Rašyk
Eilės (78151)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2714)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (370)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 3 (1)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Dvylika kulkų sienoje išmuštų skylių. Aštuoni sugriauti gyvenimai. Du kūnai. Keturi policijos automobiliai kieme. Racijų šnypštimas.

Lietus. Vakaro tamsa. Baimė. Pasimetimas. Pyktis. Drėgni laukai. Medžių šakos. Kraujas. Žaizdos. Gomurio deginimas. Ginklas rankoje. Šeši šoviniai dėtuvėje. Šešios galimybės. Aštuoni sugriauti gyvenimai. Kaltė. Baimė. Pasimetimas.

Vilkšuniai. Lojimas. Aidas. Kraujo kvapas. Medžioklė. Miškų labirintai. Kelias atgal. Savęs ieškojimai. Kaltė. Neviltis. Noras grąžinti laiką.

Sraigtasparnis ore. Triukšmas. Šviesos miške. Garsų susiliejimas. Šlubavimas. Nuovargis. Šaltis. Noras pasiduoti. Užsispyrimas. Kova už būvį. Slapstymasis. Gamtos prieglobstis. Sapnas. Ramybė.

Ryto šviesa. Savisaugos instinktas. Plėšrūnas. Grėsmė. Šūvis. Bėgimas. Skausmas. Alkis. Psichologinės kančios. Abejojimas realybe. Sarkastiškas juokas.  Drėgmė ore. Šaltis. Drebulys. Civilizacijos ilgesys. Nežinomybė. Kraštovaizdis. Grožis. Susikaupimas. Ryžtas. Naivus tikėjimas. Realybės ignoravimas.

Dvidešimt trys kilometrai. Išvargusios kojos. Nuospaudos. Deginimas. Kruopelytė sėkmės. Kelias. Kruvina barzda. Troškulys. Penkios galimybės. Automobilis. Ginklas. Drebančios rankos. Grasinimas. Baimė. Chaosas. Riksmai. Variklio gaudimas. Greitis. Nepadorus gestas veidrodėlyje.

Pasimetimas. Klausimų viktorina. Vaizdai pro langą. Spalvoti laukai. Sužalotos rankos. Kruvinas vairas. Mėginimas sustatyti viską į vietas. Planai. Savęs apgaudinėjimas. Viltys. Kelias jūros kryptimi.

Kraujuojantis pilvas. Mirtina švino dozė. Aštrėjantis skausmas. Nenorėjimas susitaikyti. Ašaros. Pyktis. Šėlsmas. Neišnaudotos galimybės. Palikti žmonės. Sugriuvę gyvenimai. Vairo trankymas. Penkiasdešimt trys kilometrai. Besidvejinantis vaizdas. Šaltis.

Laisva pavara. Jūros artumas. Duslus trenksmas. Kapoto įlinkimas. Praviros durelės. Lėtas šlubavimas. Penkios neišnaudotos galimybės. Kreiva šypsena. Gamtos grožis. Žuvėdrų klyksniai. Kraujo lašeliai. Smėlis. Saulės kaitra. Vėjo gūsiai. Pušų kvapas. Ramybė.

Trisdešimt dveji metai. Dvylika kulkų sienoje paliktų skylių. Aštuoni sugriauti gyvenimai. Du kūnai. Smėlis po kojomis. Raminantis  ošimas. Sunkus kvėpavimas. Kraujo skonis. Praeitis. Bangos. Sąžinės prabudimai. Laikinumo suvokimas. Desperatiškumas. Pakrantė. Figūra. Viltis. Šūksnis. 

Raginimas. Beviltiškumas. Vėjas balse. Dvejonės. Nepasitikėjimas. Įtikinimas. Priartėjimas. Aštuoneri metai. Nekaltumas. Neteisimas. Naivumas. Susipažinimas. Pokalbis. Klausimai. Atsakymai. Stebėtinas panašumas. Prisipažinimas. Nuoširdumas. Baimė. Verksmas. Vaikiškas apkabinimas. Paguoda. Nusiraminimas. Atleidimas. Išėjimas. Penki šūviai į orą. Šypsena. Tylus juokas.

Policijos sirenos. Kraujo pėdsakas smėlyje. Gilus atodūsis.  Susitaikymas. Pasvirimas. Apleistas paplūdimys. Penkios išnaudotos galimybės.
2015-09-01 10:03
Video
2015-09-01
5 n3!$n@ud0t0$ g@l!myb3$


Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 4 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2015-09-02 18:06
Pranas
Man labiau patikęs prieš šitą atsiradęs. Tačiau begemotas teisus,5.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2015-09-01 17:56
begemotas_
Originalu, 5
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą