O kas esi :) pagonis? Ar vokietis krikshcionis? Nebutina buti japonu dabar, kad pajausti haiku, juk nebera vienos tarybines ideologijos, draudziancios susipazinti su dzen filosofija. Beje. Antras man nemotyvuotai grystas. Kame bebaimes? Zinai tokia gele paleustuve. Niu o ji ir bebaime. Kur nukris den gyvens. O jei ne i vazone esancia dirva, tai koks skurtumas. Juk paleistuviuku vaiku be skaiciaus. Antras labai ne koks. Nebent tam kuris turi aukscio baime didele. Tai ta baime akis dengia ir tada viskas taip. O visumoje jis be motyvacijos jokios. Arciau paleistuves gali buti. Arciau nerupestingumo. Jei kas moko siuo atveju seme kontekste, tai vel ne pienes. Vejas moko. Pienes nei prie ko. Vaikai vejavaikei. :)
Haiku cia. Tikrai haiku tas trecias atitinka ir filosofini japonu kulturos aspekta. ZMOGAUS PROTAS YRA VEIDRODIS KURIAME ATSISPINDI JI SUPANCIO PASAULIO ATSPINDYS. ZMOGUS KALBA VISADA , KALBEDAMAS APIE PASAULI, APIE ATSPINDI, ESANTI JO VIDUJE_ATSISPINDINTI JO PROTE. NIU GI, SKAITYKITE DABAR TRECIA. Pasikabineti galima tada tik prie formato 5_7_5. Bet formatas, tik priemone. Esme juk turinys. Cia jis nepriekaistingas. Treciame. O formatas fis tik. T.y. forma tokia yra tradicine. Dabar juk yra ir ne tradicine forma, taciau haiku. Pasakyta treciame apie mirksni, karta, kazkokios kancios MIRKSNI, LYR HER STAIGA SUVOKE. KAD JIS SUPRATO KITU KANCIA. KURIE JO PROTE YRA KITI. TAI IR PASAKYTA, manieji kiti. Manieji. Tai yra jo atspindyje. Taciau tai buvo ne jis o kiti.t .y. ne as, o kiti. Na lituviaia sako kad svetimo skausmo nebuna. O cia parasytas haiku, patyrimo mirksnis KAIP SVETIMO SKAUSMO NEBUNA. NORS JIE YRA KITI. ISORINIO PASAULIO ATSPINDYS JO PROTE. TAS PROTAS TRAKTUOJA JUOS KITAIS. TRECIAS ASMUO O NE AS. taip kad cia yra haiku ir rytu filosofijos rakte.
pirmas nerimtas - banalus pokštas (daugiau sąmojis iš humoro vakaro)
antras - man atrodo kad tada kregždės bebaimės - išmoko skristi savo vaikus (kaip ir visi paukščiai)
pienės - ir gražuolės po spindulinės terapijos
plaukus vėjyje paleidusios;