Rašyk
Eilės (78171)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2715)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (371)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 12 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







-Ne. Nebūtinai tai galiu būti aš, - tai pasakiusi, mergina susiraukė. Tikriausiai ji troško būti ta gražuole, kurią aš mylėčiau. Tačiau ji to nesulauks. – Tai gali būti bet kuri iš čia esančių. Juk čia daug gražių merginų.
-Nė viena manęs nedomina. – Atšoviau jai ir ji tik dar labiau susiraukė.
-Tai kodėl su manimi miegi?
-Kiekvienam reikia sekso, - gūžtelėjau pečiais lyg niekur nieko.
-Bet kodėl neleidi sau mylėti ko nors taip, kad dėl to žmogaus galėtum padaryti bet ką? – Kora ir toliau klausinėjo. O aš vis labiau siutau, bet gerai nežinojau, kodėl leidžiu jai manęs klausinėti visokių niekų.
Tikriausiai ji bandė išprovokuoti mane, kad arba pasakyčiau, jog ji deda viltis į mane neveltui, ir kad mes galėtume pabandyti, kad mes būtume pora, arba griebčiausi ginklo. Greičiausia, i tai bus tik antras variantas, todėl nejučia ėmiau dairytis ginklo. Bet pamaniau, kad neverta. Kas man iš to, jeigu visą gyvenimą griebsiuosi vien tik ginklo? Turiu išmokti pasitikėti žmonėmis.
-Aš jau mylėjau, - nejučia prasitariau. – Mylėjau taip stipriai, taip karštai, kad net skaudėjo. Degino iš vidaus. Dėl Jos galėjau padaryti viską. Bet jai to nereikėjo. Ji tik apsimetinėjo. Žaidė manimi, žaidė mano jausmais. Aš buvau jai atsidavęs visa savo esybe, o ji pasinaudojusi mano silpnumu, tik pasityčiojo iš to, įskaudino, sutrypė mano sielą, sudrąskė mano širdį ir išėjo taip, kad net ir po to jaučiausi apgailėtinai, - baigęs kalbėti suvokiau, kad pasakiau per daug ir norėjau atsiimti savo žodžius ar paneigti tai, ką sakiau, tačiau tam jau buvo per vėlu.
-O, - aikltelėjo Kora. - kaip jautiesi dabar, kai tai prisimeni? – tyliai paklausė ji ir uždėjusi ranką ant mano nugaros, paglostė.
-Dabar man tai neberūpi. Neverta pamilti. Neverta mylėti kažką. Nes tas žmogus vis tiek kada nors tave įskaudins ir paliks, o tu liksi visiškai beviltiškas ir niekam nereikalingas su savo širdgėla, - po mano tokių žodžių, Kora daugiau nieko nebesakė. Tikriausiai jai pristigo žodžių. O aš taip pat tylėjau. Nenorėjau su ja kalbėti tokiomis temomis. Nenorėjau išvis apie tai kalbėtis su niekuo.
~
Anksti rytą pabudęs šalia savęs Koros neberadau, o iš lovos mane išvertė Kevinas. Greitai susiruošiau ir mudu išėjome parvežti ginklų.
-Atgal vairuošiu aš, - pasakiau Kevinui, kai jau pakrovėm į sunkvežimį paskutines dėžes su ginklais ir sprogmenimis, ir užtrenkiau užpakalines furgono dureles.
Mačiau kaip Kevinas susiraukė, nors ir nesiginčijo su manimi. Jis nemėgo, kai jam yra vadovaujama, tačiau neturėjo kito pasirinkimo. Privalėjo manęs klausyti, kaip ir visi gyvenantys mano urvuose.
Kai įsėdom į automobilį, užsisegėm saugos diržus ir pajudėjom iš vietos.
Aplinkui buvo pernelyg tylu. Gatvėse nė vienos mašinos, nė vieno žmogaus, todėl pasijutau kiek keistai. Trumpai žvilgtelėjau į Keviną, o jis į mane. Ir kai akimis grįžau prie kelio, prieš mus jau stovėjo lengvoji mašina. Šalia jos prie atidarytų durelių stovėjo būrelis juodai apsirengusių ginkluotų žmogystų. Kaip mat supratau, kas vyksta ir tikrai neplanavau sustoti. Greitai pasukau vairą kairėn ir pakeičiau pavarą. Padangoms žviegiant, apsisukau šimto aštuonesdešimties laipsnių kampu ir kaip mat šoviau atgal, nepamiršdamas stebėti pro priekinį automobilio veidrodėlį, kas vyksta mums už nugarų. Išgirdau kaip kelios kulkos atsimuša į plieninio automobilio paviršių. Jeigu mano gražusis sunkvežimis susibraižys, jie už tai sumokės savo gyvybėmis.
2015-08-05 00:17
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 8 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2015-08-08 08:55
Kostia
Geras tekstas. Jie nusišneka.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2015-08-06 09:39
Meškiukas
Tam tikrais šio skyrelio gyvavimo etapais visada atsiranda naujų nepripažintų genijų, kuriems bandyt įrodyt kad jiems dar yra kur tobulėti tai tas pats, kaip įtikinti užkietėjusį žvejį jog pūčiant rytiniam vėjui irgi kimba, kitaip sakant - beprasmiška.
Išsiaiškinkim - tu nori pasakyt, kad visi šio skyrelio senbuviai yra be galo šališki niekšai, gniuždantys būsimus pasaulinio lygio rašytojus?
Tu juk nerimtai?
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2015-08-05 16:59
ievųcė
svarbiausia, kad tu bei visi kiti komentatoriai esate brendylos ;)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2015-08-05 16:55
wrawr
nu ievuce, rašymui reikia subręsti
nepagalvok, kad diskriminuoju amžių, tikrai ne
persona eina su persona, bet tavo atveju - esi nebrendyla ir tiek.
o tekstas vertas vieneto, jei nori, pakomentuosiu.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2015-08-05 16:40
ievųcė
pasimokyti "kniaukti" - taip sakė Aurimas, todėl man belieka jam pritarti :D :D :D
ačiū už sveikinimus
kisses :*
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2015-08-05 16:38
Nie cas
" ko" pasimokyti, prisijungiu prie sveikinimų :)
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2015-08-05 16:34
ievųcė
ačiū :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2015-08-05 16:31
nekatinėlis
Linkiu smagaus gimtadienio! Nuoširdžiai. :)
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2015-08-05 16:27
ievųcė
Aurimai, taip, katinas eina mokytis kniaukti :D
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2015-08-05 16:26
ievųcė
*nediskutuoju
*atšvęsiu
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2015-08-05 16:26
Aurimaz
Blogas katinaz dabar mirtinai įsižeidęs ir eina į rašymo mokyklą mokytis kniaukti...
Įvertinkite komentarą:
Geras (4) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2015-08-05 16:25
Nie cas
Man labai įdomi ši komentarų diskusija, yra ką pasimokyti.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2015-08-05 16:24
ievųcė
ačiū už jūsų "geranoriškumą" :)
bet žinokite viena - aš dažnai tyliu, kai kiti kažką komentuoja. nes nemėgstu diskutuoti ir "gintis" prieš tobulesnius už mane.
aš išklausau kritiką ir net jeigu nediskutuoja, padarau išvadas savyje.
ir net ir dabar, išprovokuota jūsų, kad ir jūs čia "plėšotės" bandydami man įrodyti kažką, aš padarysiu savo išvadas ir tikriausiai bus taip, kad atsižvelgsiu į jūsų visų nuomonę ir stengsiuosi tobulėti bei taisyti savo kūrybą :)
tik tiek.
o dabar jums visiems leidus, einu švęsti savo gimtadienio. nes šiandien mano gimtadienis ir neketinu dėl jūsų sėdėti prie kompiuterio ir atsakinėti į jūsų komentarus, šiandien nutariau atsipalaiduoti ir pabūti su savo artimais žmonėmis, o vėliau, kai atšvėsiu savo 23 - iąjį gimtadienį, prisėsiu rimtai prie šios istorijos apie Bebaimį ir pasistengsiu pataisyti visą jo istorijos padėtį :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2015-08-05 16:23
nekatinėlis
Oho, net Maironis ir Marcinkevičius į diskusiją įtraukti! Turbūt šios autorės vardas greitai puikuosis greta jų. ;)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2015-08-05 16:21
Galaxy
Panelė ievuce, sustok akimirkai žavingai, sustok dabar nes po to bus labai gėda, dėl visko ką rašai komentaruose. Iš patirties žinau, gėda tikrai bus.
Visų pirma, tu iškepei ir įkėlei 10 abejotinos kokybės ir kiekybės "skyrių", ir tik po dešimtuoju įsivėlei į dialogą po tekstu. Anksčiau tavo atsakymai tebuvo- eikit visi švilpt. Dabar bent jau sakaisi norinti kritikos. Ačiū die, tu pagaliau jos panorai, nes pastaroji tavo epopėja apie vampyrus jei neklystų nesusilaukė daug dėmesio, ir tu nieko neišmokai.
Kitas dalykas, tau daug kas atleistina, nes esi turbūt kokių 14 metų,plius minus, bent jau taip elgiesi. Neatleistina tik tai, kad kaip pavyzdžius atstatai Maironį ir Marcinkevičių, kurie visu pirma nėra prozininkai, o antrą yra praeitų amžių atstovai. Tu geriau eik knygų paskaityti, daug ir gerų, ir nelabai gerų, o kai pradėsi atskirti geras nuo ne gerų, turbūt suprasi ką blogas dėdė Aurimaz bandė tau pasakyti.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2015-08-05 16:17
Andrėnas
O aš kalbu. Tai buvo pirmieji mano ir Aurimazo komentarai. Kaip tu į juos sureagavai? Panaudojai? Ne. Nesutikai su mūsų nuomone, ir pradėjai diskusiją? Ne. Tu pasirinkai toliau rašyti ir ignoruoti. Va tada ir gavai aštresnius ir aštresnius komentus, kol galų gale išlindai padiskutuot. O dabar bandai įrodyti, kad dėl blogos žinios kaltas žinianešys.

Užtat ir klausiu, ar ateini čia, kaip suaugęs žmogus išgirsti kritiką ir tobulėti? Jeigu taip - girdėk visą, kad ir kokią nemalonią. Jeigu ne - geriau rinkis kitą portalą, ir tau bus geriau ir mums nereikės vargintis, bandant suvokti aukštus siekius.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2015-08-05 16:13
ievųcė
ok, nesvarbu, nes matau kad beviltiškas ginčas vystosi :)
galit komentuoti toliau, kritikuoti taip pat. aišku, aš iš to pasimokysiu, į tai atsižvelgsiu, taisysiu savo kūrybą, tačiau ir toliau kelsiu čia savo istoriją :)
sėkmės jums visiems ;)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2015-08-05 16:12
Aurimaz
Rimtai? Tavo nuomone, mano kritika iki šiol buvo šališka? WTF?
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2015-08-05 16:11
ievųcė
aš nekalbu apie visus komentarus. aš kalbu tik apie tuos, kurie iš tiesų negražiai pakomentavo :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2015-08-05 16:10
Andrėnas
Dabar būk maloni, atidžiai perskaityk komentarų citatas, ir pasakyk, kas jose negražaus? Arba neteisingo?

"Tekste labai daug pasikartojančių žodžių, daugiausiai įvardžių. Nuoširdžiai rekomenduoju parašius perskaityti garsiai, o tada perrašyti, palyginti ir vėl perrašyti. Visi (ypač geriausi) rašytojai perrašinėja tol, kol gauna rezultatą.

Na ir galiausiai kūrinio ilgis. Jeigu nori rašyti SMS novelę (taip, yra toks žanras), teks išmokti maksimaliai koncentruoti informaciją. Tai įmanoma, bet išties nelengva. Jeigu nori rašyti apsakymą - būk gera, parašyk iki galo, tada postink. Tokie gabaliukai per trumpi net XX amžiaus pradžios laikraščiuose spausdintiems cliffhanger'iams.

Istorija pati iš savęs neatrodo labai originali, tačiau nenuleisk rankų ir toliau rašyk. Kaip sakoma - pažiūrėsim, kai dugną dėsim."

" "Čia prologas" - tai yra prastas pasiteisinimas. Čia ne prologas, o tik keli sakiniai. Juos buvo galima drąsiai įmesti į didesnės apimties pirmą dalį ir pavadinti tai "Pirma dalimi". "
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
1 2 3 4
[iš viso: 62]
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą