Rašyk
Eilės (78095)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 19 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Evelina padavė skelbimą į pažinčių svetainę. Jau trys dienos niekas nerašė, nei mirksėjo, nei prašėsi į pasimatymą.
Ketvirtą dieną internete pasirodė afrikiečiai, kurie mėgo lenkų merginas. Evelina nemėgo apsimesti lenkų mergina. Kiekvienam afrikiečiui Evelina pasiuntė po vieną nuogo balto užpakalio nuotrauką, kurią rado muzikiniame portale.
Gavę tokias nuotraukas afrikiečiai ėmė ieškoti bilietų į Druskininkų vandens parką.
Evelina draugavo su Tikrojo Druskininkų mero sūnumi Rolandu.
Kartą jie gulėjo lovoje ir Rolandas tarė:
- Noriu baigti mūsų santykius. Jie išseko. Ką galvoji?
- Galvojui, kad tu turi kitą merginą.
- Tiesa? Tu taip galvoji?
- Ko stebiesi?
- Aš išvykstu su labdaringa misija į Afriką. Tapau pirmuoju savanoriu iš Druskininkų, kuris vyksta į Etiopiją, slaugyti ligonių. Tavo kaltinimai – man nemalonūs.
- Neturiu žodžių. Tu nenori pasakyti tikrosios priežasties?
- Nusibodai.
Evelinai buvo labai skaudu skirtis su Rolandu. Jis buvo vyriškas tylenis, garbanotais kaip kiparisas plaukais. Evelina žinojo, kad jis nežino, jog jos tėvas pirmasis šalies kosmonautas. Gal pasakyti? Bet jeigu jis nemyli -  nieko negalima pakeisti.
Rolandas grojo gitara. Romantiškas dainas dainavo. Gal jis ir turėjo kitą moterį, bet tai buvo nesvarbu, nes Rolandas nemylėjo Evelinos.
Evelinai buvo nejauku prašyti jos nemylinčio žmogaus pagroti gitara. Paskutinį kartą.
Merginai nereikėjo prašyti „karakulinio“ vaikino. Jis pats uždainavo.
Jis pašoko iš lovos ir griebė gitarą.
Nuogas draugas dainavo paskutinį kartą ir jam viskas tabalavosi ir drebėjo.
Evelinai buvo nebesvarbu, ką jis dainuoja.
Po keturių dainos stulpelių į Evelinos butą ėmė veržtis juodaodžiai iš interneto.
Tai galutinai juos išskyrė.
2013-12-16 14:16
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 4 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2013-12-16 16:41
tictac_it
Tikrai - nuobodokai šįkart ... 2
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2013-12-16 16:08
Daineko
nešvaru. aš suprantu, kad turėjo būti įdomu, bet nebuvo. tu nori pasakyt, kad šiais laikais neprimetė net mirksėjimų?:/ nu ką aš žinau..
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2013-12-16 14:45
TomKomPotas
Pradžiamokslis vyrams, kaip elegantiškai palikti merginą (: 4
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą