Rašyk
Eilės (78166)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2714)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (371)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 5 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







`

Šviesa, Tamsa - dvi pusės
tuštumos,
o jų vienovė - Siela
Nemarioji

ant lauko stovi
rūkas, 
debesy - lietus,
galulaukėj - akmuo

ir tiltas, du krantus sujungęs,

Amžinybėj - stovi.
2017-09-01 22:46
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 3 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2017-09-03 02:08
gunta
tu zinok taip nusisneki, kad gaila energijois tave serti- kaip į tuscia viedrą, o blogiausiai kad kiaurą- dabar tokių nesąmonių prirasiai, bet tame ir reikalas, kad prisiskaitęs ir ne taip perskaitęs... kvailutis tavo protelis, o su karūna, sakai kad tas kvailutis esi tu, papraktikuok )mėsa nei prie ko šiuo atveju. nebent tu risi su mėsa- o smegenys ne mėsa, riebiausias organas - praktiškai iš aliejaus. :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2017-09-03 01:45
chuligator
Žodis išrado yra tik juokas. Bet ypač juokinga, kai prisiskaičiusi svamių ir toliau žino tik dvi būsenas: mėsa ir siela. Gal aš praktikavęs Kastanedą, tu nežinai. Kas iš to, jei eilėse siela ir toliau nemirtinga, nors ji yra tik jausmų rinkinys, kuris mirtingas totaliai. Ir netgi dvasia išsiskaido į rinkinėlį švyturiukų, kurie buvo ir prieš gimstant.
Mūsų įkvėpimo šaltiniai nesutampa, bet tai nereiškia, kad turi pūstis kaip pūslė. Manai, viena esi gudri ant to kampo ?
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2017-09-03 01:40
cornelia fingerfiurer
Šiva, kodėl tave laiko prancūze, simbolizmo atstove reinkarnacijoje? pamazgas selbi, Šiva, mieloji...

.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2017-09-03 00:55
gunta
hameleone, visu pirma, ne isrado, o atrado, ir sistematizavo, keturi tukstanciai metu pries kristų - visa tai yra vedose. (ar gali israsti sirdį, gali tik atrasti- issiaiskinti mechanizmo veikimo principą, bet ji jau yra. tai gi, niekas neisrado, tik atrado.
o toliau, paskaityk "septyni jogos dėsniai", ar tikrai taip yra, kaip pasak tavęs teigia vedos?.. - ten raso indas ir vakarietis kartu, du autoriai, kad būtų suvokiama lengviau vakarietiskam mentalitetui.
o jei nori, paskaityk rasyta Swami Vishnudevananda (versta i lietuviu kalba pavadinimu "išsami iliustruota JOGOS knyga". konkreciai nuo 23 iki 30 puslapio imtinai. tai antras skyrius. vadinasi:Žmogus trys jo kūnai ir jų funkcijos :)
as neskaitau, as praktikuoju o tu pirmiau paskaityk, ir nesakyk kad zmogus isrado tai, ko jis neisrado o atrado.

mephisto, cia nėra interpretacijų, negali jų būti kai yra jau pasakyta viskas pirmoje strofoje pasakyta konkreciai.

pradzioje zmogaus siela gaudosi gyvenime, kuris baigsis kaip rūke, o iseina ji is sąmonėjimo laiko- kai kūnas mirsta, palydint jį raudomis, rūkas issisklaidęs, matosi laukas ir paminklas (akmuo) ir tiltas (nezinau kaip pas prancuzus, tik zinau, kad ne valtininkas Charonas (veda į kitą krantą-pats eini- kito kelio nėra) bet tiltas yra, kad sielai lengviau būtų pereiti iki ji gebės pereiti, tiltu tarnauja maldos, misios, zvakės liepsna, uzdegama, sielos kelias lengvesnis, taip? o tai  ir yra tiltas, tarp gyvenimo ir mirties.
amžinybėje stovi mirties ir gimimo ratas- skaityk pavadinimą.
niu o tiltas yra JUNGTIS jungianti du priesingus polius. amžinybėje stovi dvi pusės tustumos, ir sviesa ir tamsa. laikas teka daiktuose, amzinybėje jis stovi - ką tu nori interpretuoti, kai jau kontekstas nusakytas pavadinime yra konkretus.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2017-09-02 23:53
Mephisto
Kiek skurdesnis Prancūzų simbolizmo įgyvendinimas. Nepykite, tik primenu, kad du krantus sujungęs tiltas, yra tokia klišė, jog interpretacijoms vietos nebelieka nei kiek (:
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2017-09-02 23:24
chuligator
Nėra ko ginčytis, jei painioji sielą su dvasia. Tiesiog pasiskaityk, pasigooglink, negyvenk savo supratimais.
Viską išrado indai ir kinai, jau ne prieš vieną tūkstantį metų, vaikele :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2017-09-02 23:19
gunta
tai matai kad ne taip- juk jau sakai zinomu tiesu- bet kalbi kad protas tai saiela :D
protas mirsta. (su smegenimis-jos yra kūnas)

tavo protas tingėjo suvokti ir ten kur nesuvokė, nenorėdamas to daryti, jis pasakė "tai zinomos deklaruojamos tiesos" --- niu, tai kaipo cia dabar sakai, kad protas yra siela- priestarauji eilėrascio pradzioje pasakytai minciai. o sakai deklaracija zinomos tiesos- ir cia pat jai priestarauji- matai kas gaunasi kai leidi savo protui vadovauti, vietoj to, kad juo naudotumeisi kaip įrankiu. :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2017-09-02 23:14
gunta
siela ne protas, vakeli, siela - psichika :)
protas yra įrankis, suprask, įrankis, kuriuo naudojiesi tu-siela.
paistai vėjus. jei tau sulaužys tavo įrankį, lobotomiją padarys, tai tu nebegalėsi juo naudotis, aiškiau- gulėsi ar sėdėsi ar vaikščiosi, nes kojos rankos veiks- jomis naudosiesi, iki kol kūnas tave paleis, o kai paleis, nei juo nebesinaudosi- jis be tavęs mirs, va taip va- bet protas tave vercia manyti, kad jis ne tavo įrankis, o tu- nuimk nuo jo karūną, nebetarnauk jam, tik naudotis išmok juo, tai tobulas įrankis, labai-priziūrėk jį;
valia, ne protas, tai tavo rinkimasis, sprendimas kaip pasielgti, sprendimų priėmėjas.
pavyzdžiui, tu zinai, kad reikia kūną panardinti į ledinį vandenį, ir protas tau pasako, kad gal rytoj, siandien per salta, ar dar kokių priezascių galvoja, tai tu jo nesiklausai, imi kūną ir nardini neleisdamas jam galvoti ar sielta ar salta- neleidi-savo valia. protas ne tu, protas tik įrankis, kaip ranka kaip koja, tu- siela :)
visi įrankiai susidėvi- va taip. ir dar, kada protas pamirsta ką zino sirdis, jis surambėja, dar sielai neapleidus kūno.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2017-09-02 20:22
chuligator
Jau toks trivialus tas tavo išmintijimas - eilėraštis, kad nėr lygių. Aš gi sakiau, gelbsti tik tas ketureilis, visa kita - nuoga deklaracija visiems žinomų įkyrių tiesų atviru tekstu.
Ar ne taip ?
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2017-09-02 20:18
chuligator
Pfe. Siela yra protas, jausmai, valia - tai nunyksta, lieka tik dvasia.
Gunta, apsišviesk bent kiek giliau, prieš nerdama į savo seklumas.
O tai vaikučiai, paskaitę tave (jei čia tokių dar išvis yra) gali būti suklaidinti primityvumo.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2017-09-02 20:08
laikas yra laikas
Nerušiok tilto seno, tegu stovi
krantu du apkabinęs, nenunešk.
Pradings, kaip brisiu gilią srovę?
Senos gailėki bobutės gi - manęs.

Išlydi jis meiliai, parvykstant laukia.
Kur dingsiu, kai nugvelbsi tiltą tu?
Įventa Šventoji Nerin nuteka palaukėm,
tiltas - tik vienas, juo - kaimelin sugrįžtu.


Sėkmės :)

Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2017-09-02 20:00
gunta
dvasia yra tas pats kas ir siela- (nemarumo atžvilgiu) tik dvasia yra sielos substancija;
ir taip, tiltas yra sielos, turėjusios žmogaus kūną (žmogaus gyvybės formos ) statinys.
oi hameleonas, nesiimk(neduok valios savo laikinajam protui) aiškinti dalykų, kurių visiškai nežinai (jis nežino), tik esti kažkiek girdėjęs visokių versijų, ir teigti, kad tu skirti, kai tavo protas jų net negali užčiuopti, o tu sąmone jų net neužčiuopi nei sielos nei dvasios; protas tavo, tik kažką dabar bandė pamanyti, kuris vakar buvo užkabintas, kad yra labai ribotas :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2017-09-02 17:54
chuligator
Ji neskiria sielos ir dvasios. 
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2017-09-02 09:38
Jemelia
Labai jau trumpas
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2017-09-02 00:08
gunta
kaip debesy lietus - iškris, kaip rūkas ant lauko, išsisklaidys, kaip akmuo galulaukėje - laikinai rubežiuojantis lauko pabaigą su kitu lauku- visa tai laikina, kaip ir kūnas laikinas - o su juo mirtimi mirs ir tautybė, lytis, vardas, profesija ir t.t. visa kas mirtinga. siela-neturi savybės mirti, tik sąmonėti dinamiką amžinybėje TURI.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2017-09-02 00:03
gunta
man niekinis tavo atsiliepimas, komentaras - o džiaugiuosi, kad neesame priversti būti kartu-užsitrenkė liftas, pamestas raktas užsitrenkė durys, ir panašiai... amžinybėje laikas stovi, tačiau jis yra laikinas tame kūne, nors siela ir nemari... (protas irgi marus- smegenys miršta - mirtingi jie. )
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2017-09-01 23:52
chuligator
Mudu nesusaistyti laiko ir vietos aplinkybėmis kol kas, bet matuojant amžinybe, tai yra niekis, rašiusioji 2017-09-01 23:32,
( rotfl )
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2017-09-01 23:32
gunta
man patinka, kad nėra tokiu aplinkybių, kuriuose tektų būti mus kartu kažkurią tai tekančio laiko - amžinybėje- dalį. mano protas neturėtų su tavo protu net apie ką patylėti, komentavęs 2017-09-01 23:16 laiku.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2017-09-01 23:16
chuligator
"ant lauko stovi
rūkas, 
debesy - lietus,
galulaukėj - akmuo"

kitkas nepatiko
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą