Rašyk
Eilės (78155)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2714)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (370)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 0 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Mamedova gavo laišką iš Kazlas 2. Tai buvo slaptas laiškas. Kazlas 2 laiške rašė:
„ Tu esi mano praeitis ir mūsų ateitis. Nemylėti tavęs negalima. Prisimeni kaip aš sudaužiau Kundrotą 3, kada jis pasišaipė iš mūsų meilės? Tu gal neprisimeni Kundroto 3? Prisimink. Atsisėsk ir pagalvok apie burokėlius. Prisimink Smilgius ir kaip mes ravėjome burokėlius. Štai šitas kreivom kojomis ir buvo Kundrotas 3. Tai tas, kuris gulėjo kruvinas žolėje. Prisimeni kaip tu šaukei ir stūmiai mane nuo savęs, nes mano rankos buvo iki alkūnių kruvinos. „ Tu užmušei žmogų „ . Rėkiai? Ar tu šaukei visą galva, kad aš užmušiau žmogų? Nesigink. Iki šiol man spengia galva nuo tavo šauksmo. Nežinau ar tu aplankai jo kapą. Tu gal nežinai, kad jis numirė? Tas, kuris šaipėsi iš mūsų meilės – numirė. Mes galim mylėti ir niekas nebesišaipys iš mūsų meilės.
Tu visada įkvėpdavai mane.
Visada šalia tavęs jaučiausi protingas, gražus ir stiprus. “
Mamedova nebegalėjo skaityti toliau – ašaros nevalingai riedėjo skruostais link jos šventinio palto sagų.
- Koks čia laiškas? – paklausė Siparis 3, vietinis kunigas. – Kodėl verki, Mamedova?
- Išlošiau keno – loto
- Aš irgi lošiu, bet niekada neišlošiu. Gal tik išrinktieji laimi? Kiek gi išlošei?
- Ai, ...
- Suprantu, kad dėl tiek tik verkti norisi...
Viską prisiminė Mamedova. Kaip į Angliją išlydėjo mylimą Kazlą 2. Kaip verkė ir šaukė viena tamsoje: „ Arūnai, Arūnai“.
  Ji žinojo kodėl šaukė Arūnai, nes Arūnas buvo Kundrotas 3.
Kundrotas 3 bučiavo Mamedovą visą laiką kol iš Anglijos sugrįžo Kazlas 2.
Kazlas 2 nežinojo, kad Kundrotas 3 moka bučiuotis ir dar kai ką, ką Kazlas 2 mokėjo vidutiniškai.
Mamedova sužinojo, kad Kazlas 2 grįžta iš Anglijos ir parveža jai dovanų. Labai brangių dovanų: aukso žiedą, skraidantį kilimą, nykštuko kepurę, kurią užsidėjus būni nematoma, Aladino lempą, kurios šoną  patrynus pasirodo dar du partneriai. Tai buvo daiktai, apie kuriuos svajojo visos sveiko proto merginos, o tos, kurios nesvajojo, tos nesvajojo apie nieką: tik gulėjo ir viskas.
Mamedova suvokė savo klaidą. Kam jai reikalingas Kundrotas 3, kuris yra vedęs Kundrotienę 6? Jis moka tik bučiuotis. Patrynus Aladiną – atsiras du papildomi partneriai, kurie puikiai pabučiuos. Tai nulėmė Kundroto 3 likimą.
Nutarė atsikratyti bučinių instruktoriumi.
Per vakarienę žvakių šviesoje ji pavaišino Kundrotą 3 šaltiena su ciano kalio padažu.
Kol padažas pradėjo veikti, Mamedova išdrįso pasibučiuoti su Kundrotu 3, pažadėti jam savo širdį, du vaikus, namą Maljorkoje, o visa kitą laukė iš jo, vyro, kuris mokėjo tik bučiuotis.
Kundrotas 3 sugrįžo pas žmoną, ją apšaukė ir, pasijutęs blogai, mirė ant Kundrotienės 6 rankų. Mirdamas jis suprato, kad nereikėjo jam tos šaltienos valgyti.
Mamedova susitvardė, nubraukė ašarą ir, palaukusi, kol Siparis 3, dings už vyrų tualeto durų, perskaitė laiško pabaigą:
„ Netylėk. Ateinu viską sužinoti. Ateinu po daugelio tylos metų. Mes privalom vienas kitam viską atvirai papasakoti.
Tu žinai, tavo šaltienos receptas labai populiarus. “
2014-10-24 16:01
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 2 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2014-10-24 20:17
St Boleslof
Yra geru vietu , bet su tokia Mamedova moterim dar reikia tesinio...
Įvertinkite komentarą:
Geras (2) Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą