Rašyk
Eilės (79417)
Fantastika (2352)
Esė (1606)
Proza (11110)
Vaikams (2743)
Slam (86)
English (1209)
Po polsku (380)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 27 (1)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







9
BERNIUKAS
Baigėsi žiemos atostogos. Buvo malonu susitikti su mokyklos draugais. Per pamokas daug pokštavau ir buvo keista, nes mokytojai tarsi neprieštaravo, ir savo abejingumu sukūrė laisvą erdvę, kurią užpyldžiau pokšteliais. Supratau, kad abejingumas ir pasyvumas skirtingai interpratuojamas… Jei daromas geras darbas, aplinkinių abejingumas nužudo tokią iniciatyvą. Jei daromas nusikaltimas, abejingumas – pasyvumas tarsi paskatinimas.
Todėl prieš moralinius deviantus reikia kovoti atvirai. Parodyti, kad visuomenė nesutinka ir nepritaria moralinei degradacijai. Daugelis sako, manęs jie neliečia, man bjauru apie tai galvoti, nenoriu su tuo turėti jokių reikalų, man jie netrugdo – tai pasyvi pozicija, kuri sukuria laisvą erdvę moralinei deviacijai.
Eidamas namo bendravau su klasės draugais. Valdas ir Rubvleskis gyrėsi, kad vakar kavinėje gėrė alų.
- Netikiu. – nusistebėjau. – Jums negalėjo parduoti.
- Ten buvo tas geras diedas su barzda, kuris už mus sumokėjo. Su juo buvo dar vienas diedas. Sake, kad jis Psichologas, profesorius. Valdas pagrojo pora dainų, už tai mums nupirko alaus.

FILOSOFĖ
Saliut, Atai,
Aš tau niekada nesakiau patikrinti idėjas empiriškai, o daugiau - atvirkščiai, skaityk atidžiau, ką aš tau rašau. Nori būt išklausytas, o neįsiskaitai į tai, kas tau skirta, kažkaip “abidna”. Apie kokią situaciją kalbi? Normaliai, tai suaugęs jau turėtų turėt savo pasaulėžiūrą, nes kitaip būtų liūdna. Nežinau lietuviškų mokyklų ugdymo metodų. Apie kokį faktą kalbi suaugusiam lietuviui?
Prie ko čia išvis asilai? O karas, ar normalu, ar tai ne deviacija? Kieno moralės degradacija, pagal kieno principus, kieno atžvilgiu? Kodėl tau rūpi homoseksualūs santykiai, juk tavęs tai neliečia?
Kai perskaitysi S. de B. „II lytis“, tada galbūt pažiūrėsiu tavo filmuką.

BERNIUKAS
Rekomendavai perskaityti S. De B. „II-oji lytis“. Įspūdis kraupus. Nors labai žaviai, įmantriai, gal net protingai išdėstytos mintys, viltys, norai, bet tai tik moralės ir žmogiškos sielos neturinčios visuomenės produktas. Tai panašu į genialų meno kūrinį, proto ir išradingumo triumfą, tik padarytą iš fekalijų. Gražu, bet smirdi. Šios knygos autorė su savo pasaulėžiūra nepasieks laimės, pilnatvės, harmonijos. L. Prais sakė, kad neteisinga pasaulėžiūra priveda prie depresijos. Taip žmonija, kuri neteisingai vertina save, kitus, realybę neišvengiamai prieis prie egzistencinės – masinės depresijos. Kadangi ja sirgs visa visuomenė, žmonės jos nepastebės, nes liga bus suvokta kaip norma. Knyga, kurią pasiūlei, persmelgta ligoto požiūrio į moterį ir vyrą, į visuomenė. Bet kas, šiais laikais pajus, kad tos idėjos sergančios?
Kraštutinis feminizmas prievartauja moterį, atėmė iš jos moteriškumą, o iš kitos pusės atidavė kūną vartotojiškai visuomenei. O kas liko pačiai moterei? Vargai ir ašaros. Šias laikais moters kūnas tapo pigi prekė. Moteriško nuogomo nemokamai gali pasižiūrėti pliaže, naktiniame klube, gatvėje, bibliotekoje, mokykloje ir t. t. Tai, kas moteryje vertingiausia, tapo lengvai prieinama, nemokama, gaunama be įsipareigojimų. Seksualinė laisvės nužudė savo vaikus – moterį ir vyrą.
Vienintelė panacėja – tikra, normatyvinė, dvasiškai sveika šeima.
Kabalistas R. M. Ch. Liucato aiškina, kad moters sieloje yra du prieštaringi poreikiai. Patenkinus vieną poreikį alksta antras.
A – poreikis būti globojamai;
B – laisvės poreikis.
Tradicinė, normatyvinė šeima, tai sistema gebanti suderinti abu poreikius. Feministės mano, kad bus laimingos patenkinusios laisvės poreikį... Abu kraštutinumai pražūtingi. Reikia turėti Dieviškos išminties, kad harmoningai juos suderintum. Ši išmintis vadinasi Oiraiso.
Helenistinėje visuomenėje šeima sugriauta, todėl ten moteris neišvengiamai plėšoma vidinių poreikių, socialinės, fizinės ir dvasinės realybės. Tokia visuomenė niekada nepasieks harmonijos, nes stovi ant įsivaizduojamų pamatų. Net jei įgyvendintume visų feminisčių svajones – gale vis tiek graudžiai verks visa civilizacija. Sugriovusios šeimą laimingos nebūsite. Tikrų namų nepakeis nei meilužis, nei prostitutas, nei lesbietė, nei kiti malonumai, nes neįmanoma pasotintį besotį egoizmą.
2017-04-01 21:55
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 0
 
