Rašyk
Eilės (78196)
Fantastika (2307)
Esė (1555)
Proza (10914)
Vaikams (2717)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (371)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 29 (1)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Įžanga:
2014-04-21 4: 03  Evaldas gryžęs iš darbo pagaliau nusprendė imtis savo senų palnų įgyvendinimo. Visgi velykos, šventė, tai reik kažka gero ir naudingo visuominei nuveikt. Kadangi senai planavo pradeti rasyti blog\'a nusprendė, kad pats laikas ir pradės ji rašyti tuoj pat! Tik jis bus truputi kitoks. Jame as daugiausiai dalinsiuosi MUZIKA, bet bus ir nuotikių bei protingų patarimų.

Pranešimas:
P. S. RAŠYSIU BE LIETUVIŠKŲ SIMBOLIŲ, BET SKIRYBOS ŽENKLUS STENGSIUOSI DĖTI. AČIŪ.


Tai ka zmones? Su velykom:

https: //www. youtube. com/watch? v=jEgX64n3T7g


------------------------------------------------------------------------------------

Nelemtas Užuomarša!

Katik prisiminiau, jog uzmirsau svarbiausia dalyka pamineti. (koks jis kvailys... pagalvojo mano skaitytojai kuriu dar neturiu) Taigi: viso sito blog\'o esme bus kasdien po nauja irasa su nauja nuoroda i daina kuri patenkina mano ausis. Zinau, kad zmoniu skonis labai skirtingas todel stengsiuosi deti kuo ivairesne muzika. (Svarbu kokybe!) Turbut tiek pirmam kartui.


------------------------------------------------------------------------------------

Ir še tau, kad nori...

Prieš savo akis pamatau tokia žinutę:  Jei Jūsų kompiuteryje nėra lietuviškų raidžių, jas visas rasite surašytas žemiau. Galite kopijuoti į tekstą. Tekstai be lietuviškų raidžių yra trinami.

Bet ponai gerbiami administratoriai ar galėčiau jūsų paklausti? Ar tekstą su gramatinėmis klaidomis (lietuviškų raidžių trūkumu) taipogi trinsitę? Matot, aš norėciau rašyti be jų, bet jei taip negalima tai pamėginčiau jas karts nuo karto kur nors įterpti.
Skamba kaip puikus kompromisas.
2014-04-21 05:07
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 1 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2014-04-21 06:45
Svoloč
Negaliu nepakomentuoti šio didžiai įspūdingo kūrinio. Nesusilaikau. Tuo labiau, kad autorius žiauriai rūpinasi
"visuomine", tai yra ir manimi taip pat, nes aš irgi priklausau visuoMEnei. Tuo labiau, kad jis tai daro "gryžęs" iš darbo paryčiais ketvirtą valandą šv.Velykų dieną, vietoj to, kad kristų negyvas į lovą, jis bando kažką su klaidomis ir be klaidų prikeverzoti mūsų švariame rasyk.lt puslapyje, pripėduoja, prišiukšlina ir tik po to krenta nuo kėdės ir užplerpia girto miegu.
Tikiuosi, prabudęs kažkurią dieną, kai rūkas smegenyse bus išsisklaidęs, jis galės blaiviai įvertinti savo pirmąjį bandymą parašyti kūrinį.
Gal net sugebės aprašyti savo "nuotikius" bei duos PROTINGŲ patarimų.

Sveikinu atvykus į klubą ir pradžiai kuolas (vienetas) nuo manęs.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą