Rašyk
Eilės (78094)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 9 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Blogas komentaras Rodyti?
2017-06-08 08:45
pikta kaip širšė
Em, Damastai, gal gali įdėti ir tą "aštresnę" komentaro dalį - nelabai pagavau mintį, kur matai trūkumus ir ką turėčiau pataisyti. Plyz :-)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2017-06-07 23:42
Damastas
Paauglių aspektai, kuomet yra vardijamos amžiaus grupei svarbios aktualijos, vartojamas tam tikras žargonas, atskleidžiama pasaulėžiūra ir panašiai - čia yra viskas ok. Patį tekstą kiek gadina įmantravimai, perteklinis žaismingumas. Galima užsimerkus įvardinti kaip "autorinį stilių", bet, Širše, aš juk tau gero linkiu :) Juo labiau, kad turi bene svarbiausią - supratimą, jog rašymas negali būti plokščias ir vienpusis.

P.s. įdėjau švelniąją dalį komentaro :)
P.p.s. be plano, tiesiog nėra jokių šansų šitame žanre pasirodyti bent kiek rimčiau.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2017-06-06 22:36
pikta kaip širšė
Na tas paauglių literatūros aspektas man pačiai ramybės neduoda. Kaip ir netaikau į tą auditoriją, bet suprantu, kad veikėjos amžius turi įtakos... žodžiu čia taip pat neaišku, kaip ir viskas šitam „projekte”.

Visos kitos pastabos jaučiu taip pat teisingos. Reikės patvarkyt. Ačiū

Ieva, dūminio neliesiu ;-)
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2017-06-06 19:49
ieva3003
sese mėta, viskas ok, tik dūminio makiažo nelieskite. Būtent dėl jo aš labai susižavėjau heroje :)
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2017-06-06 17:51
sesė mėta
Man gal paskutiniu metu per daug tos paauglių literatūros (dievaži, suprantu, kad pati irgi tokią rašau :D), tai ta pradžia su rengimais, dažymaisi man pasirodė kažkokia ištempta. Gal galima buvo rašyti apie kažką kitą norint pristatyti veikėją, o ne apie dūminį makiažą ir t.t. Va trečia pastraipa tai tip top :).

Tą dalį apie skardines kažkaip norėtųsi patobulinti, bet nesu tikra kaip. Suprantu, kad norisi auginti įtampa, bet ta įtampa trūkinėja ir stringa. Ypač kai jau turėtų būti kulminacija su monstru vairuotoju (jei tai monstras, iš kur Nomė žino, kad tai moteris?).

"Nors, įvertinus visus atvejus, kai mergina testavo gimdytojos kantrybę ir tai, kiek jai pavyko išgauti, galima buvo įtarti, kad moteris iš tikro yra beširdė kalė, kuriai niekas per daug nerūpi. Na, bent jau nuosavi vaikai tai tikrai ne ypatingai.
" - čia Nomės mintis ar autorės? Norėtųsi, kad būtų Nomės, bet kai taip sudėliota, nuskamba kaip autorės.

Truputį erzino atidumo trūkumas- Jomilė - Nomilė ir kiti panašūs dalykai.

Dėl tos kitos vietos niežėjimo sutinku su Nukainotu.

O su Nuar nesutinku - yra autorių, kurie gali rašyti ir kuriems gerai rašyti "neturint apgalvoto tolimesnio įvykių plano, sudėlioto" ir tai tikrai nei klaida, nei kas. Aš tokiu būdu galėčiau rašyti nebent apsakymą, bet jei Širšei gausis ir romanas, nieko čia smerktino - kaip tik sveikintini sugebėjimai.

Dėl Crep minčių apie mamos - dukters santykį, man jis neužkliuvo. Toks tipinis paaugliškas maištas, kai suaugusieji nesupranta jaunimo. Pati tokia nebuvau, bet tikrai prisimenu daugybę žmonių, kurie buvo tokie, ir viskas čia nuskambėjo gerai, logiškai ir pateisinamai.

Bet šiaip vystyk, vystyk. Nepaisant mano kabinėjimosi ir istorija užkabina
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2017-06-03 12:51
Crepuscolo
prozos tekstus knieti man anksčiau ar vėliau perskaityti. Bendras pstebėjimas - įtraukimas į tekstą yra, yra dėl mįslių -kas tas troleibuso vairuoojas ir kodėl Nomė tame mislingame troleibuse ir kaip su tuo susijęs blinkterėjęs tamsus kūnas.

Detalės, kalba gramatikos požiūriu - aišku taisytina, bet iki to smulkintis gal nereik.Jei kūrinį atiduoti redaktorėms, būtų primarginta tiek, kaip ir visų kitų kūriniai - tai jų duona. Dėl to nesismulkinsiu dėl netaisyklingų žodžių ir pan. Tekstas tikrai nėra švarus gramatikos požiūriu.

Šiek tiek galbūt suglumino didelis dukros ir motinos priešiškumas, atvira neapykanta, gal kažkiek galima švelniau ir subtiliau visa tai atskleisti, bet tai tik mano nuomonė.
Ir užkliuvo pirmos pastraipos slengas, na aš nemėgstu to nei viename tekste, pvz., žodžiai "bičas", "tąsytis po pamokų" - man ai skamba banaliai. Jauno žmogaus šiuolaikiškumą galima labai vykusiai atskleisti ne per tiesioginę jam būdingą kalbą, o kitaip.