Blogas komentaras Rodyti?
2017-04-02 17:11
Trantsliukatoriuts Agu Kitkits
Ats tai dapar ziūriu Vitsi vyrai kiaulėts. Tsenats tserijats vitsai, įtsijungiau ir ziūriu tsau...man vitsai patinka tokts tsmegenų pritsipalaidavimats, nets kartaits kai kurie veikėjai turi tokio tsveiko optimitstitsko gyvypingumo...na va ir man tada patinka kazkaip...na kartaits paziūrėti. Neziūriu, neziūriu ilgai, o patskui tsmaukts ir daug naujų tserijų pūna ir vitsots tada its karto! Pataka. O dapar tai va daug tsenų, kuriats puvau gapalaits praleidęts...gal eitsiu ir dapar dar pitskutį paziūrėtsiu, gerai? Tada tsutarta, pa.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2017-04-01 23:37
Nuar
Helenizmo laikotarpiu pirmą kartą žmonijos istorijoje atsirado skaistybės diržas. Tačiau tada vyrai buvo gerokai protingesni, nei sakykime XIX amžiuje, kai visuotinai egzistavo tradicinė, normatyvinė šeima. Helenistinėje Graikijoje skaistybės diržus dėdavo tik vergėms ir tik dėl ekonominių priežasčių. Juk nėščia vergė negali tinkamai dirbti. Kryžiaus karų laikotarpiu skaistybės diržų nebuvo. Pirmą kartą jie viduramžiais paminėti 1405 metais. O štai XIX amžiuje, esant tradicinei, normatyvinei šeimai, jie moterims buvo dedami labai dažnai. Ir tikrai ne dėl ekonominių priežasčių. Pasaulio visuomenė yra vyriška, todėl vyriškų poreikių dominavimas yra pagrindine tema bet kokios Jūsų vardijamos literatūros. Vyrui dabar labai nepatogu gyventi. Anksčiau atitempei mamutą ir tu jau didvyris. Dabar - reikia sugalvoti kaip pakankamai pinigų uždirbti. Tų vyrų, kurie jų gali uždirbti, Jūsų vardijamos problemos nekamuoja. Teko matyti pačią sveikiausią lietuvišką šeimą: abu verslininkai, jis ir ji ima vieną prostitutę abiems. Ir jokių problemų. Puiki, patvari šeima, auginanti du šaunius vaikus. Jiems nereikia jokio helenizmo ar tradicinės normatyvinės šeimos. Jų normatyvas - tarpusavio poreikių suvokimas be filosofijos apraiškų, niekam nebrukant savo gyvenimo stiliaus ir nesakant, kad šis kelias yra tikrai teisingas. Nėra jokio teisingo kelio. Yra gyvenimas tarp žmonių. Kurį kažkokiu būdu, ieškant ir klystant, reikia nugyventi. 
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2017-04-01 22:07
pasalietis
galima būtų pamąstyti apie "deviacijas" motersų, nes tiek porno nei iš bado nei iš prievartos juk. matyt kažkas slinktelėjo skalėje "padorumas". arba visada taip buvo ? moterys yra pernelyg lanksčios, kad jomis galima būtų remtis moralės prasme. aš matau, kaip darbe yra pagatavos atsigulti po bybiu to, kuris porina ir riečia ir garsiai kvatoja, patinas...
bet šeima yra ne tik 1 + 1  kaip būtinybė. žmonės išgyvena ir prie kitokių formulių. matyt esmė yra "žmoniškume" - sistemoje, kuri gali pratęsti save, o ne suvesti lytiškumą į laisvę dirgintis.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą