įsivesk nuorodą ir galėsi paskaityti kūrinį visą, o ne tik citatą, nes maža kaip ji tamstai pseudonimu chantall susiinterpretuos. Guntos kūrinio citata, nu ir, ką tai keičia dabar?.. seriale tu seriale, apie tokią sąvoką Kontekstas esi girdėjusi. Rimtu "poku" (grimasa reiškia) mato mato, bet nemato...
не спорю, не каждого цепляет философский взор, и философское отношение к бытию; то есть, крылья от этого, не у каждого начинает давать знать о себе, так же как и не каждого цепляет коммерция, или потребительский взгляд на бытиё - ведь так и должно быть - каждому своё... И всё же, спасибо что читал… (что высказался) я рада :)
Žinai, rašęs 2014-04-15 01:21 laiku, kaip būna sakoma "Dievo keliai nežinomi" – gal jis nenudvės (pastips, nusibaigs) ne taip greitai, kaip tau to norėtųsi, nes tą padarysi pats greičiau, nei ateis jo (tavo to šuns) kūno fizinio kūno pabaiga - tačiau... tai jau tamstos asmeniniai reikalai: kaip vadinsi ateityje savo sekančius ir sekančius šunis;
o po mano publikuojamais tekstais nederk, partijieti BOBOBOL...
Galima būtų pagalvoti,kad esi išprotėjęs webas, kuris rėkia ir keičia nikus dažniau nei kojines, plius šiek tiek rečiau išsitrina, ir keičia vartotoją, viena po kito, deja deja - vis tik nemačyja tokie metodai ir niekaip negali neišprovokuoti Guntos, kad toji eitų skųstis, taip pakeldama ir sureikšmindama websterio statusą... kaip jau yra išauklėta ir išmokyta elgtis, dar tarybiniais laikais, plačioji Lietuvos sovdepinė visuomenė :D
Tad, Boliaus partijos narį - pilieti, šiuo metu: 2014-04-15 00:38, pasivadinęs jau pseudonimu aikas (užteks loti, eik į būdą niko keist.) :D tokį šunį turėjo vieni mano giminaičiai - aikas; bet jis protingas šuo buvo, nelojo be reikalo. o čia, ir rodos žmogus, o loja kaip išprotėjęs šuo, keisk niką Aikai, neišduok savo metodų... Lik jiems ištikimas - PIRMYN...
kiek kartų rašykai keikėsi, slėpėsi, bėgo bei trynėsi ir vėl grįždavo atgal su naujais darbais?... čia retorinis klausimas, į tai atsakymo nereikia, nes čia ir taip viskas aišku kaip ant delniuko... tai buvo ir bus kaip nenutrūkstantis procesas gerų / vidutiniškų / blogų / labai blogų tekstų rašymui. tartum dirva, kurioj mes vis augam ir augam, bet taip niekaip ir neužaugam. pasirodo, reikia spjaudytis ir keiktis,
smirdancioji gunta, nereguokit taip beprotiskai, nes galu gale nusokstama nuo proto :)
apie jusu kurini pasisakiau anksciau, tikrai dziaugiuos kad prikuriate ir po kuriniu, gaunasi toks 2in1, ir speju, kad skaitytojams malonesne antra dalis
"skaitytojau" - pilieti, rašęs laiku: 2014-04-14 20:42, pasivadinęs pseudonimu: isau; savo patarimus prisitaikykite pats sau, ir nedalink jų, bent jau man, Ypatingai... kai apskritai jokių patarimų, transliuojamų iš jūsų smegenyse esančio proto :D, aš tikrai neprašau ir nepageidauju (klausimu, ką man daryti, ko nedaryti, ir kokį santykį turėt į gyvenimą... Tačiau,jei jau su tavim taip darosi - jei tau taip norisi pabendraut, patarti kam nors ką nors - eik į saitus kuriuose yra forumai, o čia ne vieta, nes čia, pagal tinklalapio užmanymą,pagal idėją, yra laukeliai skirti komentarams komentuoti tekstui (kuris publikuojamas skaitytojams.)
smirdantis vartotojau pseudonimu omg, 2014-04-14 00:32 t.y. (ple)kloune, jau šiuo metu 2014-04-14 01:17 pasikeitęs omg, pseudonimą, pseudonimu “tu man baik“, ar nesupratote, kad pasakiau jums - neflodinkite po mano tekstais;
ir jei išsiregistravęs, (kaip jau kartą padarėte su ple vartotojo slapyvardžiu, susikursite naują vartotoją, t.y. trečią jau trečią vartotoją, vėl užsiimsite tuo pačiu, kuo užsiimate rašyk lt. Svetainėje, dabar, vis tik, po mano tekstais to nedarykite - neflodinkite. (jūs man smirdite, dergdamas po mano tekstais komentarams skirtame laukelyje, kur turėtumėte komentuoti publikuojamą tekstą.)
Wau gerb. skaitytojau svoloč, ačū (tarybiniais laikais, lietuviai pedagogai mokė, bet juokingai "piauti" "ačū"), tad, ačū dar kart už atvirumą.
Jei būčiau alergiška, trumpam neskaityčiau ta kalba nieko, bet kaip kiekvienam aišku, kiekvienas savo negalavimus gydosi savo metodais; man linksma, ir juokinga, kad jūs alergiškas. Aš ne, ir šiaip jau daug literatūros skaitau rusų kalba, nes lietuvių nėra. kalba kaip kalba; labai labai mano ausiai patinka Prancūzų ir Ispanų, bet nesuprantu nei „mū“ nei „bę“, liaudiškai tariant ta kalba;
Na, o prieš rusus nieko neturiu prieš. Mano vaikų tėvas yra rusas, o moteris kaip ten bebūtų, yra kokia, bent jau turi būti, nuolanki, ir gink dieve nieko blogo nekalbėti ant savo vaikų tėvo, ania?..
tai jau viskas, nieko nebus, aš automatiškai negaliu bū(ti alergiška rusams, ar kalbai, neleidžia man mano širdis skaudinti savo vaikų. bet tu manęs kaip autoriaus, ir kaip žmogaus nei supykdei nei įžeidei, o ir ketinimų tokių neturėjai - tai taip ir neatsitiko. Tačiau jei ir turėtum, tai dar nereiškia, kad aš įsižeisčiau, aš tik įžeidinėjimų nepasiimčiau, ir jie liktų su įžeidinėjančiu, kur jis juos dėtų?.. tai jau jo reikalas.
bet taigi, prajuokinti, prajuokinai – ką gi dabar, alergiškas tai alergiškas, praeis, o jei nepraeis, Dievas padės pasigydyt. Ir gimsi tu sekantį gyvenimą rusų tautos liaudyje, rusu, va jė... kaip tau tada reiks vartytis, juk ateis lietuvis ir šauks tau į ausį "man alergija, ruski padruski ne iš mūsų Lietuvos, iš kumelės uodegos"... kokie mes vaikai buvom, mokykloje, ania?.. kokie eilėraštukai, va jė, „ruski padruski“, svoloč svoloč, vis tiek juokingai. aš žmogus po saule, ir viskas, ir vsio.
ačiū visiems pasisakiusiems; šits rašėsi rusų kalba, tai parašiau rusiškai. bet aš tai lietuvė - mama žemaitė, tėtis aukštaitis, aš nuo pajūrio - nuo pamario