Kol kas nieko negalima pasakyti plačiau apie turinį, nes tai tik užuomazga. Sudominanti skaitytoją užuomazga.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2017-06-02 09:47
Nuar
Tada reikia turėti bent jau pabaigą. Jei ji žavi Jūs pačią, tai gali tapti tikslu, dėl kurio verta rašyti.:)
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2017-06-02 09:44
pikta kaip širšė
et, Nuar, visiškai su tavimi sutinku... Tik nežinau, ar tai laikoma klaida, kai daroma sąmoningai. Niekada nerašiau be plano, bet šitas nu niekaip nesugula taip, kad man patiktų, tai nusprendžiau paeksperimentuoti ir pamėginti "kur nuves veikėjai" strategiją. Labai tikėtina, kad niekur nenuves, žinoma, bet nebežinau, ko dar imtis. Nebent atsisakyti šito sumanymo, bet kažkaip prisirišau prie personažų ir dar nepasiruošus nuleisti rankų, tai va ir darau tokius bandymus
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2017-06-01 19:40
Nuar
Gėda-pelėda.:) Kaip galima rašyti, neturint apgalvoto tolimesnio įvykių plano, sudėlioto, nors ir be atskirų detalių, kiekvienos naujos dalies pradinio vaizdo. Kaip suprantu, kol kas kūrinys nežinia apie ką. Pradinukų klaida, tikrai nepriimtina rimtai autorei. Nors dabar "rašykuose" leidžiama tekstus taisyti. Todėl tai ne bėda, jei pačiai kūrėjai neatsibos tai, ką pasakoja.
Kūrybine prasme parašyta tikrai gerai. Autorė sugeba "pasigauti" skaitytoją jau pradžioje ir išlaikyti jo dėmesį iki dalies pabaigos.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2017-06-01 15:59
pikta kaip širšė
Pirmas sakinys "link sostinės priemiesčio". Priemiesčiu aš laikau nuo centro nutolusius rajonus. Apie važiavimą TARP miestų tikrai negalvojau ir į tai netaikiau, bet sutinku, kad leptelėjusi ten "užmiestį" pamaišiau vandenį ne laiku ir ne vietoje - pasitaisysiu.

Et, žioptelėjau su Jomile... Tiesiog kurį laiką svarsčiau, kurį vardą pasirinkti, matyt pasąmonėje liko ir nepastebėjau :-)

Dėl tos frazės „O gal kitą vietą niežti?“ nesiginčysiu, nes man atrodo, kad šioje vietoje labai subjektyvu. Aš turėjau motyvų užaštrinti tą pokalbį iki dangaus. Jei ta intencija neišsiskaitė, tuomet reiškia, kad neištempiau to, ko norėjau.

Bet labai ačiū už tokį išsamų komentarą ;-)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2017-06-01 15:10
Nukainotas
Pasirodė neįprasta, kad pačiam pirmam paminėjime veikėja pavadinta ne vardu, o „mergina“. Trumpam (iki kito sakinio) kilo mintis, kad ta mergina nesvarbi, tuoj dings iš istorijos ir pasirodys pagrindinis veikėjas.

Iš pradžių Nomė lyg važiavo troleibusu į priemiestį, po to paaiškėjo, kad važiuoja į didmiestį („neketino praleisti paskutinio pasilinksminimo didmiestyje“), paskui vėl paaiškėjo, kad tai turėjo būti užmiestis („Jau turėjo privažiuoti reikiamą sustojimą užmiestyje“). Plius Vilniaus troleibusai tarp miestų nekursuoja. Gal priemiestis painiojamas su mikrorajonu?

Nerealistiškai nuskambėjo frazė „O gal kitą vietą niežti?“. Paprastai egzistuoja tam tikri tabu tarp tevų ir vaikų, kurie nelaužomi net gana stipriai susipykus ir kažkaip man sunku įsivaizduoti, kad taip šeimoje galima pasakyti, nebent tai būtų degradavusių girtuoklių šeima.

Čia parašiau, kas man pasirodė, nesakau, kad aš teisus ar objektyvus :)

Smulkmenos: „nesitemps jo karu“, „Jomilė“, „jai suprask nepadeda“ (suprask neturėtų būti išskirtas kableliais?), dar su skyryba kažkas buvo ne taip, bet neberandu tos vietos.

Iš esmės istorija patiko, tikroviškai parašyta, yra kabliukai, kurie verčia laukti tęsinio, ypač įdomu, kodėl atsibudusi Nomė neprisiminė ar ignoravo pirmo epizodo įvykius. Juk tai nebuvo sapnas?
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2017-06-01 14:30
ieva3003
Kaip skaitytojai, man gana pikta būti paliktai ant ledo. Nei viena, nei kita istorija visiškai nepaaiškinta.
Gerai. Vystykite, vystykite.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2017-06-01 11:44
pikta kaip širšė
Čia kažkas, pati nežinau dar kas. Jei išsivystys, tai bus ilgas. Kol kas tiesiog jaučiu poreikį prasitestuoti su jūsų pagalba ;-)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
1 2
[iš viso: 33]
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą