Rašyk
Eilės (78168)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2715)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (371)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 14 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Pramerkiu akis... Tamsu... Aplink mane juodai balti šešėliai... Vokai apsunksta, užsimerkiu... Tyliai, bet labai gyliai, įkvepiu tamsų nakties orą, lyg norėdama įtraukti tai, kas brangu, kas priverčia kvėpuoti, tai kas verčia norėti... Krūtinė, pildosi aistros jausmais, kūnas kyla nuo šilkinių antklodžių, išsiriečia, lyg paukštis prieš skrydį, rankos glosto maloniai švelnų juodą šilką... Laikau kvėpavimą, bijodama paleisti tai, kas būtina, kas labai brangu... Turiu iškvėpti… Turiu... Skauda, bet turiu… Jaučiu, kaip tvinksi kraujas smilkiniuose, jaučiu kaip gerklėje kaupiasi skausmas… Lūpos prasiveria... Stiprus atodūsis… Kūnas suglemba, skruostu nurieda netikėta skaidri bespalvė ašara…
Susiriečiu, rankomis apglėbiu kelius ir prispaudžiu prie krūtinės... Nepaleisiu, dar negaliu... Tamsu ir juoda… Pakeliu akis... Ryškėja bespalviai kontūrai... Keliuosi… Tamsa, tai ką aš jaučiu… Bespalvis pasaulis, ten kur aš esu… Kur auksas - baltas, kur raudonas šilkas - juodas… Kur jausmai neįvardinami, kur nėra vidurio… Kur gėlės nekvepia ir sniegas negirgžda… Tai pasaulis, kur tik juoda ar balta…Kur nėra pasirinkimo, kur nėra spalvų…
Keliuosi… Kojos liečia baltai šaltas grindis, kūnu perbėga nemalonus šiurpulys… Netikėta, skaidri bespalvė ašara, lieka tenai, kur liko atodūsis... Stojuosi ir jaučiu žemyn kojomis slystantį juodo šilko švelnumą... Rankos nusvyra, bet siela neatsipalaiduoja … Mėginu tamsoje įžiūrėti daiktus, jausmus, spalvas... Mėginu suprasti kur, kokios audros sūkuryje esu… Krūtinėje siaučia maišatis, galvoje mintys, širdyje abejones graužiančios mano ramybę...
Žiūriu į veidrodį, matau savo sielą, lyg šokį ramios muzikos ritme, juodą siluetą brėkštančioje nakties tamsoje... Matau šokanti šešėlį... Lėti žingsniai, lėti rankų judesiai... Kūnas juda į taktą ... Muzika greitėja, įgauna nespalvotą atspalvį, kūnas įsitempia, kojos neša į priekį, lyg norėdamas pakilti... Posūkiai - staigūs, ritmingi, aistringi... Šilkas blaškosi judesių verpete... Staiga nutrūksta muzikos ritmas ir... Tyla... Sustingsta ir šešėlis... Rankos, viena paskui kitą, lėtai leidžiasi, lyg neišsakyti žodžiai... Dar keli ritmingi žingsniai... Kūnas krenta ir suglemba... Tai aš... Tai mano juodai baltas pasaulis...
Tamsą keičia pirmi saulės spinduliai... Ryškėja aplinka, daiktai įgauna spalvą... Ranka lėtai nuslysta raudonu šilku... Šypteliu... Atlošiu galvą, užmerkiu akis... Ir vėlei įkvepiu, ir vėlei giliai... Nebeiškvėpsiu, laikysiu savyje... Laikysiu tai, kas man brangu, kas man be galo reikalinga... Tvinksi kraujas smilkiniuose... Te tvinksi... Nebepaleisiu...
2015-03-28 00:03
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 4 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2015-04-01 23:25
kaLu
Pirmas įspūdis - daug daug šilko ir dar daugiau daugtaškių. 

Yra neblogų užuomazgų, emocija, bet visų tų meniškų palyginimų taip daug, kad net fantazija nespėja triūsti. 
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2015-03-28 14:47
Galaxy
Perskaičiau daug daugtaškių. Tą pati galiu ir pasakyti...
p.s. čia ne literatūra. čia nėra siužeto, veikėjo, įvykio, užuomazgos, atomazgos. Čia tik daugybė meninių priemonių. Ir daugtaškių. gaila negaliu kalti vieneto
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2015-03-28 12:30
Juozas Staputis
Vidiniai , greita jausmų kaita su kekvienu atodūsiu bet mepasiekta ašrios kulminacijos.Neprastai,
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2015-03-28 12:13
tictac_it
tokia paviršutiniška introspekcija - šilkas toks , šilkas anoks :) Parašyta pakenčiamai , tik gyliai>giliai , na ir daugtaškiai - lyg tekste musės gyventų ir pridergtų ... 2
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2015-03-28 01:57
Flash Gordon
Ar galiu paklausti apie?1
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą