Rašyk
Eilės (78154)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2714)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (370)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 14 (1)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Kada Mamedova įeidavo į namus, Siparis gulėdavo ant baltos paklodės ir šypsodavosi. Tai buvo taip šeimyniška, kad galima buvo rodyti per teliką ir visi būtų verkę, sakydami kaip pasiilgo tokios šeimyniškos aplinkos.
Tiesa, Sipario ir Mamedovos šeima teliko neturėjo.
Įdomi istorija su tuo teliku išėjo.
Inteligentiškas kaimynas Kazlas pasiskundė, kad jo žmona išėjo ir jau kelinta diena jokios žinios. Dingo kaip į vandenį.
Gal  buvo praėjęs mėnuo nuo Kazlo žmonos dingimo, kada ją parodė per teliką.
Siparis, gulėdamas ant baltos paklodės, pažino dingusią Kazlo žmoną.
Jis tiek šaukė, kad Kazlas išgirdo ir atėjo į Sipario namus, nešinas dvivamzdžiu šautuvu.
Siparis paaiškino, kad Kazlo žmoną rodė labai trumpai, kad, gali būti, parodys pakartotinai, nes geras žinias telikas visada kartoja.
Kazlas sėdo laukti ir laukė visą valandą.
Siparis susijaudino, kad jo namuose, sėdi žmogus, kurio žmonos jis gerokai norėjo. Sipariui buvo gėda, kad Kazlas taip giliai myli savo žmoną, o jis taip lengvabūdiškai norėjo su ja pažaisti.
Jis pasiūlė Kazlui eiti namo ir laukti.
Kazlas nesutiko, nes jis teliko neturėjo.
Siparis prižadėjo jį pakviesti vos tik parodys Kazlo žmoną.
Kazlas atstatė šautuvą ir pasakė, kad be žmonos jis iš čia neišeis.
Štai tada Siparis ir atidavė Kazlui teliką.
Kazlas teliką išsinešė.
Mamedova pamatė, kad Kazlas nešasi teliką, Siparį išvadino kvailiu, puolusiu vyru, nes jis viską iš namų išneša, o nieko neparneša.
Tu norėjai, kad mane nušautu?
Norėjau – atsakė Mamedova.
Po dienos Mamedova ir Siparis išgirdo, kaip Kazlas savo namuose daužo jų teliką.
Siparis liepė Mamedovai persirengti Habitu, kad jos nepažintu ir nesužalotu.
Mamedova pasakė, kad tai nesąmonė apsirengti Habitu, kad jos nesužalotu. Ji patarė Sipariu nešti iškėlus virš galvos žmogaus teisių konvenciją.
Tai nepadėtu, o jeigu mes persirengtume Habitais mūsų nepažintu ir nesužalotu.
Du Habitai pasibeldė į Kazlo namus.
Kazlas nepažino nei Sipario, kuris nuo vaikystės mėgo vaidinti įvairius vaidmenis, nei Mamedovos, kuri niekada nemėgo vaidinimų prieš kaimynus.
Ačiū, Habitai, kad mane aplankėte tokiu baisiu momentu, mano gyvenime.
O kas tau Kazlina atsitiko?
Eime į vidų, kad mano „sukos“ kaimynai Siparis su Mamedova neišgirstu, nes tik ir laukia, kad iš manęs pasidarytų patyčių objektą.
Sėskit, Habitai, prie židinio ir nekreipkit dėmesio į sušikto teliko liekanas.
Mano žmona lesbietė. Ji vakar per teliką prisipažino. Tik Sipariui, kaimynui nesakykit, nes jis labai norėjo su ja permiegoti
2014-01-24 10:13
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 1 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2014-02-15 23:53
juozupukas
Aha - viskas sukasi kažkodėl apie "teliką"? O ką tai galėtų reikšti? Ar tik ne "telivizorių"? Taip, taip tai labai sunkus žodis. Panašiai kaip kad išmokti abėcelę arba daugybos lentelę? Ar ne?
Vėliau išėjo", išėjo" ir "neišėjo" liko tik "sušiktas" "telikas" "žmona lesbietė" ir dar vienas sušiktas nepadėtas taškas... iš viso to sąvartyno liko muzika atliekama perdžiant per šukas...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (2)
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą