Rašyk
Eilės (78096)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 5 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Ateitis. Čia turtingiausias žmogus turi mažiausiai daiktų, o daugiausiai turi didžiausias vargšas.

Šiame pasaulyje daiktai nebetelpa fizinėje ervėje. Be to, visiems tapo aišku, kad daiktų turėjimas atima žmogaus laiką, laisvę.

Klęsti savartynai. Ten dirba didžioji dauguma žmonių.

Mokami dideli pinigai už daiktų sunaikinimą. Daug didesni, nei pačių daiktų vertė.

Nepaisant to, daiktai ir toliau gaminami ir yra aktyviai perkami. Todėl, kad jų turėjimas suteikia narkotinį pasitenkinimą. Silpnieji pasiduoda šio trumpo pasitenkinimo traukai ir apsikrauna daiktais.

Pavyzdžiui, naujausio automobilio vertė yra 100 dinarų, o jo sunaikinimas - 10 000. Taigi, žmogus įsigijęs automobilį, vėliau norėdamas jo atsikratyti, turi sumokėti 10 kartų daugiau, nei kainavo pats automobilis.

Šio teksto herojai yra savartyno darbuotojai. Savartyne griežta kontrolė - tiksliai nustatyta, kas bus sunaikinta. Visą parą apsauga stebi, kad kuris nors darbuotojas neprakištų savo daikto į naikinimo mašiną.

Mašina dirba dieną naktį. Stiprūs, purvini vyrai krauna daiktus ant naikinimo konvejerio.

Tada atsiranda naujas veidas - viešbučių tinklo paveldėtoja gražuolė Tatjana. Nepastebėta išdygsta iš daiktų visumos su maišu aukščiausios klasės energetinių elementų, sviedžia juos ant konvejerio, o tuo tarpu pati yra parbloškiama juodadarbio prasčioko, 274-turių Rolls-Royce limuzinų savininko, Fernando Degas. Tatjana spardosi, verčiasi per galva ir jie abu atsiduria ant konvejerio, o sekančią akimirką - naikinimo požemyje...
2015-01-26 23:43
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 7 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2015-03-22 14:38
Dvasių Vedlė
Koceptus į stalčių, arba jei jau taip žvėriškai norisi kažkam parodyti - pas save į dienoraštį arba į forumą.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2015-03-03 15:55
pikta kaip širšė
Nu bet yra idėja - ko nepamėginus jos parutulioti. Galėtų kažkas ir pavykti ;-)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2015-02-18 13:00
Meškiukas
Svarbiausia kad tau linksma buvo.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2015-02-01 19:17
bitele
...nemaloni ateitis...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2015-02-01 17:44
Žvėrius
Tikrai panašu į santrauką. Ar užrašus sau, kad nepamirštum, kas ir kaip.
Manau, tikrų ir scenarijų skyreliui, jei "teksto herojai" pakeistunėm į "spektaklio herojai" :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2015-01-28 12:16
Lengvai
Hi hi, juokinga.

Vetai, kam mums tas konceptas reikalingas? Mes esam galutinė publika, laukianti gardaus kąsnelio, o ne žalios jautienos, kada nors tapsiančios skaniu steak'u, arba būsiančios (greičiausiai šis variantas) sugadintos virėjo.

1
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2015-01-27 22:35
Vetas
Hehe, iš tiesų aš šitą dalyką pusiau susapnavau :) Klaidą matau, ačiū. Čia ne įžanga, o konceptas.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2015-01-27 20:01
Fake_writer
Čia milijonieriaus košmaras su matematinėmis klaidomis :)
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2015-01-27 03:02
tarakonai
Įžanga?
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą