Rašyk
Eilės (78156)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2714)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (370)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 7 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







aš neatnešiu pakalnučių tau į lovą
nepabučiuosiu nosies lūpų ir žandų
ir negaliu pabūti mielu kazanova
nes daug tarp mūsų upių ir kalnų

o ten manęs ne šildo tavo rankos
tik liūdnos mintys lieja ašarom eiles
vienumoje širdis krutinėj trankos
kad tu žinotum kaip man trūksta čia tavęs

naktis nuskynė paskutinę tarsi uogą
šiaurinę žvaigždę iš paraudusio dangaus
apraizgė rūku krištolinį tavo juoką
įpynęs jį į skambesį lietaus
2014-11-30 20:02
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 4 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2014-12-01 11:34
TomKomPotas
jaukus lengvas. 2+
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2014-12-01 10:35
Guntis Kvanka
gerai susiskaitė
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2014-11-30 21:40
gunta
nerašyk žandų (neskamba) žiūrėk, tinka ritmiškai "skruostų lūpų ir akių" arba "nosies skruostų ir akių", bet tie žandai kažkaip neskamba.
šiaip tai pirmas posmas suintrigavo, nes pagalvojau, kad man tokie rytai nepatiktų, ir paskutinė eilutė buvo į tašką, labai skirtingi žmonės (jų skirtingumas kalnais stovi,kalnai skirtingų savybių juose, ir pomėgių) bet paskui supratau,čia tiesiogine to žodžio prasme kalnai - kad skiria atstumas - ir pasidarė nebeįdomu, nuspėjama viskas į priekį kas bus parašyta eilutė po eilutės.
bet jis normalus gražus lyriškas tekstukas, turintis labai daug skaitytojų; daug kam to užtenka, o man jau atrodo nuobodokas yra gyvenimas jei tai laimė gyvenime toksai gyvenimas.
ten tuos žandus (dėl skambesio) tvarkyčiau tą eilutę.
+4 (turi ta tavo lyrika,kuriai esi taip ištikimas, vis tokią pačią rašai, savo skaitytoją.)
eik jau, skaitytoja pseudonimu lailaiminga, rufkio visai kita lyrika, joje džiugesys tarp mylinčių moters ir vyro,kad jie yra, ir sutiko vienas kitą, besidžiaugiantys kiekviena gyvenimo minute vienas kitu, yra prasmingiausias dalykas, ką jis ir dainuoja vis savo lyrikoje; O kadagys dainavo "tėvyne tėvyne, kokia tu gera ir graži, ir vargšė, nes anksčiau gyveno patriotai,o dabar tokių nėra..." kadagio maždaug tokia esminė teminė linija kūryboje buvo, kol kadagio neužblokavo, nes tikriausiai visiems ta tėvynė pabodo, ne prestižas svetainei Kadagys. Iš tikrųjų jis nebuvo piktybiškas, o jei ir įkyrus, ar net erzinantis - tai jis buvo tikras, jis tikrai ką galvojo tą ir sakė, o ne norėdamas pakenkti, tik pagal savo supratimą, bet ne iš piktos valios. Skiriasi autoriaus pseudonimu rufkis ir autoriaus pseudonimu kadagys tekstai jau pačia tematika; na, o raiška - irgi labai (kaip išsireiškia) minties plėtojimo logika. Nors ir vienas ir kitas autoriai, savo kūryba,  yra tradicinės literatūros-poezijos atstovai.
Įvertinkite komentarą:
Geras (2) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2014-11-30 20:48
lailaiminga
kadagys
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (2)
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą