Rašyk
Eilės (78142)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2714)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (370)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 19 (1)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Kazlas apgavo Ievą. Tokios gražios moters Kazlas dar nebuvo apgavęs.
Kaip gi jis apgavo gražiausią savo moterį?
Norėčiau sugraudinti publiką ir papasakoti Ievos istoriją.
Mergaitė gimė graži, stora ir rėkianti.
Jos tėvai išsiskyrė vos tik ją pamatę.
Ievą atidavė į kūdikių namus.
Dar būdama kūdikiu iki metų ir trijų mėnesių ji pasmaugė namų direktorę, jos pavaduotoją Stasių ir auklę Boženą.
Tai buvo nelaimingas atsitikimas.
Vienas atsitikimas ir trys pasmaugti žmonės.
Kūdikis atsitiktinai buvo paliktas prie elektrinės mėsmalės mygtuko.
Žmogžudys  nusmaugė pavaduotoją Stasių ir namų direktorę, auklėtoją Boženą nusmaugė atsitiktinai dėl neatsargumo.
Policijai apsupus pastatą, žmogžudys pasislėpė mėsmalės rezervuare, kartu su savimi slėpdamas ir aukas.
Prasidėjus sumaiščiai kūdikis Ieva visu kūnu užvirto ant mygtuko.
Prireikė dešimt sekundžių, kad direktoriaus pavaduotojas, namų direktorė ir atsitiktinė auklėtoja Božena, stipriai laikanti žmogžudį už kelnių, virstu Žalgirio mūšio ištrauka iš legenda tapusio lietuviško kino filmo.
Vaikų namai be vadovų – bankrutavę namai.
Bankrutavus vaikų namams, kuriuose dienas leido Ieva, vyko vaikų išpardavimas ir Ieva, kaip pigi darbo jėga, buvo išgabenta į Kiniją.
Ties siena su Rumunija lėktuvą užgrobė Šiaurės Korėjos konclagerio viršininkas su šeima, atostogavę Varnos kurorte. Jie įsidukrino Ievą ir dokumentuose parašė jos vardą kaip Chong Chy. Tai jie spėjo padaryti Varnos kurorte, pas notarą Vanevą, kuris buvo Rusijos žvalgybos agentas.
Vanevo žmona Karina labai norėjo turėti egzotiškos šalies dukrą, bet tarnui Chong Vu nesisekė tai įgyvendinti. Vanevas tiesiogine to žodžio prasme apipylė auksu Chong Vu, kad šis „pasistengtų“, bet tarnas nuo išsekimo mirė, palikdamas raštelį: „ Dėjau visas pastangas“. Policija gražino Karinai meilužio raštelį, kuriame buvo tik vienas žodis“ „Dėjau“.
Šis raštelis palaidojo moters viltį turėti egzotišką dukrą.
Ir staiga vyras parneša žinią: „ yra egzotiškos prigimties mergaitė“.
Moteris labai džiaugėsi.
Vanevas, konspiracijos tikslais, gulėdamas lovoje, sušnabždėjo: jeigu nori tos mergaitės, reikia pašalinti Šiaurės Korėjos konclagerio viršininką ir jo žmoną.
Karina greitai sugalvojo planą: supažindinti gerai užsirekomendavusį bulgarų meilužį Stoikovą su Š. Korėjos konclagerio viršininko žmona.
Pavydus bulgaras pasmaugė konclagerio viršininko žmoną ir kurį laiką gyveno su viršininku, kuris kėlė Stoikovui pavydo scenas, todėl buvo pakastas paplūdimiu smėlyje.
Vedamas sušaudyti Stoikovas rėkė, kad Karina viskuo kalta, bet Karinos ir pėdos jau buvo atšalusios.
Taip Ieva atsidūrė atokiame Europos sąjungos kurorte – Druskininkuose.
Čia ji užaugo, gražėjo, kol sutiko mėsininko sūnų, inteligentą Andrių.
Įsimylėjo iki ausų.
Andrius liepė nušauti sutuoktinius Vanevus.
Kodėl? Už ką? Jie mano tėvai.
Andrius tylėjo. Jis tik vienas žinojo, kad tai nėra tikrieji Ievos tėvai ir jie dirba kitos šalies žvalgybai.
Ieva laukė savo netikrų tėvų su pistoletu rankoje.
(bus daugiau)
2013-12-31 11:31
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 2 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2013-12-31 19:18
TomKomPotas
Čia jau man kiek per greitai kadrai sukosi ir per gausiai kraujai taškėsi. Bet kaip "egzotiškos prigimties" tai tiks (: 3+
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2013-12-31 15:20
abejojanti
hmm...
na taip.. tuoj pasipils liaupsės, o aš..
man norisi paklaust :
- ar viskas gerai ?
nesuprantu tokios kūrybos, kaip, kad nieko nebaigus...:)

gerų jums švenčių.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2013-12-31 13:48
Nuostabus kurinys!
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą