Rašyk
Eilės (78168)
Fantastika (2307)
Esė (1555)
Proza (10913)
Vaikams (2717)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (371)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 33 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Šturmanas Geležėlė vienas pats sėdėjo po medžiu ir stebėjo aplinką. Netikėtai, už Šatrijos kalno pasigirdo keli mažo kalibro „Mantekristo“ šūviai; pykšt-pykšt-pykšt, matomai šaudė kažkas iš šalies, - po pauzės pasigirdo: -Rūki vėrch / Rankas aukštyn/... -Dan fliukter doner veter, ir-  trys „Mauzeriuo šūviai;- Bum-bum-bum. Girdėjosi kiti neaškūs garsai, -Užgavėnių šventės šurmulyje buvo sunku suprasti. Šturmanas pakėlęs ranką, kapitonui Jūzapui davė ženklą; „Nesijaudinkit, būkim ramūs ir kantrūs, - palaukim. Ant kalno Jungtinis simfoninis orkerstras, vadovaujamas Kristoforo-Donato pritarė Vytauto ir Gražinutės duetu, keturiom rankom maigomam Baltam pianinui: -Sėk sesutė ir gvazdiką... Šventės dalyvius ir stebinčius iš viso pasaulio svečius muzika ramino ir uždegė, –kantrai laukė pasirodančius, iš už Šatrijos kalno, šio, šventinio Užgavėnių maskarado, pagrindinius herojus.           
Už kalno vyko keisti dalykai. Lietuvos karo policijos, vadovaujami Kariomenės vado Vytauto Žiuko, sulaikyti XX amžiaus piktadariai ėjo stipriai surišti kanapinėmis virvėmis. Pirmas ėjo Berija- Bocmanas Krauzeris. Krokodilo portfelis iš jo buvo konfiskuotas ir perduotas saugojimui kamikadzei Gipsiui-Samurajui. Dėja, buvo padaryta klaida. Netikėtai, užėjus už kalno, iš krūmų pasigirdo „ Mantekristo“ šūviai, -pykšt-pykšt-pykšt. Ataka buvo netikėta; paskui visų, gerokai atsilikusi, be apsaugos einantį Samurajų Gipsį pasautą, bejiegų gulinti ant zemes iš krūmų iššokę penki kaukėti tipai, išpliešė iš rankų krokodilo portfelį ir dingo krūmynuose. Naktis buvo tamsi, -koks sutapimas, - mėnulio užtemimas.  Paskui grobikus, su prožektoriais, leidosi persekioti Tado Blindos karžygiai, bet  nepavijo. Pamatė tik pakilusius penkis profeleriais varomus, nei tai gandrus, nei tai karmoranus. Pakilo ir  nuskrido link Karaliaučiaus. Kitos dienos rytą, per „Labas Rytas“  Ignas  pranešė, kad prie Šilutės, Pabiegių miškuose, buvo pašauti keturi gandrai, vienam pavyko pasprukti. Po gaudynių vienas varlinėjantis „gandrs“buvo sulaikytas, po ilgo Lietuvos saugumo darbotojų tardymo, sulaikytasis prasitarė, kad paspruko jų vadas- Putinų Vladikas. Pilotų  sulaikymas nevyko sklandžiai, -buvo pašautas keturkojis pasienėtis Ramzis. Teko susitaikyti su praradimais.  Samurajus-kamikadzė Gipsis nebuvo kaltas nes buvo pasautas ir gulejo komoje, o iš Berijos –bocmano Krauzerio konfiskuotame krokodilo portfelyje slapti dokumentai kaip valdyti Pasaulį, buvo Šturmano parėdimu papildyti ir pakištos  kopijos. -Che-che-che, -pritariant baltam pianinui pasigirdo nuo kalno viršūnės ...
Oreginalai liko Lietovos Generalinio štabo žinioje, kaip liūdijantys dokumentai proceso metu. Per pagrobimą, buvo eilinį kartą įsitikinta kaip yra svarbūs šie dokumentai Petrapilio chirurgui Kibenui Penui.  Tam pačiam kuris paspruko nuo Šilutiškio šaulio kulkų ir nusileido okupuotoje Prūsijoje, Dobrovolskio poligone. Kaip paiškėjo, vėliau, kad tai buvo tas pats Petrapilio chirurgas vladikas. Vėliau,  kaip niekur nieko, karo korespondentas Setonis  pranešė, kad Vladikas atvyko apžiūrėti pozicijas, susisiekti su Gūdijoje dislokotais „Vakarai“ dalinių genrolais ir aptarti, kaip būtų galima prakirsti „langą“per  Suvalkų koridorių. Visus šiuos piktus kėslus, Lietuvos Generalinis štabas, per Šturmano Geležėlės agentūrinį tinklą, buvo smulkiai savalaikiai informotas. Generalinis Štabas informavo trumpai į Vašingtoną Donaldui ir visu Vakarų sąjungininkus. Buvo pasirušę ir laukė kasbus? Šiuo metų jie laukė iš už Šatrijos kalno pasirodančius iš XX amžiaus paskutinių dešimtmečių sulaikytus nėkadėjus-gyvus liūdininkus. Buketas tikrai vertas ne tik Liduviko aprašymų, bet prašyte prašosi kinomatografų dėmesio, - Pasaulis turi sužinoti visą tiesą. Lietuva tokių tyrėjų turi. Vienas iš jų, tai istorijų detektyvas „Savas kinas“ kūėjas Virginijus. Jis yra pasiryžęs atskleisti tiesą, -atvert Pasauliui akis, parodyti apie visų pokario Kibenų Penų imperijos valdytojus ir jų valdymo metodus, - dokumentais įrodyti kaip buvo ir ką siekė. Įrodyti ką slėpė visus septynius dešimtmečius skleidžiamas jų melas ir pūčiamą miglą iš Kibeno Peno  gromofonų nukreiptų į Vakarus. Atskleisti visas XX amžiaus  paslaptis ir kokiais šaltiniais vadovavosi praeityje, ir kokiais vadovaujasi šių dienų Kibeno penas-Petrapilio chirurgas-Putinų Vladikas. Vot pirtelė bus užkurta... TASAS iš įniršio žandikaulius išsinarins... -Va... Lai visas Pasaulis sužinos kas ir kokie buvo ir yra prie Baltijos jūros karžygiai-nemirtingi partizanai.
        Laukti teko ilgokai, bet pagaliau,  šiek tiek pašaudžius ir patrukšmavus iš už kalno pasirodė; palenktom galvom ėjo surišti penkto dešimtmečio Kibno Peno imperijos niekadėjai. Visi jie, be išimties, buvo pažymėti pikto demono Vladimiro Iljičiaus ženklais- penkiakampe raudona žvaigžde su kūjų ir pjautuvu ant kaktos. Berijos nesimatė. Jis, matomai, buvo savų sušaudytas. Kariomenės vadas Vytautas po susišaudymo sustiprino apsaugą, - karo policijai į talką buvo pajungtos naujos pajegos. Niekas nepastebėjo kaip per trumpą sumaištį, vedamas Berija- Bocmanas Krauzeris dingo. Ant žemės gulėjo tik Berijos- Fantomo išnara. Kur buvęs- kur nebuvęs, atsirado bocmanas Krauzeris su „Mauzeriu“ rankoje. –Ruki verch... -Don fliukter doner veter, - sušuko jis ir trys kartus iššovė, -bum-bum-bum, į krūmynus, - ten kur dingo penki portfelio grobikai. Šovė, bet nepataikė, - buvo toli. Bocmanui Krauzeriui į talką- apsaugai prisistė šturmano Gležėlės patikėtinis grandinis Berūgštis. Jis, su komfiskuotu iš Berijos  kankinimo įrankiu, trigysle „nagaika“-bizūnų rankoje. Suko virš galvos XX amžiaus nėkadėjams ir davė įsakymus: -Vpėriod, Leonid... -Šyrė šag Nikita /Pirmyn... -Plačiau žingsnį/- Įvarysių jums rūgšties, Konstantinai... nėpėrdėty... / negadinki oro pirdilos/ Večėslavai. Taip kiekvieną, persinaliai ragino grandinis Berūgštis. Pagaliau visa sulaikyta, jureiviškais mazgais surišta, ilga nekadėjų gandinė buo atvesta priešais Lietuvos Generalinį štabą ir suklupdyta. Generalinis Štabas buvo jau pasitaręs su išvažiuojamoju Karo lauko Tribunolu ir pristatė užsienio svečiams-ambasadoriams gyvus sulaikytus ir laisva valia atvykusius  liūdininkus. Vienas, pats svarbiausia  buvo, Lietuvos Rašykų kvėtimu, į metinę Knygų mugę atvykęs Šturmano Geležėlėsgeras pažįstamas ir bendražygis Viktoras Suvorovas. Jis, rizikuodamas gyvybe, atvyko į Lietuvą ir sutiko būti šiame XXI amžiaus karinių nusikaltimų atskleidimo procese pagrindiniu liūdytoju. -Kas nebijo mirti- sako  tiesą. Šią tiesą jis atskleis Lietuvai ir Pasuliui. Klausykit, mieli Lietuvos ir Pasaulio žmonės.
      Audringu, pritarimu plojimų sutiktas,  Karo lauko tribunolas atsistojo ir padėkojęs už pasitikėjimą Šventės svečiams, iškilmingai prisiekė būti nešališkais ir teisingais. Procesas prasidėjo. Nuo Šatrijos kalno, pasigirdo Jungtinio orkestro atliekamas himnas Lietuvai ir Temidei.
      Ir Šviesa ir Tiesa mus žingsnius telydi....
2017-08-24 07:35
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 2 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2017-09-06 22:37
Vetra Vika
Vaizdingai ir įdomiai su puikaus jumoro doze apie užgavienių šventę ir joje suvaidinusius istorinių įvykių pagrindinius veikėjus ir įvykius:
,,...palenktom galvom ėjo surišti penkto dešimtmečio Kibno Peno imperijos niekadėjai. Visi jie, be išimties, buvo pažymėti pikto demono Vladimiro Iljičiaus ženklais- penkiakampe raudona žvaigžde su kūjų ir pjautuvu ant kaktos. Berijos nesimatė. Jis, matomai, buvo savų sušaudytas....'
,,...-Che-che-che, -pritariant baltam pianinui pasigirdo nuo kalno viršūnės ...
-Sėk sesutė ir gvazdiką... "

Nepamiršta dainoje ir vyriškumą reiškianti gėlė - gvazdikas-:))
Su malonumu perskaičiau... matomai puikiai esate susipažinęs su istoriniais faktais ir jų pagr. dalyviais... gaila - Volkogonovo neliko...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2017-09-06 22:34
Vetra Vika
Vaizdingai ir įdomiai su puikaus jumoro doze apie užgavienių šventę ir joje suvaidinusius istorinių įvykių pagrindinius veikėjus ir įvykius:
,,...palenktom galvom ėjo surišti penkto dešimtmečio Kibno Peno imperijos niekadėjai. Visi jie, be išimties, buvo pažymėti pikto demono Vladimiro Iljičiaus ženklais- penkiakampe raudona žvaigžde su kūjų ir pjautuvu ant kaktos. Berijos nesimatė. Jis, matomai, buvo savų sušaudytas....'
,,...-Che-che-che, -pritariant baltam pianinui paVolkogonovo neliko...sigirdo nuo kalno viršūnės ...
-Sėk sesutė ir gvazdiką... "
Nepamiršta dainoje ir vyriškumą reiškianti gėlė - gvazdikas-:))
Su malonumu perskaičiau... mtomai puikiai esate susipažinęs su istoriniais faktais ir jų pagr. dalyviais... gaila -
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2017-09-06 22:34
Vetra Vika
Vaizdingai ir įdomiai su puikaus jumoro doze apie užgavienių šventę ir joje suvaidinusius istorinių įvykių pagrindinius veikėjus ir įvykius:
,,...palenktom galvom ėjo surišti penkto dešimtmečio Kibno Peno imperijos niekadėjai. Visi jie, be išimties, buvo pažymėti pikto demono Vladimiro Iljičiaus ženklais- penkiakampe raudona žvaigžde su kūjų ir pjautuvu ant kaktos. Berijos nesimatė. Jis, matomai, buvo savų sušaudytas....'
,,...-Che-che-che, -pritariant baltam pianinui paVolkogonovo neliko...sigirdo nuo kalno viršūnės ...
-Sėk sesutė ir gvazdiką... "
Nepamiršta dainoje ir vyriškumą reiškianti gėlė - gvazdikas-:))
Su malonumu perskaičiau... mtomai puikiai esate susipažinęs su istoriniais faktais ir jų pagr. dalyviais... gaila -
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2017-08-24 19:12
Trantsliukatoriuts Agu Kitkits
Eitsiu tada vėl tlaptytiets jjeigu tsitiek daug priratsot!
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2017-08-24 19:11
Trantsliukatoriuts Agu Kitkits
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...vėl daug! Ne ne ne!
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą