Rašyk
Eilės (78153)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2714)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (370)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 16 (1)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Veikko gulėjo ant kameros grindų, gaudė kvapą ir spjaudėsi kraujais. Vis tik kaip gaila, kad spėjo išmėsinėti tik keturis. Tik keturis... Kokia gėda! Niekam nereikėjo ketvertukininkų, nevykėlių. Net mentai nebūtų varginęsi jo mušti, jei ne itin sėkmingas dūris, aptikęs plyšį pernelyg drąsaus pareigūno šarvuose. Niekingas, nevykęs ketvertukininkas... Pergalėdamas sulaužytų šonkaulių dieglį, Veikko įkvėpė ir užsikosėjo. Labai, labai skausmingai. Tik keturi lavonai...

Durys švelniai švilptelėjo. Tarpduryje stovėjo juodaodis, apsirengęs nepriekaištingu juodu kostiumu ir laikantis rankose juodą lagaminėlį.

- Veikko Lahtinenai, turiu jums puikių naujienų! – juodaodžio veide tvykstelėjo akinanti šypsena.

- Nesakyk, - sukrenkštė Veikko, - kad mane paleidžia?

Tik prieik arčiau, meldė jis mintyse, prašau prieik! Man nesutrukdys surakintos rankos ir suspardyti šonkauliai, tik būk geras, prieik dar per žingsnį!

- O ne! Kaip tik priešingai. Jums pateikti keturi kaltinimai brutalia žmogžudyste ir mirtinas pareigūno sužalojimas. Mano vardas Kuama M‘bonga, mane pasamdė „Deguonies Išsaugojimo Fondas“ visapusiškai atstovauti jūsų interesus. – Šypsena užgeso, kaip išjungta, - Tikiuosi, neketinate tvirtinti esąs nepakaltinamas?

Mirtinas sužalojimas... Penki! Penki lavonai ir vienas iš jų - mentas. Veikko pajuto, kaip nevalinga šypsena perdrėskia ant skruosto sukrešėjusį kraują:

- Prisiimu visą atsakomybę!

- Puiku! - juoduko dantys sušvito lyg kylanti saulė. Lagaminėlis spragtelėjęs atsidarė. – Taigi pradėsim nuo išvaizdos, tada aptarsim spaudos konferenciją, pasirodymą pokalbių šou...

Veikko palamingai atsiduso. Gyvenimas tik prasidėjo. Reikėjo mėgautis kiekviena akimirka.
2016-10-24 00:31
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 5 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2016-12-22 23:38
mint
na ne taip viskas būna, bet tiek to - manysime, jog tai šou ;)
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2016-12-03 12:27
Lengvai
Ir vėl, brauk lauk paskutinį sakinį. Jei gyvenimas tik prasidėjo ir taip yra aišku, kad reikia mėgautis!

5
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2016-10-29 22:25
lllllllll
Joa, trumpokas šitas epizodas. Tikrai.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2016-10-28 20:10
bebalsė
5
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2016-10-28 18:39
cerera
Na tai visų pirma, man nesuprantama, kodėl tekstai tokie trumpi. Čia tikriausiai toks sumanymas ar žanras, kurio nežinau, bet vistiek norisi labiau išplėtotos minties.

Daug neatsakytų klausimų, bent jau asmeniškai man. Koks jam skirtumas 4 ar 5? Jei čia būtų užuomina į kokią nors teoriją, kad ir "Didžiojo penketo" (pgl L. Goldberg), ir kiekvieno nabašniko bruožus galėtume susiet konkrečiai su ta teorija, tarkime, vienas turėjo perdaug išreikštą neurotiškumą, kitas išsikasė sau duobę būdamas pernelyg atviras naujovėms, tarkime, šiuo atveju  - įvairioms pavojingoms avantiūroms, kurios galiausiai jį ir atvedė į maniako spąstus ir taip su visais penkiais. Galima dar 100 priežasčių prisgalvot, kodėl jam reikėjo būtent 5, bet man čia per mažai užuominų.
Taip pat nesupratau, kodėl jis nusprendė, kad dabar jam gyvenimas tik prasideda...?
Na kaip, ar vis dar nori, kad tavo tekstus kometuotų nepatyrusi naujokė, ir dar blondinė :-) ?

O šiaip jau pats rašymo stilius lyg prakutusio rašytojo, sklandūs, vaizdingi sakiniai, nei pridėsi, nei atimtsi, tiesiog pačio užmojo nesupratau.
Gal paaiškintum ateičiai :) ?
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2016-10-24 01:45
gunta
kokia čia fantastika, epizodinė alegorija,
"Judo stebuklas" (čiūda jūda) pavadink, arba "amžinas alkis" "alkiui nėra pabaigos" --- alegorija.
niu, tai ką valgote, ponai krikščionei, amžiną gyvenimą? (tik prasidėjo), kūną ir kraują? o ką valgytumėte jei ne Juda- Jėzus Kristus superžvaigždė...

alegorija-bet ne fantastika. o tai didelis skirtumas. ;)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą