Ginzbergai, ar apie tai pagalvojai? - apie atimtą stabilumą iš žmonių
    Ir mano atsakymas į jūsų antrą klausimą; kaip man tėvas gerai patarė; „Nelankstyk savo nugaros kapitalistams, uždirbk, kad ir mažiau, bet, niekad niekam nevergauk, mano sūnau“. Gerbiamieji, mano balsas - jo diapazonas yra keturios oktavos - ir tai daug ką pasako!!! Solistas gal ir nebūsiu, bet apmokamame chore dainuot tikrai turiu!!! Ir, jei reikės lipt per galvas kitiems, vardan to tikslo įgyvendinimo, aš ir lipsiu, įžūliai brausiuosi per konkurentus - jei reikės, net ir beisbolo lazdą pirksiu, bet...
      Aš juk visai nemėgstu to greito tempo, to lėkimo, to stumdymosi.
      Ginzbergai, bliamba, tu esi talentingas muzikantas ir muzikologas bei filosofas - už tai tave gerbiu, kad... Nemažai humanistinės tiesos pasakai - visgi, 1990 metais gerai už tautą atstovėjai - į krūmus nebėgai, bet... Nafig, kam tau reikėjo griaut tuos kolūkius? Kuriuos vėliau išgrobstė bjauri AMB padugnių leftistinė „šaika“
        Manyje ligi šiolei daugiau klausimų nei atsakymų.
2017-10-31 01:05
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 4 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2017-11-04 19:17
ieva3003
Gaila skirto laiko šiam kūriniui.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2017-10-31 19:47
Nuar
Vėl pūlinys pratrūko. Kūrybinis procesas pas autorių panašus į Adamsų šeimynėlę, bet į Pūlinį tai tikrai ne.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2017-10-31 17:51
tictac_it
ai ei - pliurpalai nėra lieratūrinis kūrinys , nėra :) 1
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2017-10-31 09:53
mengelia
Gal geriau nebesukt proto tuo suktuku?
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2017-10-31 04:39
Svoloč
Gal tu geriau čia padainuotum per kokias tris oktavas?
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą