Rašyk
Eilės (78159)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2714)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (370)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 9 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Babajaus sūnus Džamalajus pareiškė norą vesti Monako princesę.
Jos pasinę nuotrauką Džamalajus rado Vokiečių gatvėje.
Monako princesė, pirmą kartą lankydamasi Lietuvoje,  Vokiečių gatvėje pametė savo pasinę  nuotrauką, kurioje ji fotografavosi visiškai nuoga.
Džamalajus  saulėta popiete paskambino nesantuokiniam savo tėvui Babajui ir pasakė, kad nori vesti Monako princesę.
Dar paklausė ar palaimins jo santuoką.
Dar paklausė ar tėvas turi kuo apsirengti ir ateiti į vestuves.
Babajus pasipiktino, nes kuo apsirengti jis turėjo.
Tuo metu Džamalajus pragydo paukščio balsu ir tolesnis pokalbis buvo neįmanomas.
Reikia prisiminti, kad Džamalajus iš motinos Jolantos paveldėjo moterišką savybę: kas dvi savaitės vienai dienai iki 12 nakties pavirsti skraidančiu paukščiu.
Džamalajus kaip vyras gėdinosi tokios neprestižinės savybės, todėl tomis dienomis vaikštinėjo su džinsiniu švarkeliu, kuris sulaikydavo besiskleidžiančius sparnus ir darbinėmis pirštinėmis, kad nagais nesubraižytu poliruoto stalo paviršiaus ir merginų veidų. Dėl atsirandančios po šios balso mutacijos varnėno balso jis vengė kalbėti kapuose ir nevesdavo derybų su namus prižiūrinčiomis įmonėmis, bei Kainų ir energetikos komisija.
Džamalajus reklaminėje firmoje užsisakė bukletą apie save, kaip vyrą ir būsimą tėvą bei nusiuntė bukletą Monako princesei.
Monako princesė Džamalajum nesusidomėjo.
Monako princesė  pamatė Babajaus nuotrauką ir sušuko:
- Tas Džamalajus tikras Babajus.
Brošiūroje buvo nurodyti visi jaunikio išmatavimai, išskyrus tuos, kurie buvo akivaizdūs: ūgis, svoris ir t. t.
Tiesa, spaudoje apie vyro paukštišką savybę nebuvo užsiminta.
Džamalajus turėjo tokias savybes: moka grožėtis gamta, labai gerbia pašnekovus, visa vaikystę praleido šaltomis žiemomis besišildydamas prie dujinio kondensacinio katilo, gerbia socialinės apsaugos ministrą, plaunasi rankas prieš valgį ir dar kartą perplauna, kada ima grožinės literatūros knygas, žavisi aktoriaus Sipario vaidyba komedijose  ir t. t
Monako princesė buvo labai pasileidusi merga, bet jos tėvai – labai žymūs puritonai ir konservatoriai.
Džamalajus nesužavėjo princesės.
Babajus princesę sužavėjo nepaprastai.
Ji nusprendė suvilioti Babajų, todėl pasikvietė Džamalajų su tėvu Babajumi į Prancūzijos Rivjerą.
Jolka labai supyko, kad jos nepakvietė.
Ar ji ne motina? Nesvarbu, kad ne santuokinė, bet motina visur motina.
Ji moteriškai atkeršijo.
Pasistatė princesės nuotrauką ir besišypsančiai princesei parodė špygą, liežuvį ir nuogą užpakalį.
Pliažas, saulė ir vandenynas supančios lietuvį Babajų.
Taip galvojo pasileidėlė princesė.
Babajus rimtai priėmė pasiūlymą atvykti į draugišką Prancūziją. Jis galvojo, kad Monako princesė - tai  Prancūzijos princesė.
Babajus iš „Humankės“ prisipirko prancūziškų maudymosi kelnaičių ir gegužinukių.
Džamalajus pirko tik lietuviškas prekes. Vežėsi „ bankuheną“ ir cepelinų tešlos. Lietuviškų maudymosi kelnaičių nerado, todėl pirko
rankšluostį-skraistę.
Jolka Kalvarijų turgaus kioske nusipirko sieros rūgšties.
Lėktuve jai liepė pro langą išpilti rūgštį, bet langelis neatsidarė.
Prancūzijos Rivjeroje Jolka ieškojo Monako princesės pagal  paso nuotrauką, kurioje nuotaka visiškai nuoga.
Ji apėjo visus nudistų pliažus ir gavo daug kvietimų praleisti laiką kultūristų draugijose, bet princesės nerado.
Teko priimti dviejų kultūristų kvietimą.
Kultūristai liko patenkinti Jolkos kultūrizmu.
O tuo metu Džamalajus vaišino Monako princesę „bankuhenu“.
- Imk, princese, imk ir priėdus – nepasprink
Dainavo Džamalajus.
Jo daina labai priminė paukščių čiulbėjimą.
Babajus  sėdėjo šalia ir jautė, kad Monako karalystės jauniausios dalies minkštoji pusė gali priklausyti ir jam.
Babajus susimirksėjo su Monako princese net iš tolo nebūdamas panašus į  išsvajotą princą.
Jie išsiuntė Džamalajų virti cepelinų.
Džamalajus pakilo ir nuskrido virti cepelinų.
Vos tik Babajus apsikabino Monako princesę per liemenį – iš užuolaidos išlindo Jolka su buteliu sieros rūgšties.
Grasindama aplaistyti du įsimylėjėlius, Jolka liepia atiduoti brangenybes.
Monako princesė nusegė nuo kūno visas brangenybes ir tapo nuoga.
Babajus stovėjo nejudėdamas – jis neturėjo jokių brangenybių.
Atskrido Džamalajus su cepelinais.
Jis atidavė cepelinų puodą Jolkai ir atsiklaupė prieš Monako princesę.
Babajus ir Jolka sėdo valgyti cepelinų.
Bet Babajus ne cepelinų sėdo valgyti. Jis vienu rankos mostu atėmė iš Jolkos sieros rūgštį, brangenybes ir viską atidavė Monako princesei.
Nuotaka pabaidė paukščiu virstantį Džamalajų ir jis nuskrido, o princesė apsikabino išgelbėtoją Babajų.
Tapusi beginklė Jolka paėmė už rankos Džamalajų ir paliko Prancūzų Rivjerą.
Po savaitės į Jolkos namus du kartus pasibeldė laiškanešys.
Tai buvo simpatiškas studentas Juozas.
Jolka įsileido laiškanešį į savo tuščią miegamąjį.
Sugrįžęs namo Džamalajus perskaitė telegramą, kurią atnešė laiškanešys:
„ Babajų suvalgė žmogėdros. Nesigailiu. Monako princesė“
Džamalajus užgiedojo paukščio balsu:
„ Valio, valio, valio“
Rudeni su kitais paukščiais jis išskrido į Prancūzijos Rivjerą.
2014-06-30 13:39
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 3 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2014-06-30 22:36
A Puokas
Nors jaučiu maža kompetencijos turįs scenarijus vertinti, tačiau padėkoti autoriui už gerą nuotaiką proto man užteks.

Ačiū.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą