Rašyk
Eilės (78158)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2714)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (370)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 7 (2)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Kazlas 3 labai pavydėjo Mamedovai laisvo elgesio moters karjeros.
Jis taip mokėjo įsijausti į Mamedovos, kaip palaidos moters būseną, jos karjeros viršūnėje, kad kartais dvi dienas negrįždavo pas Dočkutę į Antakalnį.
Kazlas 3 pavydėjo kiekvienam, bet labiausia pavydėjo Sipariui 3.
Žmona, kurią Siparis 3 vedė, buvo išvaizdi ir minioje buvo gerai pastebima.
Kazlas 3 labai vertino, kada moteris nepasimeta minioje.
Dočkutę, labai ploną merginą, jis pamesdavo ją iš akių vos tik  ji pasilenkdavo ties mėsos prekystaliu Kalvarijų turguje. Jis kaip mat imdavo blaškytis ir bėgdavo klausti jaunos šviesiaplaukės vištienos pardavėjos: - Ką veiksi šį vakarą? “
Siparis 3 važinėjo labai galingu automobiliu.
Kazlas 3 labai vertino automobilius, kuriems pralėkus ilgai virpa kelnės.
Siparis 3 gyveno name, kurio stoge atsispindėjo mėnulis, žvaigždės ir kaimynės vonios kambarys.
Kazlas 3 pusę  gyvenimo konstravo kopėčias, ant kurių atsistojus matytum, su kuo vaikštinėja mylima moteris, kada ji išvažiuoja į senamiestį.
Siparis 3 išgeria vieną stiklinę ir jam gana. Jis gali maudytis šampano vonioje, bet niekada jam neateina į galvą mintis išgerti antrą stiklinę.
Kazlas 3 išgeria vieną stiklinę, po to – kitą, po antros – trečią... O jeigu jis prisimena, kad Siparis 3 išgeria tik vieną, bevalis iš pavydo – išgeria ketvirtą.
Po ketvirtos jis prašo, kad patrauktu nuo jo butelius ir surištu, nes jis ir toliau nori gerti.
Siparis 3 mėgsta stipriai iškūrentą pirtį ir gali vienas sėdėti tris valandas, o Kazlas 3 vienas negali. Sėdi jis tik su dviem kalbančiomis moterimis, nes bijo užmigti ir nukritęs ant krosnelės, iki skausmo nudegti dešinę šlaunį.
Kazlas 3 dažniau sėdėdavo su vištienos pardavėja. Greitu laiku Kazlas 3 privalės implantuotis kažką vietoje užpakalio, nes vištienos pardavėja mėgo šokinėti.
Vyras retai ant jos sėdėdavo, todėl niekur nenukrisdavo ir šlaunų neskrudindavo.
Kartą Siparis 3 grįžta namo ir šalia namo nėra jo galingo automobilio.
Jis žengia į namus, bet ten žmonos nėra.
Išeidamas jis žvilgteli į namo stogą, o ten gražioji kaimynė laukiasi ir žiūrėti ten nėra į ką.
Nueina jis ant Vilnelės kranto ir galvoja: Kazlas 3 nuviliojo mano žmoną, pavogė automobilį ir kaimynei padarė vaiką. Kas man – Sipariui 3 lieka šitame pasaulyje?
Lieka tik prisigerti ir laukti kol išauš laiminga diena.
Eina Siparis 3 gerti į Užupį 2 ir sutinka savo žmoną Mamedovą, sėdinčią jo galingame automobilyje, kurį vairuoja Kazlas 3.
Kas jam lieka šiame pasaulyje?
Kazlas 3, matydamas Sipario 3, blogą nuotaką, išdidžiai su paniekos priemaišomis, žemu balsu pasisiūlo nuvežti jį  „ nors į pasaulio galą“.
Siparis 3 galėjo pasirinkti: išdidžiai spjauti į nuvažiuojantį auto, mostelėti ranka, parodyti pirštą, spirti į pakelės akmenį iš pykčio, kristi ant žemės ir draskyti drabužius, parodyti šikną ir paplekšnoti.
O jis pasirinko nusižeminimą, išmintingą nusižeminimą.
Jis sėdo į auto, nuvažiavo į restoraną, žiūrėjo kaip Kazlas 3 bučiuoja į lūpas Mamedovą, tiesa, nuo tokio vaizdo jis sulaužė kėdę, bet suvaidino, kad jis girtas nukrito.
Jis žinojo, kad turi tik vieną šansą: palaukti kol Kazlas 3 prisigers ir pagriebęs už rankos Mamedovą dingti namo, gal būt, pas kaimynę, kuri laukėsi.
Kazlas 3 ilgai šoko erotinius šokius, karštai ir giliai bučiavosi, kol Siparis 3 nustojo laužyti kėdes.
Užsnūdo Kazlas 3 pakeliui į šokių aikštelę.
Jis gulėjo ir jam bėgo seilės. Taip pro miegus  seilėjasi laimingi žmonės.
Siparis 3 ištiesė savo ranką. Negirto žmogaus ranką. Palaiminta negeriančio ranka.
Mamedova perdavė jam automobilio raktelius.
Jie užmigo atskirose lovose, bet savo namuose.
Sipario 3 stogas atspindėjo vištienos pardavėją padėtyje.
„ Tikriausiai, tas vaikas mano. Rytoj jos paklausiu: kaip ji tapo mano kaimynė? “
2014-12-12 12:51
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 1 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2014-12-12 15:13
Angelė_Narmontaitė
Šie itin smagūs. Tam tikra prasme, inteligentiški.
Kai kuriuose vietose, oi , kaip šmaikštu.
Linksma buvo, ačiū.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą