Rašyk
Eilės (78076)
Fantastika (2303)
Esė (1552)
Proza (10905)
Vaikams (2710)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 8 (1)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter





Sigitas Siudika Sigitas Siudika

Babajaus kerštas

Šis kūrinys buvo tarp savaitės geriausių


Mamedova visa moteriška širdimi jautė priežastį, kodėl Babajus nebeišeina į Druskininkų gatves ir neužkabinėja jaunų atostogaujančių moterų.
Ji bijojo dieną ištarti tikrąją priežastį ir tik naktį po antklode ji galėjo ištarti:
“todėl kad keičiasi Babajaus lytinę orientaciją”.
Dar vienas.
Kaip reikia vertinti žmoną, kuri nieko nedaro, kad vyras nekeistu orientacijos?
Vertinti blogai.
Lytinę orientaciją Druskininkų mieste keitė ne jis vienas.
Taigi tas santechnikas iš 4 – jo buto.
Per naktį ėmė ir pakeitė. Tapo vyriausiu santechniku. Labai apsimokėjo. Atlyginimas šoktelėjo dvigubai.

Mamedova pažinojo santechniką, bet niekada nesižavėjo nei jo darbu nei jo rankomis.
Kada jis pakeitė orientaciją  -  Mamedova pakeitė savo durų spyną. Sutapimas?
Mamedova buvo įsitikinusi, kad orientacija tai Dievo reikalai, todėl užpirko mišias pas kunigą Paltaroką, kad galėtu atkreipti Dievo dėmesį į suklydusį vyrą.
Dieve, saugok vyrų orientaciją.
Ji daug vilčių dėjo į kunigą Paltaroką, kuris buvo stabilios orientacijos ir visada dvokė česnakais.
Mamedova abejojo jo stabilumu, bet mišias laikyti kunigas mokėjo: ko paprašydavo klientas – viską iš Dievo išprašydavo. Patikimas kadras.

Buvo likę gal trys dienos iki mišių už teisingą Babajaus orientaciją, kada prie lango visą dieną sėdinti kaimynė ir buvusi prekybininkė Alfa, pastebėjo ir kitiems pasakė, kad Mamedova keičiasi.
Druskininkuose žmonės, kurių šeimose vyrai keičia orientaciją, visada yra stebimi kaimynų.
Be atidaus kaimynų žvilgsnio jokios orientacijos tu nepakeisi.
Vieną rytą ji apsilankė pas ginekologą Mykolą, rožiniais tapetais klijuotomis sienomis privatų kabinetą turi “Draugystės “ sanatorijoje.
Kaimynė Alfa niekada nebuvo pas ginekologą Mykolą, ji ginekologą matė gimdama ir tai tarsi pro rūką, todėl labai išsigando, kad Mamedova prieš mišias nuėjo į rožinį kabinetą.
Ko ji ten buvo?
“Solo” parduotuvėje pirko nedaug riebios lenkiškos dešros.
Kodėl ji pirko riebią lenkišką dešrą?
Tuo metu Babajus metė darbą statybose. Gaudavo neblogą atlyginimą, sukiojosi tarp vyrų. Ko dar jam reikėjo?
Mamedova tiesiog prieš pat mišias užsuko į grožio kabinetą.
Manikiūrininkė Gerelytė jokio grožio Mamedovoje nerado.
- Prašau parodyti savo nagus, - paprašė Gerelytė.
- Ko tu nori? Mano nagai  -  va.
- Parodyk nagus, sakau paskutinį kartą.
- O čia kas?
- Argi čia nagai? Mėšlas kažkoks…
- Gerelytė?
- Taip.
- Tai tu tas Gerelis, kuris pakeitė orientaciją?
- Kas tau sake? – išpūtė akis Gerelytė.
- Ne tavo čia reikalas, orientacininkė. Girdi?

Mamedova sukišo lenkišką dešrą Gerelytei į burną.
Manikiūrininkę Gerelytę laidojo kaip menininke.
Druskininkuose visus kas moka dažyti  -  visus laidoja kaip meninininkus.
Kitą dieną Babajus atėjo ir pareiškė:
- Aš tau ne vyras
Mamedova tik nusižiovavo:
- Pakeitei orientaciją?
- Pakeičiau
Nespėjo pasidžiaugti Mamedova, kad Babajus pakeitė orientaciją, nes į kambarį jau plūdo pasipuošę naujomis uniformomis policijos pareigūnai.
Lydima visų Druskininkų policininkų Mamedovą buvo išlydėta į apklausą.
Kažkas žiauriu būdų pasityčiojo iš meninininkės  Gerelytės.

2016-02-09 08:23
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 6 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2022-04-01 05:10
Passchendaele
5
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2016-02-10 04:14
wrawr
nuostabu, molėtiškiĄ
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (2)
Blogas komentaras Rodyti?
2016-02-09 11:44
MacteAnimo
Druskininkai nesnaudžia ir nenuobodžiauja, fiksuojami įvykiai visose fronto linijose 5.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas (1)
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą