Kiek gražių paukštelių
pasipuošusių neregėta spalva
jie nori lesti
grūdų kur švariausia
yra lesykla,
bet rankos tos juodos
neša dope rupūžės odą
sulesę jaunikliai
numeta plunksnas
palūžta sparnai
žeme sunkiai vaikšto
kraujuose pasruvę nagai;
o juodosios rankos
vis minko tą auksą
storėja auksinė kupra
rankos ilgėja ilgėja
nesvarbu ar jūra
ar sausuma.
Akys visų gali
pažvelgti
į dangų
ir rupužės odą
išmesti
kaip Judo aruodą.
(matai, žiedeliui musė geresnė, ji neužgavo žiedelio,skraidė sau ir skraidė, geresnė žiedeliui musė... bet... žiedelis neteisia, kaip ir musė neteisia...)
yra pasakyta juk krikščionių religiniame mokyme: "Kokiu teismu kitą teisi, tokiu ir pats teisiamas būsi".
Išmintingas žmogus, stovėdamas ant pagundos slenksčio ką nors parduoti (reiškia parduoti kad ir įstatymą- imti kyšį, jau reiškia paduoti įstatymą, žodžiu ant slenksčio parduoti) Judo išstoriją žinodamas, gal tik pasakytų sau mintyje:
"ačiū Judai, kad buvai, juk saugai mane, savo poelgiu, nuo viso pikto, kada pagunda manyje parduot...", - ir susilaikytų - neparduotų.
o jūs teisiate, juk jis jau išpirko savo kaltę - suvokė tą, na, nebent kaltas prieš dievą, nusižudė, o tai nuodėmė... bet vėl gi - ne man teisti ir tą jo poelgį;
Juda yra taip pat labai dvasingas žmogus, tik vieną kartą labai labai skaudžiai paslydęs. Bet ne man jį teisti, nors esu ne krikščionis. (aš tik žiūriu, kaip žmogus žiūri į situaciją, į tą epizodą, tai tikrai, ne man jį teisti.)